G: kuinka laitatte hiuksianne kun lähdette esim. kaupungilla käväsemään

vai laitatteko ollenkaan?

Mä olen tosi laiska enkä jaksa oikeen koskaan laittaa mitenkään mutta sitte rupee ärsyttämään ku ihmisten ilmoilla on hiukset vaa vetästy päänmyötäsesti ponnarille ja muilla on kauniit paksut kiharat tai vst.
 
Heitän ne vaan tuonne taakse kiinni.
En voi kuvitellakaan antavani niiden heilua vapaana, kohta ne on pystyssä kun mulla on taipumusta erittäin voimakkaaseen staattisuuteen.
 
Joitakin päiviä sitten, kun mulla oli vielä pidemmät kiharat, niin vetäisin yleensä hiukset ponnarille. Nyt lyhyemmillä kiharoilla oon pitänyt niitä auki siis harjannut vaan ja sitten menoksi. En oo ihan vielä tottunut uusiin hiuksiin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Näin talvella tulee vetäistyä pipo päähän. :saint:

Mutta sanoisinko että 1 -2min. Harjaan hiukset. Joko jätän auki tai sitten laitan pompulan ja olen valmis.

Peesailen tätä.

Mun täytyy tunnustaa, etten edes osaa laittaa hiuksiani kauniiksi

:ashamed:
 
down under
Aina laitan jotenkin, tykkään näyttää kivalta. Yleensä suoristan tai kiharran hieman, lakkaa tai kampaus. Samoin meikkaan aina jos lähden pitemmäksi aikaa ihmisten ilmoille. Kauppareissuille jne. en laittaudu ja talvella pipo on hyvä jos ei jaksa laittaa ja tiedän, että sitä ei tarvitse ottaa pois reissun aikana. Lyhyitä hiuksia joutui laittamaan enemmän, nyt kun on taas pitkät, ei tarvitse laittaa niin paljoa, kun näyttää hyvältä muutenkin. Mua jotenkin ällöttää liikkua laittamattomalla tukalla, kun mun hiukset ei näytä hyvältä ilman jonkinlaista laittoa.
 
Mä käyn joka aamu suihkussa ja jos olen jonnekin lähdössä, niin ensin föönaan tukan ja laitan harjalla muotoon. Sen jälkeen joko suoristan latvat tai suoristusraudalla käännän latvat ulospäin.
 

Yhteistyössä