ukko ressu

Meillä mies pesee aina pyykit. Nyt lupasi mulle 50e, jos mä pesen (meillä yhteiset rahat) siis ihan omaan käyttöön. Olin että juuu! :D Mutta osan pyykeistä sain vaan pestyä, kun sain pesuaineesta jonkun allergisen reaktion ja kädet meni ihan näpyille. Nyt joutu kuitenkin pyykkään :| :ashamed:
 
Ei käsin, mutta kun ripustin niitä märkiä T-paita päällä, niin siitä tuli kai. En tiiä, en tiennyt edes olevani allerginen. Ja juu, mun mies osaa pestä pyykkiä :heart: ja pesee meillä pyykit oikeestaan aina. Ihan oma-aloitteisesti jopa!
 
just
Kannattaisko vaihtaa pesuainetta? Miten sä voit niitä vaatteita käyttää pesun jälkeen, jos märistä pyykeistä saat noin pahan reaktion? Porvoossahan sä niitä pyykkejä pesit, vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Kannattaisko vaihtaa pesuainetta? Miten sä voit niitä vaatteita käyttää pesun jälkeen, jos märistä pyykeistä saat noin pahan reaktion? Porvoossahan sä niitä pyykkejä pesit, vai?
waat. En vaan lappeenrannassa :D Ja ei se nyt mun mielestä kovin paha reaktio ole, jos kädet tulee pilkullisiksi ja kutiaa. Nyt ne on jo laskenu ne näpyt. Oli vajaa tunnin verran.
*muoks* siis ihan vaan nokkosihottumaa
 

Yhteistyössä