Sairaaladieetti tietoa.

• Viestiketjun aloittaja Parsakaali
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2004 klo 12:06 eloäippä-79 kirjoitti:
...KEITTOA NIIN PALJON KUIN SIETÄÄ, MITÄ ENEMMÄN SYÖT KEITTOA SITÄ ENEMMÄN TIPPUU PAINO JA RASVASOLUJA HÄVIÄÄ...
öö... Rasvasolut ei kyllä häviä minun tietojen mukaan mihinkään kuin rasvaimulla. Ne vain kasvaa tai pienenee. Korjatkaa jos olen väärässä.

Kun teette jonkun dieetin, palaatteko normaaliin elämään ja elintapoihin? Totta on että dieetti voi antaa tehokkaa alkusykäyksen laihtumiselle ja terveellisemmälle elämälle. Mutta itsellä ainakin on tuollaisten jälkeen kilot tullu korkojen kanssa takaisin. Ainoa ratkaisu on ollut pysyvä elintapojen muutos. Niin tylsää kuin se onkin. Tuli vain mieleen kun olette kertoneet että olette tehneet useampia dieettejä. Eli mitään lopullista muutosta ette ole saaneet aikaan?

Ja taas, ei saa suuttua, minun mielipide vain.

Ihmisen elimistö pystyy polttamaan rasvaa ainoastaan0,5-1kg viikossa, että kaikki muu mitä laihduttamalla lähtee, on nestettä ja lihaksia!! Tätä ei millään poppakonsteilla pysty muuttamaan....

parsakaali
Heippa
Toi keitto ohje on mullakin, ja kerran tein, mutta mun keitto meni pytystä alas, sen verran pahaa oli. :D Kai se on se varsiselleri mikä oli kaikista pahin mun suuhun.

Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2004 klo 12:06 eloäippä-79 kirjoitti:
tää on tällänen rasvanpolttokeitto ohje ja mulla on toiminut
tässä ohje jos jotain kiinnostaa:

keittoon:
6 sipulia tai 6 purjoa
1-2 purkkia tomaatteja (kuorittuja)
iso keräkaali (silputtuna)
2 vihreää paprikaa
1 kokonainen varsiselleri
1 lihaliemi- tai muu kuutio (vähäsuolainen)
vettä niin paljon, että kasvikset peittyvät kattilassa

keittoa voi maustaa pippurilla, currylla, punapippurilla tai tabascolla, suolaa vain hyppysellinen

aineet pieniksi kuutioiksi, keitetään 10min kovalla lämmöllä ja sitten hetki hauduttaen

1päivä
vain keittoa, mutta paljon!!! 1hedelmä (ei banaani), juo vettä tai sokeritonta hedelmä mehua

2päivä
keittoa ja vihreitä vihanneksia (ei papuja, herneitä tai avokadoa) esim.parsakaalia, kurkkua, salaattia, kesäkurpitsaa. Ei hedelmiä eikä mehuja ollenkaan. Illalla voi syödä ison uuniperunan voin kanssa. muista juoda vettä

3päivä
keittoa, hedelmiä ja vihanneksia mielen mukaan, ei perunoita

4päivä
keittoa, 3banaania, rasvatonta maitoa tai luonnonjugurttia vaikka kuinka paljon

5päivä
keittoa ja 250-500g naudanlihaa ja 6 tomaattia, on juotava ainakin 6-8 lasia vettä, kuona-aineet lähtevät tässä vaiheessa liikkeelle

6päivä
keittoa ja 2 tai 3 pihviä ja vihanneksia, ei perunoita

7päivä
keittoa, kokojyväriisiä, vihanneksia ja sokeritonta hedelmämehua.

tähän mennessä painoa olisi pitänyt pudota 5-8 kiloa, kuurin voi uusia n. kuukauden päästä, jos tarvii

TÄRKEÄÄ!!!!!
dieetin aikana kiellettyjä: leipä, alkoholi ja juomat, joissa on sokeria tai hiili happoa sekä kahvi ja tee

