Hakutulokset

  1. T

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Kuittaan, että ihanainen esikoispoikamme, rakkauspakkaus, syntyi noin viikko (viikon yliaikaisena) sitten klo 00.20 30.6. syöksyllä Porvoon sairaalassa. Kotiuduttiin lauantaina ja kaikki sujuu. Lapsen - jonka piti neuvolatätien uhkailujen mukaan olla mukamas viisikiloinen sokerivauva -...
  2. T

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Mä oon miettinyt tota määrä-juttua sen takia, että jos mulla nyt on kerta niin niukasti lapsivettä niin eihän sitä ole paljoa sitten edes tullakseen, että entä jos en tajua et nyt ne vedet sit meni. Joitain sellaisiakin synnytyskertomuksia oon lukenut, että lapsivettä on ollut niin vähän, ettei...
  3. T

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Tää muakin kiinnostais, et onko joku saanut jotain tunnistusohjeita? Lääkäri tänään sanoi, että seuraavan kerran kun mulla on sellainen fiilis, että vois olla jotain tihkunut niin kahden tunnin sisään pitää kipaista käymään ja he voi jollain testillä asian varmistaa. Jos menee pidempään kun...
  4. T

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Hei, ja taas valtavasti onnea paketin kotiin hakeneille! :flower: Me käytiin tänään äitiyspolilla kontrollissa niukan lapsiveden takia. Kymmenen päivää sitten eri lääkäri oli sitä mieltä että lapsivettä on tooosi vähän ja voi olla, että nyt lähdetään käynnistelemään. No, asennoituihan tässä...
  5. T

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Tänään tuli käytyä ekan kerran 'ylimääräisesti' äitiyspolilla kun tuntui ettei kaveri liiku ja vatsan päältä se tuntui niin luisevalta ettei vettä olisi lainkaan. Lisäksi vasen kylki oli hullun kosketusarka. Viime perjantainen lääkärin lausunto niukasta lapsivedestä on ehkä luonut vähän...
  6. T

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Moi täältä taustajoukoista Ei ole tullut kirjoiteltua, mutta kovasti olen koettanut lukea. Yhden viikon tosin olin reissussa ja olitte sinä aikana saaneet niin paljon aikaiseksi, että olin valmis luovuttamaan. Onnea valtavasti kaikille synnyttäneille! Teitähän tulee koko ajan lisää...
  7. T

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Moi uusille ja onnea Tiikerin perheeseen! Voi vitsi ja huhuh, tästä se nyt sitten lähtee. Ehkäpä voisi jopa ajatella kohta sitä sairaalakassia ym. En ole usein kirjoitellut, mutta kun kaikki on mennyt loppuen lopuksi niin hyvin, että enpä tiedä mitä olisin osannut sanoa. Isoin juttu on...
  8. T

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Moi kaikille uusille ja muillekin taas pitkästä aikaa :) Aloin tossa miettimään, etten edes muista monennella viikolla oon. Vissiin se 29 tulee nyt kohta täyteen. Vointi on ollut ihan hyvä. Ei ole vihlonut nyt viikkoon juurikaan. Sokereita oon mittaillut nyt kotona ja arvot on ollu ihan...
  9. T

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Tänään oli sitten lääkärineuvola, joka paikallisen lääkäripulan seurauksesta oli aika hätäinen toimitus ensinnäkin puolisen tuntia myöhässä. En muista nyt luetella kaikkia arvoja, mutta kohdallaan tuntuu olevan. Ei edes moittinut painon noususta kun puolustauduin nyt sillä, etten...
  10. T

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Moikka kaikille En olekaan aikoihin kirjoitellut kun töissä ei ehdi ja kotona oli kone sökönä. Ja oikeastaan on alkanut ottaa koko raskaana olo välillä niin pahasti päähän, että KaksPlussan lukeminen on ollut aika pannassa. Tänään on sitten itketty lohduttomasti koska soitin neuvolaan...
  11. T

