Hakutulokset

  1. H

    Korvakierteisten ja putkitettujen lasten vanhemmat hoi!

    Meillä poika on tiukassa korvakierteessä, putkitettiin syksyllä ja sen jälkeen 3 märkäistä korvatulehdusta. Nyt viimeisimmän yhteydessä lähti toisesta korvasta putki pois, ja korvat vuotaneet jo toista viikkoa. Antibiootteja ollut jo kahdenlaisia ja korvatippoja myös. Korvalääkärille uudestaan...
  2. H

    Salama kakkuun apuja

    Elikkä siis. Pojalle on tulossa synttärit, ja kaikki autot jutut on nyt in, joten synttäreillä teemana autot. Ajattelin ylittää itseni ja tehdä Salama McQueen kakun, poika ihastuisi varmasti ikihyviksi. Mutta. EN tahdo käyttää kuorrutuksessa marsipaania. Millä muulla keinolla saisi hyvän ja...
  3. H

    mieheni haukkui minua läskiksi!

    olen aloittanut laihduttamisen, olen normaalipainoinen, mutta pari kiloa tahtoisin saada pois. keskellä yötä heräsin siihen, että mieheni sanoo minulle "sä oot hirvee läski!" änkytän ja ihmetteln vähän aikaa, ja totean, että "mitä hittoa, miten niin?!?!" mieheni sanoo, että "sä kokoajan...
  4. H

    sellossa ammuskellaan

    joko tästä ollut? http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/81109-silminnakija-ainakin-yksi-kuollut-laukauksia-paahan mistähän tässä nyt on kyse? joku mennyt taas sekaisin. tuli heti koulusurmat mieleen :(
  5. H

    romantiikan ideoita kaipailen

    Meille siis marraskuussa tulossa 5v yhdessäoloa täyteen. Kiva olisi tehdä jotain kahdestaan. Ideoita olisi mulla vaikka mitä, mutta ongelma on tämä. Minä olen opiskelija ja mieheni tällä hetkellä työtön, joten raha on melkoisen tiukassa. Jotain kivoja ja halpoja ideoita olisin siis vailla. Jos...
  6. H

    Asumisoikeusasunto

    Eli asumisoikeus asunnoista kokemuksia kaipaisin. Plussia ja miinuksia kiitos :)
  7. H

    imetyksestä ja pinnasängystä

    tuli mieleeni tuosta toisesta ketjusta. en ole koskaan näistä asioista palstalla keskustellut (en tiedä miten hitossa olen välttänyt??) kiinnostaisi tietää siis ninatt:n mielipide (koska siitä kauhkotaan, enkä ole perillä, että miksi) ja miksei muidenkin tuosta pinnasänky ja lyhyt imetys...
  8. H

    Helsinki vinkkejä

    Nyt olen siis päättänyt, että mennään miehen kanssa yhdeksi yöksi tuossa heinäkuun alussa helsinkiin tuonne katajanokan hotelliin. :) Olisi kiva viedä mies piknikille jonnekin aamupäivällä, jos aurinkoinen sää, joten kaipaisin kaunista piknik paikkaa helsingissä ja rauhallisuus plussaa...
  9. H

    APUJA MAHDOTTOMAAN??

    Eli yritän KUUMEISESTI keksiä jotain yllätysreissua tolle ukolle ja mulle. Eli mukana sais olla romantiikkaa ja mahdollisesti jtn vauhdikkaampaakin tekemistä. Lyö täysin tyhjää, ja olisi tosi kiva keksiä joku juttu, mistä tuo mies todella tykkäisi. Ja siis suomessa. Rahaakaan ei olisi ihan...
  10. H

    tarvii mekon!!

    eli oisin vailla sellaista seksikästä ja vartalonmyötäistä mekkoa. Muutamat juhlat tulossa. Kaupoissa oon juossu, mutta nyt sellanen pussimalli enemmän muotia. Joten, pinoon verkkokauppoja, mistä moisia saattaisi löytyä tai linkkejä. Kitooos!
  11. H

    MIKSI!?

    Mun perse (tai oikeastaan kylki, kun makaan) on JUMITTUNUT tähän sohvaan, vaikka olen yksin kotona ja olisi kamalasti hommaa, kotihommia ja kouluhommia, ja KERRANKIN mahdollisuus niitä tehdä! Mutta en saa tehtyä MITÄÄN! :ashamed: :ashamed:
  12. H

    koiran puremasta

    tarkistan vielä täältäkin oraakkelien joukosta :D eli siis, meidän koira puraisi minua, pieni nirhauma tuli sormeen, josta vähän verta. Eihän tarvitse tehdä mitään, kun jäykkäkouristusrokotus otettu vajaa vuosi sitten, ellei tietysti tulehdu?
  13. H

    e-pillerien ehkäisyteho

    Kukas muistaa millä % e-pillerit ehkäisee? Entäs muut ehkäisyvälineet. En löytänyt (Osannut etsiä?) netistä ja tuli kaverin kanssa puhetta.
  14. H

    1v karsastaa

    Eli siis kysyn vielä tätäkin, meidän 1v pojalla todettiin karsastus ja kiinnostaisi tietää kokemuksia siitä, että miten on hoidettu tai onko hoidettu mitenkään? Saatiin lähete silmälääkärille, mutta täällä saattaa kestää ennen kuin sinne pääsee.
  15. H

    Mitä muiden 1v osaa?

    Eli kiinnostaisi tietää onko erikoista, että meidän kohta 1v täyttävä poika ei osaa taputtaa, eikä osoittaa? Pari sanaa tulee, kävellä ei vielä osaa, tukea vasten kyllä hyvin. Ei myöskään osaa esim. rakentaa minkäänlaista tornia, tai laittaa tavaroita mihinkään tms. Mä en ole ikinä tullut...
  16. H

    ukko ressu

    Meillä mies pesee aina pyykit. Nyt lupasi mulle 50e, jos mä pesen (meillä yhteiset rahat) siis ihan omaan käyttöön. Olin että juuu! :D Mutta osan pyykeistä sain vaan pestyä, kun sain pesuaineesta jonkun allergisen reaktion ja kädet meni ihan näpyille. Nyt joutu kuitenkin pyykkään :| :ashamed:
  17. H

    höyrypesureista kokemusta?

    Useampi tossa jokin aikaa sitten suositteli höyrypesureita sohvan pinttyneeseen likaan. Nyt kysyisinkin, että onko kokemuksia höyrypesureista? Ihan tuollaisista halvoista, biltemassa taisi ainakin olla vajaa 30e. Onko niistä mihinkään? Kiitos :) :flower:
  18. H

    pojan sukelluksesta (turhis)

    Poika sukelsi tänään vauvauinnissa mun kainalossa. Yhdessä sukellettiin isin luo :heart:
  19. H

    voe helvata!

    Laihis päällä ja sit noi näyttää ihanaakin ihanampia suklaakarkkeja meidän häissä. Ja nyt syö niitä oikein hidastetusti! :headwall: :ashamed:
  20. H

    vauvaunnista tavan uimahalliin siirtymisestä.

    itsekin pohdiskelen tässä uimaan menoa. Ollaan tuon pojan kanssa käyty vauvauinnissa puolisen vuotta ja kaikki sukellukset jne menee hienosti. Tavallisessa uimahallissa ollaan käyty kanssa, ja hyvin on mennyt, mutta ei olla sukelleltu. Kysymys olisikin seuraavanlainen: Koska te vauvauimarit...

Yhteistyössä