Hakutulokset

  1. E

    Onko juoksijoita?

    Moi, missäs porukka on? Meillä kärsittiin viime viikko mahataudista, joten siihen tyssäsi mun hieno juoksuviikkoni. Tällä viikolla on ollut kovat pakkaset, tiet ovat ihan jäässä joten nytkin on juokseminen jäänyt. Sen sijaan olen käynyt jumpissa, ja ai samperi kun ne on tehneet tiukkaa. Olen...
  2. E

    Onko juoksijoita?

    Mulla on sama vika, kuntosalit on kaukana, joten mitään punttistreenejä ei voi vetää :( En tykkäisi ajatuksesta lähteä jonnekkin yyberkauas salille ja tulla takaisin. Ja olen niin kaino, että en haluaisi lähteä meluisalle salille, jossa on paljon ihmisiä. Olen yhdestä ainoasta salista oikeasti...
  3. E

    Onko juoksijoita?

    Eli oliko sulla puolikas kesään mennessä tavoitteena? Minäkin pidin eilen vapaapäivää, ja kävin iltayöstä vain tähtiä katselemassa. Olen pari aiempaa lenkkiä tehnytkin aika vauhdilla, joten se mitä pitäs tehdä on nyt hiljentää vauhtia. Nopeaa juoksemalla kun ei tule pk.ta, kun lähtee näin...
  4. E

    Onko juoksijoita?

    Viime viikolla noin 22 km. Tämän viikon tavoite on hieman nostaa sitä, eli menisi noin 27 km. Inkkukinkku, mitä jos vaihtaisit lajisi? Tiedän että juokseminen menee selkäpiihin, mutta ennemmin saattaisin itse vaihtaa lajin, kuin romuttaa kropan. Esim crosstrainerista olen kuullut, että se on...
  5. E

    Onko juoksijoita?

    Liitynpä tähän juoksuketjuun. Aloittelen rauhallisesti juoksemista uudelleen. Olen entinen aktiiviurheilija, juoksin pitkäämatkaa. 38, 5 km, edelliseltä viikolta juoksukilometrejä. Tälle viikolle löysempi ote, tavoite on 25 km sunnuntaihin mennessä.
  6. E

    Tuntisko kukaan Tampereen seudulla luotettavaa lastenhoitajaa

    7-vuotias, reipas. Lapsi ei ole allerginen. En asu ihan kaupungissa.
  7. E

    Tuntisko kukaan Tampereen seudulla luotettavaa lastenhoitajaa

    Semmonen ois hakusessa. Voi katsoa kotonansa tai sitten meillä. Eikä pyydä mitään levotonta palkkiota lapsenhoidosta. Yksärii kehiin jos joku tunnistaisi :attn:
  8. E

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    En kerennyt eilettäin tänne kirjoittaa. Tein testin ja se näytt Negaa :'( Täti ei ole vielä tullut kylään, mutta testi oli niin herkkä, että sen olisi pitänyt näyttää jos olisi jotain ollakseen. Joten minä myös ilmoitan negasta, ei se munkaan kohdalla tärpännyt. Mutta niinkuin viimeiset...
  9. E

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Minä voisin myös testailla torstaina.. Jotenkin vaan sellainen fiilis, ettei sieltä plussaa tipu. Luulen, että mulla on ihan turha toivo, mutta sinnittelen kuitenkin tässä pinossa loppuun saakka.. Tänään onkin perjantai, viikonloppu edessä.
  10. E

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Tiara, hyvä että kävit antamassa näytteen, ja parempi ettei ollut pissiittiä! Osaan olla melko tuima kun alan hoputtamaan :ashamed: :ashamed: maaliskuu, pissasitko testiin liikaa? Se voi tehdä sen viivan.
  11. E

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Tähän aikaan vapaaehtoisesti hereillä.. Mahakivut on niin valtavat, ettei voi nukkua. Ihan kuin tuonne ois puhallettu ilmapallo ja se käy kipeää.. En ihan heti usko et tärppi on käynyt mutta nämä kivut on kyllä :headwall:
  12. E

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Kuules, nyt pikapikaan tk.hon antamaan pissanäyte. Ensinnäkin pissatulehdus ei ole mikään iisi tauti, ei verrattavissa ollenkaan mihinkään nuhaflunssaan. Kyse on sellaisesta taudista, joka pystyy parissa päivässä leviämään munuaisaltaisiin ja vakavasti vaurioittamaan munuaisesi. Minun...
  13. E

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Kuinka kauan ne siittiöt siellä kohdussa säilyy? Olen kuullut kolmesta vuorokaudesta, pitääkö paikkaasa? Aamulämmöt oli 35,5.. Taidan olla matelijan sukua, ovis kyllä jää bongaamatta näillä lämmöillä :headwall:
  14. E

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Saako tulla tähän pinoon.. Ensimmäinen yrityskierros, viimeiset kuukautiset alkoi 17.10. Kuukautiskierto tasaisen epävarma, 28-34. Eli ovis pitäisi olla joskus ja jouluna..
  15. E

    Kondyloomasta ja raskaudesta

    Pitäs kyllä, se on niin vaikeaa kun tiedän mitä tapahtuu.. Ei hän huuda, ei laisinkaan sellainen mies, mutta pelkään hänen suhtautumista. Olisi tietenkin ollut helpompaa kertoa alussa, mutta en itse uskonut että suhde syvenisi tälle tasolle, ja nyt kun hän haluaa lapsen, on viimeistään hetki...
  16. E

    Kondyloomasta ja raskaudesta

    Niin se hoitajakin lohdutteli, että se on joka toisella. Pelkään että mies saa hepulin, ja jättää. Hänellä on todella jyrkkä suhtautuminen sp-tauteihin, ja vaikka hpv onkin näin yleinen, tiedän hänen reagoinnin. :'( En ole koskaan kuullutkaan, että hpv tarttuisi kondomin kanssa, voi apua..
  17. E

    Kondyloomasta ja raskaudesta

    En pysty kertomaan, hävettää niin paljon. Tartunnan sain 18-vuotiaana, ihan ensimmäiseltä poikaystävältä jonka kanssa asuimme yhdessä. En halua tartuttaa häntä, ja olen pitäny huolen että ilman kondomia emme tee mitään. Voihan kondylooma miehellä aiheuttaa penikseen syövän.
  18. E

    Kondyloomasta ja raskaudesta

    Tämä on niin nolo asia.. Minulla on todettu aikoja sitten kondylooma. Se välillä muistuttaa itsestään kolmena pienenpienenä näpyn tapaisella, muutoin se ei ole koskaan aiheuttanut mitään hankaluutta. Mutta nyt, haluaisin vauvan ja olen miettinyt, miten pystyn tulemaan raskaaksi. Olen...
  19. E

    Nolo kysymys kondyloomasta ja raskaudesta

    Tämä on niin nolo asia.. Minulla on todettu aikoja sitten kondylooma. Se välillä muistuttaa itsestään kolmena pienenpienenä näpyn tapaisella, muutoin se ei ole koskaan aiheuttanut mitään hankaluutta. Mutta nyt, haluaisin vauvan ja olen miettinyt, miten pystyn tulemaan raskaaksi. Olen...

Yhteistyössä