KEITTOA NIIN PALJON KUIN SIETÄÄ, MITÄ ENEMMÄN SYÖT KEITTOA SITÄ ENEMMÄN TIPPUU PAINO JA RASVASOLUJA HÄVIÄÄ

toimii jos noudattaa tunnollisesti!!!
tämä dieetti on näistä ainoa joka on ihan oikeasti hyödyllinen ja polttaa rasvaa! keittoon on valittu juuri ne aineet jotka vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja keittoa saa ja pitääkin syödä paljon, eli millään nälkäkuurilla ei tarvitse ollla (eri asia miten keittoa saa alas... :x ) sairaaloissa käytetään tätä kun leikkauspotilaalta pitää saada nopeasti painoa alas, joten mistään humpuukista ei ole kyse..

eija1v

Parsakaali!!!!! :attn: :attn: :attn: :attn:

Osaisitko neuvoa, mitä voisi käyttää tilalle, koska olen allerginen kalalle tomaatille ja porkkanalle ja siiiis ihan oikeesti allerginen...henki lähtee jos syön enemmän kuin yhden lusikallisen... :snotty:

Huhhuh tulipa ällöttäviä assosiaatioita lukiessani nämä kaikki viestit. Olen nimittäin tähän ikään mennessä kokeillut ihan kaikkia ja minun luonteelleni eivät sopineet. Toki joku saa näistä hyvän startin ja nostan hattua sille, joka saa nämä kilot pidettyä ja jatkaa terveellisimmillä tavoilla.
Minulle on sopinut lopulta painonvartijat, tiputin 22 kiloa. Aikaa meni kaksi vuotta, mutta olinhan niitä kerännytkin parikymmentä vuotta :p Kaksi vuotta meni sen takia, että kesällä repsahdin ns. makkaradieetille ja niistä kertyi viitisen kiloa... ja niitä oli yllättävän työläs saada pois kun silmissä killui makkaran kuvia.

Tapsa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2004 klo 09:15 Tintti1010 kirjoitti:
tämä dieetti on näistä ainoa joka on ihan oikeasti hyödyllinen ja polttaa rasvaa! keittoon on valittu juuri ne aineet jotka vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja keittoa saa ja pitääkin syödä paljon, eli millään nälkäkuurilla ei tarvitse ollla (eri asia miten keittoa saa alas... :x ) sairaaloissa käytetään tätä kun leikkauspotilaalta pitää saada nopeasti painoa alas, joten mistään humpuukista ei ole kyse..
Yksikään dieettikeitto ei TODELLAKAAN polta rasvaa! Jokainen, joka on laihduttanut, tietää, että ensimmäisten viikkojen ajan paino putoaa melko nopeasti. Tämä johtuu siitä, että NESTE poistuu elimistöstä. Kun on ollut dieetillä jonkin aikaa ja huomaa, ettei paino putoakaan samaa vauhtia, kuin ennen, niin silloin voidaan olla jo aika lähellä rasvan polttoa. Paino putoaa vain ja ainoastaan miinuskaloreilla(ja aerobisella liikunnalla)

Roze
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2004 klo 10:36 eija1v kirjoitti:

Osaisitko neuvoa, mitä voisi käyttää tilalle, koska olen allerginen kalalle tomaatille ja porkkanalle ja siiiis ihan oikeesti allerginen...henki lähtee jos syön enemmän kuin yhden lusikallisen... :snotty:
Sama juttu mulla kans kala, tomaatti ja kahavia en pysty juomaan, enkäm einaa ees kokeilla laihutuksen vuox..käykö kahavin tilalta tee?

Kyyhkynen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2005 klo 19:53 Roze kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2004 klo 10:36 eija1v kirjoitti:

Sama juttu mulla kans kala, tomaatti ja kahavia en pysty juomaan, enkäm einaa ees kokeilla laihutuksen vuox..käykö kahavin tilalta tee?
No kahvin tilalle ottaisin vihreetä teetä. eija 1v, en osaa sanoa mihin vaihtaa.
T entinen parsakaali =)

Yhteistyössä