Mitä minun pitäisi tehdä..?

• Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti
kyllästynyt
Hei!
Kysyn neuvoa erääseen todella ikävään ongelmaa. Nimittäin miehelläni on taipumus etsiä itsellensä tekstiviesti "tyttötystäviä" eli hän viestittele emuille naisille sanoen heitä kullaksi jne...Tänään sain hänet taas kiinni kun epäilin tätä jo aijemmin ja katsoin hänen viestinsä varmistuakseni asiasta.

Minulta ja eräältä entiseltä kaveriltani meni kaveruus suhde rikki mieheni takia ja homma sen kun jatkuu. Syytä tähän ei miehenikään tiedä. sanoo rakastavansa minua mutta minä alan kyllästyä tähän jatkuvaan pettymiseen.

Olen siis jo kaksi kertaa antanut asian anteeksi enkä enää tiedä teenkö oikein vai väärin..Miksi mieheni tekee näin jos rakastaa minua...?

kyllästynyt
Niimpä..=( No se naikkonen kuitenkin asuu helsingissä ja me oulussa eli välimatka on sen verta pitkä ettei pettämiseen kykene. Minä luokittelen pettämisen ihan kosketuskontaktiin seksuaalisessa mielessä.

Annoin hänelle anteeksi ja otin luulot pois eli jospa tämä tästä..Olen toderllakin niin kyllästynyt että jätän hänet ilomielin jos tämä vielä toistuu. Ennemin asun yksin kuin jatkuvassa pelossa.

Kysy mieheltäsi

Kysy mieheltäsi, miltä hänestä tuntuisi, jos sä tekisit samoin.

Kerro, että on loukkaavaa, että hän hakee muuta seuraa ja että et salli sitä.

Onko teillä lapsia?

:hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2005 klo 20:10 kyllästynyt kirjoitti:
Niimpä..=( No se naikkonen kuitenkin asuu helsingissä ja me oulussa eli välimatka on sen verta pitkä ettei pettämiseen kykene. Minä luokittelen pettämisen ihan kosketuskontaktiin seksuaalisessa mielessä.
Helsingin ja Oulun väli ei kuitenkaan ole kuin tunti, lentokoneella. Ja autot ja junat kulkee myös. Eli tuo välimatka ei ole liian pitkä jos niin haluaa. Vink.

Otahan selvää mitä se äijäs touhuaa ja pistä se koville.

monitoimikone
entä jos sinä saisitkin seksikkäitä tekstiviestejä joltakin mieheltä??? Pyydä vaikka jotakin naisystävääsi lähettämään viesti miehen nimellä ja sitten "vahingossa" antaisit miehesi lukea sen. Sitten voisitte ehkä keskustella miltä se tuntuu...

vertaisesi
Huom!

Täälläpä on toinen vaimo ja äiti samassa tilanteessa, ukolle ei vaan känny yksin riitä vaan meililläkin kattele nais ystäviä " viestitteleen". Mitä ne siitä saa irti?
Mä myös aina uhkaan lähteä jne...vaan tässä sitä roikutaan ja itketään omaa surkeutta.
Viimeksi tänään sen sähköpostiin oli tullu vastausta joltain varatulta eukolta!.
Onko vielä muita?!. :hug:

joo on
meilläkin mies saa jatkuvasti viestejä muilta naisilta.Kuulemma ite vaan "kiusaa" ja katsoo kuinka pitkälle ovat valmiita..Silti kehuu muita naisia viesteissä kauniiksi ym. mutta kotona ei osaa sanoa yhtään positiivista asiaa minulle.Yölläkin puhelin piippaa,kun ei halua edes äänettömälle laittaa ettei vaan jää yksikään viesti huomaamatta!On jo jäänyt kiinni,kun on deittejä sopinut ym.Mikään ei auta.Olen kuulemma turhaan mustis.Vaan en jaksa olla edes mustis enää,olen vain todella pettynyt tuohon ihmiseen,kun tahallaan lastensa äitiä jaksaa loukata...

samaa täällä!!
tekstarit ja sähköpostit.. ei se luottamus ainakaan sillä takaisin tule. ja varattu nainen kanssa kyseessä..
tää on vähän kun naikkareiden laulussa.
mä oon se toinen nainen joka saa sun sukat pyörimään.
olen ajatellut käydä terapian ja lähteä lasten kanssa lätkimään.
ei kaikkea tarvi kestää.!

tämpsis
Itse olen aika mustasukkainen,joskus aiheesta,mutta mikäli mies jäisi kiinni viestittelystä tai tapaamisten sopimisesta toisen naisen kanssa näyttäisin ovea aika sukkelaan.Oli syy mikä tahansa.

poliisi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 23:11 kukkuu kirjoitti:
samaa täällä!!
tekstarit ja sähköpostit.. ei se luottamus ainakaan sillä takaisin tule.
eikä sillä että syyllistytte laittomuuteen (muistatteko ala-asteelta kirjesalaisuuden)!

