Hakutulokset

  1. Harhaanjohtaja

    Kivoja poikien nimiä :)

    Selasin eilen kalenteria, jos löytyis mieluisa nimi tulokkaalle..Mutta ei. Melkein jokainen pojan nimi on jotenkin 50v ukkelin oloinen :D joo mä tiedän että vauvat kasvaa aikuiseksi, mutta silti.. Laittakaas teidän mielestä kivoja poikien nimiä tähän ketjuun :)
  2. Harhaanjohtaja

    1 vuotiaan nukkeleikit :D

    Meillä siis neiti 1vee on jo jonkun aikaa leikkinyt innoissaan vauvanukeilla:heart: hoivaa, suukottelee, syöttää jne. Miten teillä muilla on alettu noilla leikkimään? JOtenkin olis luullu että nää tulee vasta myöhemmin :) kohta joutuu nukenvaunut varmaan hommaamaan :D
  3. Harhaanjohtaja

    Taitaa jäädä saunakaljat tänään juomatta

    Ja toivottavasti seuraavaan menee monta kuukautta :heart:
  4. Harhaanjohtaja

    JEEE!!!Tänään viihteelle!!JEE!! *turhis*

    Mä oon ihan vauhkona :D Piukkuisinkin nukkui viime yön niin mahtihyvin, että lähtö tuntuu vielä mukavammalle :p viikon ajan opeteltu nukkumista ilman syöntejä ja muuta härväämistä, ja nyt tosiaan alkaa luonnistumaan. Ihana mennä ystävien kanssa, pitää hauskaa, olla yö poissa kotoa, ja akut...
  5. Harhaanjohtaja

    Lähden huomenna viihteelle.

    Eikä edes hävetä. Nih. Eikä ole edes eka kerta.
  6. Harhaanjohtaja

    Kuvia hiustenpidennyksistä! Eli kuvapinoa pystyyn :)

    Laitetaan kuvia omista pidennyksistä, ja sit onko sinetit/teipit, kauanko on jo olleet päässä jne.
  7. Harhaanjohtaja

    Curling-vanhemmat ja lapsityrannit

    kuinka moni on kyseisen kirjan lukaissut? Voin suositella lämpimästi, ihan jo vaikka sen takia että vanhemmat sais uusia näkökulmia asioihin. http://wsoy.fi/yk/products/show/27181?category=146 Linkissä kirjan "esittely".
  8. Harhaanjohtaja

    monetko päikkärit teidän 10kk vauvat nukkuu, ja kuinka monta tuntia yhteensä?

    Meillä vielä pari viikkoa sitten nukuttiin kolmet unet aamu-unet n. 1h, iltapäiväunet n.2 tuntia, ja iltaunet puolesta tunnista tuntiin. Nyt tarkotuksena olis noita aamu-unia venyttää puoleenpäivään, jos kohta onnistuis siirtyä yksiin uniin. Muistaakseni esikoinen nukkui tässä vaiheessa...
  9. Harhaanjohtaja

    "unikoulun" kolmas ilta/ yö takana..

    Ja yöllä ei ole tarvinnut nousta kertaakaan :D illalla nukuttamiseen mennyt jonkun verran aikaa ilman unitissiä, mut onnistuttu on! Aamulla neiti herää vasta seiskan aikaan huutelemaan evästä! *tuulettaa* :heart: :) :D :whistle: mä oon NIIIIIN iloinen että jaksoin alkaa yrittämään...
  10. Harhaanjohtaja

    Nyt äkkiä joku kuvapino pystyyn :D

    Jotain hauskaa, mukavaa ja ihan hömpönpömppöäkin kaipaa yön ratoksi kun vielä ei nukuta! Ihan mitä vaan kuvia kehiin! Itsestä, lapsesta, rakkaasta lemmikistä, kesämuistoja jne :)
  11. Harhaanjohtaja

    Mikä on meno :)

    Meidän piti saunan jälkeen katsoa leffaa ja herkutella..Noooo, kun minä saunasta pääsin pois, ja olin tulossa leffaa katsomaan ja sipsejä syömään löysin miehen nukahtaneena ja sipsit+dipit alakerrasta(koskemattomina) :kieh: :laugh: Nyt sit tähän rojahdin, koska mua ei vielä väsytä (vaikka...
  12. Harhaanjohtaja

    Imetyksen lopettamisen haikeus :)

    Olen imettänyt neitiä kohta 10kk..Keskosuudesta huolimatta sain imetyksen hyvin käyntiin, niinpä sitä sit oon jatkanut :) Nyt jonkun aikaa jo olen antanut tuttelin vieroitusvalmistetta nokkamukista ruokailun yhteydessä (en jaksa enää omaa maitoo lypsää/pumppaa) ja imetykset on lähinnä ennen...
  13. Harhaanjohtaja

    G: Parasta tänään

    Jokainen sit listaa tän päivän parhaimman asian :D
  14. Harhaanjohtaja

    JOs nukkumaan..?

    Hyvää yötä kaikille tutuille, puolittutulle ja tuntemattomille :heart:
  15. Harhaanjohtaja

    Kuvapinoa yön ratoksi :)

    Laittakaa joku mielestänne paras/upein/ihanin/hauskin kuva mikä äkkiä koneelta löytyy :)
  16. Harhaanjohtaja

    Olut maistuu.

    Hitto että voi välillä karjala olla herkkua :D *pahapaha-äiti*
  17. Harhaanjohtaja

    Pitkästä aikaa täällä :D

    Meno ei oo muuttunut miksikään :D Otin jonkun verran palstataukoa, kun ei aikaa eikä mielenkiintoa riittänyt..Nyt eksyin tänne taas :snotty: Joten heipparallaa vaan kaikille, ja mukavaa perjantai-iltaa :)
  18. Harhaanjohtaja

    Pienen ikäeron kuumeilijat :)

    Olen itse kahden lapsen äiti, pienimmäinen on vasta 6kk, ja vanhempi täyttää kesällä 6 vuotta. Nyt haaveena olisi saada pikkuiselle sisarus, joka olisi lähellä hänen omaa ikäänsä. Onko täällä muita ketkä kuumeilee vauvaa vaikka taloudessa on alle vuoden ikäinen? Ja onko kokemuksia siitä miten...
  19. Harhaanjohtaja

    Olenko mä ihan hullu?

    Nuorimmainen on vasta 4kk vauva, raskaudet on päättyneet ennenaikaiseen synnytykseen, olen joutunut maata viikkotolkulla sairaaloissa jne.. SILTI mulla alkaa olla vauvakuume!!! Miten tämä on mahdollista? Onko mulla joku hormonimyrsky edelleen menossa? Toi pikkuneiti on vaan...
  20. Harhaanjohtaja

    Kiinteiden aloittelua..

    Kertokaas taas niitä parhaita ensisoseita! Meidän pikkuneiti täytti tossa juuri 4kk, ja lääkäreiden määräyksestä aloteltiin sitten kasvissoseita. No, perunasta maha meni ihan tukkoon, vaikka maisteli vain ihan pienene pieniä määriä parina päivänä. Porkkana melkein yhtä paha, mustikka+ luumu...

Yhteistyössä