LAIHDUTTAJAT!

vieras
Syön hedelmän päivässä. Paitsi jos kyse jostain mandariineista, niitä voin syödä pari kolme. En edes haluaisi syödä enempää, joten en joudu rajoittamaan hedelmien syöntiäni mitenkään.
 
tinkerbell
olen painovartijoissa, joten toisia hedelmiä voi syödä useamman ilman että menee pisteitä ja jostain menee noin 1-2/kpl... eli niitä hedelmiä mistä ei mee pisteitä, syön pvässä 1-3 kpl (esim. päärynä, omena, kiivi, sitruuna, muistaakseni appelisiini ja mandariiníkin.)
 
korjaus
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbell:
olen painovartijoissa, joten toisia hedelmiä voi syödä useamman ilman että menee pisteitä ja jostain menee noin 1-2/kpl... eli niitä hedelmiä mistä ei mee pisteitä, syön pvässä 1-3 kpl (esim. päärynä, omena, kiivi, sitruuna, muistaakseni appelisiini ja mandariiníkin.)
noista ei mee pisteitä jos niitä syö yhden mutta jos syöt kolme niin kahdesta jo menee pisteitä...
 
tinkerbell
Alkuperäinen kirjoittaja korjaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbell:
olen painovartijoissa, joten toisia hedelmiä voi syödä useamman ilman että menee pisteitä ja jostain menee noin 1-2/kpl... eli niitä hedelmiä mistä ei mee pisteitä, syön pvässä 1-3 kpl (esim. päärynä, omena, kiivi, sitruuna, muistaakseni appelisiini ja mandariiníkin.)
noista ei mee pisteitä jos niitä syö yhden mutta jos syöt kolme niin kahdesta jo menee pisteitä...
no tuollaista en ole kyllä mistään löytäny/ kuullu... vain se lukee, että nolla pisteisiäkään ei saa tolkuttomasti syödä. eli pitää olla maalaisjärki käytössä. no joka tapauksessa, painoni tippuu, vaikka en niistä 1< syömistä hedelmistä pisteitä ole laittanutkaan. enkä laita. syön aika usein 1-2 pvässä. ei pysty ees enempää syömään...

 

Yhteistyössä