mieheni haukkui minua läskiksi!

olen aloittanut laihduttamisen, olen normaalipainoinen, mutta pari kiloa tahtoisin saada pois.

keskellä yötä heräsin siihen, että mieheni sanoo minulle "sä oot hirvee läski!"
änkytän ja ihmetteln vähän aikaa, ja totean, että "mitä hittoa, miten niin?!?!" mieheni sanoo, että "sä kokoajan yrität tunkee mun tielle". Hämmästelen, ja kysyn, että oletko hereillä, mieheni vakuuttaa olevansa ja sanoo, että en olekaan lihava.

Aamulla ei muista mitään. Pitäskö nyt jättää se?? :D

Mukavaa päivää kaikille! :flower:
 
vieras
Kuulostaa siltä, että teidän perheessä painoasiat on vähän liikaakin esillä. Kuulostaa huolestuttavalta, jos tosiaan olet normaalipainoinen, ja silti haluaisit laihduttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa siltä, että teidän perheessä painoasiat on vähän liikaakin esillä. Kuulostaa huolestuttavalta, jos tosiaan olet normaalipainoinen, ja silti haluaisit laihduttaa.
no en nyt tiedä onko se huolestuttavaa, jos painan 67kg ja olen 171cm pitkä, ja tahtoisin tosiaan ne pari kiloa pudottaa. Eli painaisin mielelläni n. 62kg. Ja näin ollen olisin siis edelleen normaalipainoinen, mutta kiinteämpi, ja turha rasva poissa. =)
 
No, mun mies sanoi illalla kun hävisi Scrabblessa, että "pitäiskö sua saatanan Hannu Hanhi vielä ehtoon päätteeksi leipoa turpaan?" :kieh:

Huihui, kyllä nyt kaikki jätetään kaikki ja otetaan tosissamme. :flower:
 

Yhteistyössä