¤¤ VIIKKO 46 ¤¤




~~~~ PERJANTAI 7.11 ~~~~

hemuli81...........kp21/28?.........yk1...toinen toiveissa
eevin äiti...........kp22/28-30.....yk?....kolmas haaveissa
Emmeliine.........kp23/28-34.....yk1
mymmyryy......kp 24/26..........tjot.....kolmas haaveissa
MAM2...............kp25/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp25/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp25/30.........yk7......toinen haaveissa
typyli.................kp26/~33 .....yk1.....toinen toiveissa
Merkku..............kp26/27........yk3......kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp26/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp26/31-34....yk?.....toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



ma 10.11: MAM2
ti 11.11:
ke 12.11: Selis, Säde
to 13.11: vauvakuume83, Emmeliine
pe 14.11: Merkku
la 15.11:
su 16.11: hemuli81, Fi0na, eevin äiti



 
Minä voisin myös testailla torstaina.. Jotenkin vaan sellainen fiilis, ettei sieltä plussaa tipu.
Luulen, että mulla on ihan turha toivo, mutta sinnittelen kuitenkin tässä pinossa loppuun saakka..
Tänään onkin perjantai, viikonloppu edessä.
 
Huomenet kaikille! Voi kun pian saatais testituloksia ja paljon plussauutisia!! Oikeastaan aika kiva tämä viikkoketju, niin alkaa kaikilla olla H-hetket yhtä aikaa käsillä. Mymmyryy, Säde ja Merkku taitaa nyt kuitenkin olla etunenässä. Plussatuulia puhaltelen.

Mun omat fiilikset vaihtelee tosi paljon. Mä niin haluaisin unohtaa koko kuumeilun hetkeksi, mutta etenkin näinä päivinä se on tosi hankalaa. Aamulla ei ollut mitään tuntemuksia ja olin ihan varma että tämä kierros menetetty. Nyt taas alavatsassa vähän ilkeää kolotusta. Mulla oli ennen raskautta luteaalivaihe n. 14 päivää, mutta nyt viime kierrossa se oli mun laskujen mukaan vain 10 päivää. Alkaa sekin huolettaa, että riittääkö tuo. Ja toisaalta se tarkoittaa sitä, että tässä kierrossa kun ovulaatio oli ainakin 5 kiertopäivää ennen kuin viimekierrossa, että täti voi kurvata paikalle jo alkuviikosta... (jos luteaalivaihe olis tuo 10 päivää tässäkin kierrossa, olis se sitten vissiin viimeistään maanantaina täynnä ) .Äh. Mä niin toivoisin että nainen vois tulla raskaaksi minä päivänä hyvänsä, niin ei tarttis laskea näitä päiviä ja piinailla aina ovulaation jälkeen.
 
Sanos muuta typyli, joku kesto-ovulaatio olisi aika kiva, ainakin tällasille, joilla on seksiä n. 4 kertaa/kierto..

Täällä on kuulkaa menkat alkamassa, korjataan vielä kerran, eli viime kierrossa alkoi "huomenna". Mulla on alaselkäkivut nyt sitä luokkaa ja alavatsaakin kourii menkkamaisesti. Muutenkin kaikki liian tutut oireet on päällä.

Voi itku..
 
Selis: mulla on ollut päänsärkyä raskauksissa, joten voi olla myös sitä!! Miten sitä on aina niin toiveikas muiden tilanteihin kun omaansa..Oletteko huomanneet? Joku meistä (tai pessimistinä olisi tietysti pitänyt sanoa teistä) plussaa ihan satavarmana, jo kaikkien todennäköisyyksienkin puolesta!! :D

Halaukset ketjulaisille ja tsemppiä! Merkku
 
Hei Merkku tietysti me plussataan kaikki ! Eikös se ole tällästen ketjujen tarkoitus :D

:wave: Yhdyn samalla puheisiin ovulaation kestosta. KYllä maar tuottaa vaikeuksia saada osumaa noille parille päiville :kieh:

Oireita ei täällä juurikaan voisi oireiksi sanoa, mutta samaa kun kanssasisaret on ollu ilmassa. suklaata on syöty :x ja se merkkaa yleensä menkkoja! Pää on ollu kipee myös eikä sekään lupaa hyvää..

Mutta mitenkä menee teillä jolla h-hetki on käsillä? Onko jo tuntemuksia?

Ei muuta kuin plussatuulia viikonvaihteelle ;)

Fi0na
 
Merkku, juu mä oon lukenu et päänsärky merkkais kanssa raskautta toisille. Mutta pahaa pelkään ettei oo tärppiä tullu ei. Toi on totta että muiden oireille ja tuntemuksille sitä on aina paljon positiivisempi kuin omille, jännää.

Taas kuulin tänään yhden tyypin saaneen toisen lapsen, tää tuntuu niin masentavalta :headwall: . Oishan meilläkin jo jos olis heti tärpänny.

Mä oon kyllä huomannu nyt tänään että rinnat on ajoittain aika arat, viime kierrossa kyllä oli nippailujakin rinnoissa ennen tädin tuloa. Odottavan aika on pitkä...

Plussatuulia kaikille!!! :whistle:
 



