G: Mitä välikausivaatteita suosittelet?

vieras
Meillä oli vuosi sitten pojalla Reimatecin puku ja oli kyllä kätevä, kun poika sai kontata ja möyriä rauhassa maassa ilman, että olisi pitänyt olla kankeita kuravehkeitä. Poika oppi kävelemään 10kk:n iässä mutta pihalla kävely onnistui kunnolla vasta vuoden iässä eli möyrimällä meni kaikissa kuralätäköissä :D
 
a
Kosteussuojattu haalari, edellä mainittujen lisäksi esim. Jonathan on ihan hyvä. Ja koko tietysti lapsen koon mukaan, mitoitus vaihtelee valmistajan mukaan. Paras jos voi käydä sovittamassa ennen ostamista.
 
cora
suosittelen po.pin haalareita. jos on siro 10 kk tyttö, niin 80cm riittää. itse ostin 86cm 17kk ikäiselle haalariksi. hyvä sutjakka malli (vyötärökiristys yms.), pitää vettä, hengittää, ihanat värit... itse en meidän hoikkiksella ole noista babybaggie-malleista niin tykännyt.
 
ollaan jonathanin 80cm pukua kokeiltu kaverilla ja se oli aikalailla justi nyt joten 86cm ajattelin ostaa. Tietty olis tarkotus kokeilla vielä ennen ostoa. Jonathania ei vaan meidän paikkakunnalla myydä enkä tiedä saisko tilattua netistä? Reimateciä olen miehelle yrittänyt ehdottaa mutta on kuullemma liian kallis, joten siksi katsastelen hieman edullisempia vaihtoehtoja. Mutta jossei vakuuttavaa pukua löydy aion santsata reimateciin. Haluan kuitenkin että lapsella on hyvät vaatteet päällä että saa rauhassa möyriä pihalla, säällä kuin säällä.
 

Yhteistyössä