G: Parasta tänään

Käytiin Hietsussa muksujen kanssa uimassa ja sen jälkeen shoppailtiin kaupungilla :heart: Vaikka kumpikaan ei nukkunut päikkyjä, eivät olleet kiukkuisia. Tyttö halasi mua illalla ennen nukkumaanmenoa ja sanoi "äiti mä tykkään susta melkein yhtä paljon kun ukista" :heart: Palvoo siis ukkiaan enemmän kun mitään muuta :LOL: Poika piirsi makkarin seinään tussilla ison kissan ja oli kovin ylpeä tekosestaan :LOL: En raaskinut hinkata pois, kun niin ylpeenä sitä esitteli :heart:
 
Mun maha on ruvennut hytkyyn ja nykiin, ihan itsestään :LOL: Tänään huomasin sen ekaa kertaa. Kyllä on potkut tuntunut jo monta viikkoa napakkana, mutta paljain silmin nähtävää hytkyntää ja nykimistä en ole havainnut. Paitsi tänään aamulla kun rötkötin vatsa pystyssä miehen kainalossa sohvalla :heart: Pikkunen jumppaa siellä :heart:
Rv 26 menossa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:
Mun maha on ruvennut hytkyyn ja nykiin, ihan itsestään :LOL: Tänään huomasin sen ekaa kertaa. Kyllä on potkut tuntunut jo monta viikkoa napakkana, mutta paljain silmin nähtävää hytkyntää ja nykimistä en ole havainnut. Paitsi tänään aamulla kun rötkötin vatsa pystyssä miehen kainalossa sohvalla :heart: Pikkunen jumppaa siellä :heart:
Rv 26 menossa =)
parasta :heart:
 

Yhteistyössä