~~~~ LAUANTAI 8.11 ~~~~

hemuli81...........kp22/28?.........yk1...toinen toiveissa
eevin äiti...........kp23/28-30.....yk?....kolmas haaveissa
Emmeliine.........kp24/28-34.....yk1
mymmyryy......kp 25/26..........tjot.....kolmas haaveissa
MAM2...............kp26/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp26/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp26/30.........yk7......toinen haaveissa
Merkku..............kp26/27........yk3......kolmas toiveissa
typyli.................kp27/~33 .....yk1.....toinen toiveissa
vauvakuume83..kp27/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp27/31-34....yk?.....toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



ma 10.11: MAM2
ti 11.11:
ke 12.11: Selis, Säde
to 13.11: vauvakuume83, Emmeliine
pe 14.11: Merkku
la 15.11:
su 16.11: hemuli81, Fi0na, eevin äiti




 
Hauskaa lauantaita kaikille!



Mites Merkku? Jännät päivät nyt käsillä.

Mulla on ollut eilen illalla ja hiukan tänään nippailuja mahassa. Ois voinu periaatteessa olla jotain kiinnittymistä tai sitten normaaleja menkkanippailuja. Tää oottaminen on kurjaa...
Kahvikin maistui aamulla pahalta, vaikka kylläkin sen join. Esikoisesta mulla oli jossainvaiheessa sellainen etten pystyny kahvia juomaan.
 
Hahaa Selis, sunhan nimesi tossa testilistassa on mua ennen :) Sulla sitäpaitsi on oikeita oireita..

Onkos kukaan rohkea ajatellut isänpäivää testipäiväksi? Mikäs on Säde sun tilanne? Entäs MAM2?

FiOna, tottakai plussataan kaikki, meidän pinossa on plussausprossa 100% :D

Mymmyryy, kirjiottelin sulle ei-kirjautuneena eilen tohon "mika vauvan teossa "ärsyttää"- ketjuun, kirjotuksesi oli kuin omalta näppikseltä. Kyllä km:t on niin raskaita. Mulla on ollut "vasta" yksi tän kolmosprojektin aikana, heti yk 1 plussasin ja meni kesken.

Sitten oireisiin. Edelleen tuntuu että hanat aukeaa justiinsa. Eli menkkaoireita ja tissit sattuu just niin kuin ennen tätiä. Tänään siis 27/27 ja dpo 10 (oletettavasti..)

Tulkaas naiset linjoille!
:hug: Merkku
 
Merkku, mulla on toi testipäivä siks noin aikain kun tiiän et kuitenkin testaan.... Mutta on silloin tosiaan aika aikasta ja esikoisestakin sain vasta myöhään plussan. Mutta malttamaton kun oon... Niin ja mä veikkaan että mulla on tänään vasta dpo7 tai 8 menossa. Eli onhan tuo keskiviikko hiukan aikaista...

Edelleenkään ei tee kahvia mieli, se on kyllä outoa. Yleensä vedän viikonloppuisin aamulla heti puolipannullista ja nyt ei ees ruuan päälle kahvi maistu. Muita "oireita" ei oo ollu.

 
Mulla on nyt 2 pvä ollu tissit ihan sairaan kipeet ja turvonneet, oire joka enteilee menkkoja n.parin pvän sisään alkavaksi... :( . On tää kanssa!! Mä en ymmärrä miten jotkut voi tulla VAHINGOSSA YHDESTÄ KERRASTA raskaaksi kun tää tuntuu oleven taas niin s******an vaikeeta :kieh: !!!!! Sori tää kiukun puuska mut mä en ymmärrä jos 2 munasoluu on kypsyny ja irronnu ja seksiä harrastettu joka pvä oviksen aikaan niin EI TÄRPPÄÄ!! Voi prkl....
 