mimosa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2005 klo 12:19 poliisi kirjoitti:
\
samaa täällä!!
eikä sillä että syyllistytte laittomuuteen (muistatteko ala-asteelta kirjesalaisuuden)!
noita ei ala-asteella opeteta, ja ainakaan meidän perheessä ei tota lakia noudateta. että mä, joka maksan tän perheen laskut, en sais avata miehen nimellä tulevia laskuja? tai en sais avata tiliotteita, vaikka meillä on sama tili? ne kun tulee myös miehen nimellä...
mun mielestä kirjesalaisuuden pitäminen avo/avioparien kesken on jopa typerää, se vain osottaa että jommalla kummalla ON jotain salattavaa.
vaikka se ei niin laissa menisikään, itse pidän perheen rikkomista huomattavasti tuomittavampana ku kirjesalaisuuden rikkomista perheen sisällä.
jos arvona kirjesalaisuus menee perheen edelle, taytyy poliisilla olla päässä jotain vikaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2005 klo 12:54 mimosa kirjoitti:
\
\
samaa täällä!!
noita ei ala-asteella opeteta, ja ainakaan meidän perheessä ei tota lakia noudateta. että mä, joka maksan tän perheen laskut, en sais avata miehen nimellä tulevia laskuja? tai en sais avata tiliotteita, vaikka meillä on sama tili? ne kun tulee myös miehen nimellä...
mun mielestä kirjesalaisuuden pitäminen avo/avioparien kesken on jopa typerää, se vain osottaa että jommalla kummalla ON jotain salattavaa.
vaikka se ei niin laissa menisikään, itse pidän perheen rikkomista huomattavasti tuomittavampana ku kirjesalaisuuden rikkomista perheen sisällä.
jos arvona kirjesalaisuus menee perheen edelle, taytyy poliisilla olla päässä jotain vikaa.

Se että salailee on pettämistä ja aviovalan rikkomista. Se että vakoilee on luottamuksen pettämistä myös. Ei kannata vastata rikokseen rikoksella vaan etsiä ammattiapua!!!

mimosa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2005 klo 13:04 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2005 klo 12:54 mimosa kirjoitti:
\
\
samaa täällä!!

Se että salailee on pettämistä ja aviovalan rikkomista. Se että vakoilee on luottamuksen pettämistä myös. Ei kannata vastata rikokseen rikoksella vaan etsiä ammattiapua!!!
tietenkää ei kannata vastata rikokseen rikoksella, mut jos ap ei ois koskaan lukenu miehensä viestejä/meilejä (vai oliko niitä edes) ni tää ei ois tullu ilmi. silloin ei ois mitään syytä hakea apua, ja kaikki vois jatkua ennallaan. hyvä miehelle.

haloo
Aika outoo touhuu toi tekstaitu. Jos ei oo tosissaan, niin miks on tarvetta laittaa viestejä, kuullostaa 14-vuotiaiden teinitouhulta haloo onks siel yläpäässä mitään? Jos on tosissaan niin miks jatkaa sit yhdessäoloa jos muut naiset kiinnostaa enempi?

:whistle:

enkeli prinsessa
mä en oikein ymmärrä, et miks te katsotte tuollaisia miehiä?!?! Mul lähtis ukko kyl välittömästi ulkoruokintaan sillä mun mielestä tuo on henkistä pettämistä ja mistä sitä tietää et mitä ne selän takana sit puuhailee....
Kaikki joiden miehet tekee tuota niin oikeesti saatte kyl paremmanki...
teidän pitää vaan uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel...
Voimia!!!

Ihmettelijä
Oonko mä jotenkin tyhmä kun noista tekstareista mulle tuli ekana mieleen että jos tekstailee vieraitten naisten kanssa ni mistä on numeron saanu? siis jos ei olla tavattu ko naisen kanssa? Jostain tv-chatista??? Netistä? Eiks ne telkkarijutut oo teinien touhuja???

Mä en voisi sietää tollaista. jos valehtelee tollasesta ni miten voi uskoa enää sanaakaan toisen suusta???

syys-sade
Hieman lohduttaa huomata että muitakin löytyy, olen tähänasti ajatellut olevani ainut jonka mies käyttäytyy just edellämainituilla tavoilla.
Onkohan niillä jotain vapaudenkaipuuta?, ja sit kuitenkaan ne ei ois valmiita lähteen jos tosi tilanne tulis.
Mun ukko kuitenki tiukan paikan tullen sit märisee rakkauttaan mulle, mut miksi pitää sit loukata toista tieten tahtoen?.
En kans hyväksy millään asteella tota tekstittelyä kännyllä ja netillä, hakekoot miehistä kirjekamuja niinku mekin muista äideistä.
Meillä väittää ettei miehet osaa ja halua tekstitellä, hah en kyllä usko.
Mitähän tykkäis kun itte ruvettas samaa tekeen muiden miesten kans ja sit hurmioissa kulettas ympäri mökkiä!.
Koitetaan silti nauttia tulevasta viikonlopusta elämän valopilkkujen kera, lastemme!. :headwall: :attn:

Yhteistyössä