\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 10:38 mira kirjoitti:
On on mukavaa. Ei niitä kaikkia kitinöitä kannata niin tosissaan ottaa. Pitäähän vauvojenkin jollain lailla komminikoida. Minä ruukaan laittaa ns. suodattimet korviin jos kitinä meinaa yltyä ihan huimaksi. Jokainen äiti tietää onko kitinä turhaa vai tarpeellista. Ei muuta kuin vauvoja tekemään ja lasten kanssa liikkumaan. Jos lasta ei missään käytä niin eihän se totukkaan mihinkään. Olen huomannut meidän pojasta, että oikein nauttii, kun käymme kylässä ja saa leikkiä toisten leluilla, poika nyt 9kk. :heart:
mut mitäs sit ku lapset on isompia, eikä oo kyse pelkästään kitinöistä? vauvan kitinät on helppo suodattaa, eikä kaikkia pikku itkuja tarvi niin vakavasti ottaa mutta mutta...
niinku sanoin, mulla on 1 ja melkein 2 vuotiaat lapset, ja ne keksii mitä uskomattomimpia temppuja yhdessä. hellan nappulat, pesukoneen nappulat, lelut vessanpöntössä, esikko seisoo lavuaarissa ja heittelee kaikki vessan yläkaapista alas (hammasharjat ja -tahnat, mun meikit, hajuvedet, partavedet, laastarit, rasvat, septidinit yms.) ja sisko availee purkkeja ja levittää niitä lattialle ja vessan matoille. toinen yhtä ihana on nää kivet pesukoneessa ja pesukone päällä. likapyykit levitettynä pitkin eteistä. puhtaat viikkaamattomat pyykit levitetty samaan pinoon ja vaatehuoneesta hyllyt tyhjennettynä. keittiön pitkästä kaapista levitettiin pari pakettia riisiä, kahvinkoneen vesisäiliö oli täytetty makaronilla. takan edestä laatat revittiin irti lattiasta, kaks meni halki, sit vielä siihen sekaan kopallinen leluja ja legoja ni voit kuvitella miltä se näyttää. ja kaikki tää siis tän päivän aikana. että nauti vielä kun voit.... :kieh:
ei vainen, vaikka mulla palaa pinna about miljoona kertaa päivässä, ja molemmat istuu tuulikaapissa arestissa lähes yhtä monta kertaa samalla ku imuroin riisejä tai tyhjennän kahvinkeitintä, ni silti ne on ihan hurjan rakkaita mulle. vaikkaki välillä olisin valmis heittämään molemmat ulos mut silti. ja onhan tää äärettömän palkitsevaaki, kun esikko antaa aamulla ensimmäisenä pusun mulle, tihutöitten ja arestin jälkeen tulee halaamaan mua jalasta anteekspyyntönä, tai ku kumpiki oppii uusia sanoja, ja on aina herätessää vilpittömän iloisia nähdessään äitin, ja oottaa isiä kotiin yhtä innoissaan. ja eihän kumpikaan mitään hölmöyksiä ilkeyttään tee, niistä se on vaan äärettömän hauskaa (äitistä ei!)
:heart: