imetyksestä ja pinnasängystä

tuli mieleeni tuosta toisesta ketjusta. en ole koskaan näistä asioista palstalla keskustellut (en tiedä miten hitossa olen välttänyt??)
kiinnostaisi tietää siis ninatt:n mielipide (koska siitä kauhkotaan, enkä ole perillä, että miksi) ja miksei muidenkin tuosta pinnasänky ja lyhyt imetys jutusta?

Itse imetin 3kk sektion jälkeen (joka siis ei kuulemma ole oikea synnytys :D ), enempään en pystynyt, koska rinnat vuosivat verta ja vauva oksensi kaiken ulos ja loppujen lopuksi maitoa lakkasi tulemasta.
Pinnasängyssä poika on nukkunut pienestä pitäen, jossain vaiheessa yötä kun herää, niin otetaan äiskän ja iskän kainaloon.

Tapelkaamme toki. Ei vaan, siis ihan asiallisia kommentteja kiitos, ja ihan mielenkiinnosta aloitan tämän.

Ja näitä toki varmasti ollut monia, mutten ole lukenut.
 
vieras
Mä olen imettänyt tätä meidän kolmatta ainoostaan. Tai kahta ekaa yritin, mutta tulehdusten takia en voinu heitä imettää kuin noin 1kk, kunnes maitoa ei vaan enää tullut.
Esikoinen nukkui pinniksessä, toka ei missään (no joskus suostu nukkuun vieressä) ja tää kolmas on kuin unelma; nukkuu pinniksessä, syö kerran yössä ja on nyt ollut reilun 3kk pelkällä rintamaidolla ja kasvaa hyvin. Eli mulla on kolme lasta ja kolme aika erilaista tarinaa vauva-ajasta ja asenteista (siis myös omista) ja kokemuksista...
 

Yhteistyössä