Hakutulokset

  1. J

    Mä oon raskaana!

    Oon niin onnellinen! :heart:
  2. J

    hyviä lastenvaateliikkeitä oulussa?

    ollaan täälä käymässä niin vinkatkaapas mihnä kannattais kävästä?
  3. J

    Auttakaas joku runo tai loru läksiäiskorttiin?

    Ei oikeen runosuoni syki ja joku runo/loru tai vastaava olis kiva tohon korttiin laittaa..Saaja siis muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja pidetään yllätysläksiäiset.
  4. J

    G: Millaisia pyöriä teidän 3vuotiailla?

    Mitä pyörää suosittelet 3 vuotiaalle? Lahjaksi oltaisiin ostamassa ja nyt mielipiteitä kyselisin.. Onko jotain pyörää mitä et missään nimessä ostaisi?
  5. J

    Paljonko koiraan menee SUUNNILLEEN rahaa?

    Eli siis mietinnässä on ollut jos jonkun pienemmän koiran hankkisimme. Ei näyttelykoiraksi vaan ihan kotiin seuraksi. Tiedän että riippuu rodusta ym paljonko rahaa menee mutta arvioita kaipaisin. Eli siis alkuun varmasti enemmän ja sitten lopulta paljonko suunnilleen kk?
  6. J

    koska kuukautisesi ovat alkaneet synnytyksen jälkeen?

    Mulla nyt 10.5kk tyttö, imettämisen lopettanut noin 2kk sitten eikä vieläkään ole kuukautisia! Haluttais alkaa yrittää toista lasta miehen kanssa..raskaustestin tein muutama päivä sitten ja negaa näytti.
  7. J

    saako jonathanin vaatteita tilattua netistä?

    ?
  8. J

    G: Mitä välikausivaatteita suosittelet?

    Eli siis tytölle 10kk pitäis täks kevääks ostaa välikausihaalari joka menis vielä syksyllä.
  9. J

    herkku täytekakku suositelkaa!

    Kertokaa teidän mielestänne paras täytekakun sisältö mitä tiedätte. Miehellä synttärit tulossa ja pohdiskelen minkälaisen kakun sitä tekis..
  10. J

    kestääkö maitorahka pakastamista?

    Tai siis voiko tehdä samanlaista "jäätelöä" kuin esim turkkilaisesta jugusta?
  11. J

    G: paljonko syötte hiilihydraatteja päivässä?

    :p
  12. J

    karppaajat hoi!

    Antakaas nyt vinkkiä mitä söisin kun kaloreita on tälle päivää kertynyt vasta 500 ja risat mutta hiilareita on jo 30g. Oon yrittäny pitää noin 40grammassa.
  13. J

    Kuinka saisin lapsen nukkumaan pidempään?

    Itse ei oikeen enää jaksais tätä 4-5 aikaan heräilyä. Tyttö nukkuu ekat päikkärit jo puol 8 maissa (tunnin) ja toiset pidemmät (2-3h) 11 aikoihin. Tämän jälkeen harvemmin enää päikkäreitä nukkuu joskus voi ottaa pienet 20min torkut 5 maissa. Ja sitte 7ltä mennäänki jo yöunille. En oikeen viittis...
  14. J

    Lapsella 8kk jo KUUDES kakaton päivä!!

    Luumua ollaan syötetty kyllä, elikkäs olisko jotain lääkettä mitä vois antaa noin pienelle? Raukka yrittää punnata naama punasena mutta mitään ei vaippaan tule.
  15. J

    LAIHDUTTAJAT!

    Syöttekö surutta hedelmiä niin paljon kuin mieli tekee vai kuinka?
  16. J

    paljonko teidän 8kk lapset juo maitoa päivässä?

    entä kerralla?
  17. J

    Paljonko proteiinia päivässä?

    eli paljonko protskuja tarvitaan per kilo päivässä?
  18. J

    turha

    vähän olis nälkä muttaku ei mitään tee mieli.. tai jotain kuitenki muttaku ei tiedä että mitä !?
  19. J

    G: kuinka laitatte hiuksianne kun lähdette esim. kaupungilla käväsemään

    vai laitatteko ollenkaan? Mä olen tosi laiska enkä jaksa oikeen koskaan laittaa mitenkään mutta sitte rupee ärsyttämään ku ihmisten ilmoilla on hiukset vaa vetästy päänmyötäsesti ponnarille ja muilla on kauniit paksut kiharat tai vst.

Yhteistyössä