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Tervehdys taas. Ja tervetuloa uusille. On ollut kurja lukea monien parisuhdehuolista. Omassa elämässä eletään suht onnellisia aikoja. Ollaan karkaamassa sukulaisiltamme nyt tässä kuussa vielä naimisiin (inhotaan isoja juhlia niin hoidetaan hiljaisesti maistraatissa ja käydään illallisella...
  12. T

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Hyvää uutta vuotta ja teretulemast kaikille uusille. Oon elellyt hiljaiseloa kun ei ole oikein mistä kirjoittaa. Tavallaan sellainen fiilis, ettei ole oikeutta kitistä kun kaikki on hyvin. Semmoinen vaihe menossa, että on välillä niin oireetonta, että ihan tosissaan pelkää, onko mahassa...
  13. T

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Huoh. Mikään ei mahdu päälle. Paitsi yhdet housut ja pelkään, että jos pistän ne nyt pesukoneeseen niin sitten ei nekään. No, sitten on ostamani äitiyshousut, mutta jotenkin säästelen niitä nyt lohduttomimpaan tilanteeseen. Mut ihan hullun hommaa, että housut jotka viime viikolla toimi hyvin ei...
  14. T

    Raskaus multitabs ihan alkuraskaudesta alkaen?

    Tuollaista väitettä en ole kuullutkaan. Kuulostaa aika hölmöltä kun hemoglobiini on just se mitä tarkkaillaan ja monelle määrätään lisärautaakin. Vai syötkö kenties sen Multitabsin lisäksi jotain muuta rautavalmistetta? Onko se terkkari huolissaan, että söisit ihan liikaa rautaa?
  15. T

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Terveisiä hormoonaaliselta hullulta. Olo on viime päivinä ollut sellainen, että kaikessa on jotain vikaa ja vähintäänkin olen kamalan ruma ja turvonnut. Mies parka saa kuunnella valitusta kuinka ei huomioi minua tarpeeksi ja on aina menossa. Vaikka oikeasti kyllä on kyse maailman...
  16. T

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Terveisiä hormoonaaliselta hullulta. Olo on viime päivinä ollut sellainen, että kaikessa on jotain vikaa ja vähintäänkin olen kamalan ruma ja turvonnut. Mies parka saa kuunnella valitusta kuinka ei huomioi minua tarpeeksi ja on aina menossa. Vaikka oikeasti kyllä on kyse maailman...
  17. T

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Hyvää Itsenäisyyspäivää tosiaan kaikille. Meillä on tänään tälläinen vanhemmillekertomispäivä. Nyt kun alkaa olla se 12vk täynnä ja kaveri näytti ultrassa niin autuaalta möllöttäjältä plus oma vointi on hyvä niin uskaltaa kertoakin. Ja on ollut tosi ihanaa kertoa kun vastaanotto on ollut...
  18. T

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Sisu :hug: Kurja tulla toisten huonojen kuulumisten perään hehkuttamaan omaa onneaan, mutta nyt on pakko. Tänä aamuna käytiin ekassa ultrassa ja siellähän se möllötti ihan oikeassa paikassa. Pikkuinen kuulemma "liikkui kauniisti" ja mies totesi että sehän tanssii. (Varmaan paremmin kun...
  19. T

    no niin sosiaalityöntekijä puhuu asiaa!!!

    Tuli tuotakin uutista ja parin ppäivän takaista vastaavasta aiheesta ollutta ketjua lukiessa mieleen muutamn vuoden takainen tositapahtumiin perustuva elokuva Eläville ja kuolleille. En koe olevani itse ylihuolehtiva ihminen ja varmasti jättäisinkin lapsen ihan hetkeksi autoon jos nostaisin...
  20. T

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Jotenkin niin hullua ajatella, että oman kropan sisällä tapahtuu just nyt ihan kamalan paljon, eikä itse tiedä yhtään, että mitä. Että ollaanko elossa ja jos ollaan niin kuinka isolla köörillä. Olis nyt jo se ultra :whistle:

Yhteistyössä