APUJA MAHDOTTOMAAN??

Eli yritän KUUMEISESTI keksiä jotain yllätysreissua tolle ukolle ja mulle. Eli mukana sais olla romantiikkaa ja mahdollisesti jtn vauhdikkaampaakin tekemistä. Lyö täysin tyhjää, ja olisi tosi kiva keksiä joku juttu, mistä tuo mies todella tykkäisi. Ja siis suomessa. Rahaakaan ei olisi ihan mahdottomasti, muuten veisin vaikka kuumailmapallo lennolle, mutt kun jo pelkästään se maksaisi vajaa 200e ja kaikki hotellit ja ruuat päälle :|
 
malla
Hotelli-yö, kuohuvaa ja mansikoita mukaan ja kivat, uudet alusasut itsellesi:D. Tai kahdestaan huvipuistoon hurvittelemaan, ja sen jälkeen kotiin ihanalle iltapalalle ja vaikka saunottelua kera eteerisen hieronnan.. Kylpylään "hillumaan"(meno on hurjaa, jos uskaltautuu kaikenmaailman mustiin aukkoihin ja villivirtaan) ja illalliselle intiimiin pikku-pizzeriaan..
 
malla
Vielä tuli mieleeni, sellainen "carting-rata"! Sinne kilpaa ajelemaan miehesi kanssa, ja sitten hotellihuone varattuna, jossa hävinnyt kisaaja tarjoaa voittajalle hyvän hieronnan ja herkkuja..
 
miu
Alkuperäinen kirjoittaja malla:
Vielä tuli mieleeni, sellainen "carting-rata"! Sinne kilpaa ajelemaan miehesi kanssa, ja sitten hotellihuone varattuna, jossa hävinnyt kisaaja tarjoaa voittajalle hyvän hieronnan ja herkkuja..

Erittäin hyvä idea! Minun mieheni olisi täpinöissään tuollaisesta lahjasta!
 
Kyy
Varaa hotellihuone jostakin teille uudesta/vieraasta kaupungista, sinne varaat jonkin herkuttelukorin, tyyliin shamppanjaa ja mansikoita (tai kaljaa ja grillimakkaraa, mistä miehesi ja sinä tykkäätte).

Voisitte mennä myös johonkin kivaan ravintolaan, vaikka hohtokeilaamaan, pelaan minigolfia, jotain tavallisuudesta poikkeavaa.

Päivän ohjelma tyyliin: jotain aktiviteettia, kunnon romanttinen päivällinen ja sitten hotelissa hemmottelua. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja malla:
Vielä tuli mieleeni, sellainen "carting-rata"! Sinne kilpaa ajelemaan miehesi kanssa, ja sitten hotellihuone varattuna, jossa hävinnyt kisaaja tarjoaa voittajalle hyvän hieronnan ja herkkuja..
hei, toi vois olla hyvä! Mä luulen, että munkin mies tykkäisi tosta, vaikkei autojen perään olekaan. Lisää ehdotuksia otetaan vastaan, liikunnallisiakin. Mutta toi carting oli kyllä tosi hyvä!
Oisko kaupunkiehdotuksia?
 
malla(taas)
Mun mielestä Tampere on tosi kiva kesäkaupunki.. Cartingia on ainaskin Hesassa, muita löytynee googlettamalla.. Mistähän päin olette lähdössä rentoutumaan, niin voisi helpommin suositella mahdollisesti jotakin kaupunkia?
 

Yhteistyössä