MAM2, siis tiedän tunteen :hug: :hug: . Mulla yks tuttu oli pillereistä huolimatta tullu raskaaks ja me ei raskauduta vaikka ei oo ehkäsyä :headwall: :headwall: . Todella turhauttavaa, teilläkin on jo kauemman aikaa mennyt. Miten nopeesti esikoinen sai alkunsa?
 
No hyvältä kuulostaa Selis :D Mäkään en pystyny raskaana juomaan kahvia! hajukin teki jo pahaa..

Merkku voi kun mä jännään sun puolesta :kieh: Itsellä kun on vielä niiiiiin pitkä matka tonne ensi viikkoon :headwall:

Säde ollu myös mielessä. eikai tuhrua vaan ole tullu lisää?

Täällä ollu ihan sairaan kylmä vaikka ei lämpöä olekaan. Lisäksi on väsymystä, mutta se johtuu vaan ihan viime yöstä |O Nukuin varmaan 3-4 tuntia!!
Tyttö huusi koko yön noin suunnilleen. Aina kun nukahti niin eikun ylös ja huutoa :'( Tulee noi poskihampaat ja tekee niin sairaan kipeetä..
Täytyy varmaan antaa suppo ja valmiiksi illalla ennen nukkumaan menoa :|

Fi0na
 
Moikka! Täällä on ilmeisesti useampikin pitkään yrittänyt. Tuntuu tosi hölmöltä kirjoittaa mun kärsimättömiä mietteitä, mutta kyllä mä ainakin osin hyvin tiedän miltä se tuntuu. Esikoista kun yritettiin vuosi ja koin yhden keskeytyneen keskenmenon rv 12. Se oli tosi rankka kokemus ja paaraneminen oikeastaan alkoi vasta uuden raskauden myötä, mitä odoteltiiin kaavinnan jälkeen puoli vuotta. Ympärillä läheiset ystävät raskautui, myös "vahingossa" ja tuntui että kaikilla muilla tärppää heti paitsi meillä. Silloin oli kyllä suurin pelko se että jää kokonaan lapsettomaksi. Nyt on onneksi jo tuo yksi ihana tuhisija, mutta rankaa se on varmasti jollei lisää kuuluu sitä toivottaessa!

Mun fiilarit vaihtelee yhä laidasta laitaan. Välillä olen ihan depiksessä ettei tärppiä tullut ja välillä taas uskon vahvasti raskautuneeni. Tänään on kyllä ollut lupaavia oireita; äklöätystä, väsymystä, päänsärkyä ja jatkuvaa mahan kolotusta. Yleensä mulla ei ole juuri lainkaan menkkakipuja ja siksi nämä mahakivutkin olis aika lupaavia. Lämmöt myös onneks vielä koholla (loppukierrosta aina n. 37, 1-2 päivää ennen menkkoja laskee ~36.6). Kyllä mä olen niin malttamaton että huomenna testaan... Kaapissa olis yks mammaksin herkkä testi ja ClearBlue.

Mä niin sydämestäni toivon tänne teille mahdollisimman paljon plussauutisia!!
 
Esikoinen sai alkunsa meillä luomusti yk 13 eli aika kauan siinäkin meni. Kaikki sitten sanoivat , ja itsekin ajattelin niin, että toinen tulee sitten ihan vahingossa...PAH!!! Just miehen kanssa puhuttiin ettei tarvii enää ikinä käyttää mitään ehkäsyä kun kerran on näin vaikeeta tulla raskaaks. Aattelin jo huomenna testata kuitenkin niin saa sitten lopullisen tuomion negasta. Kun noita testejäkin on tuonne kaappiin kertynyt...
 
Mä olen uskomaton sählä. Kaivoin kalenterini ja tosiaan, olen laskenut kierron väärästä päivästä.. Eli päivitän tietoni, jos nyt osaan ja siis tänään vasta kp 26 ja huomenna pitäisi mahd. olla koopee 1. Tuskastuttavan hidasta..

Terveisin; Toope (uusi nimimerkkini):wawe:


~~~~ LAUANTAI 8.11 ~~~~

hemuli81...........kp22/28?.........yk1...toinen toiveissa
eevin äiti...........kp23/28-30.....yk?....kolmas haaveissa
Emmeliine.........kp24/28-34.....yk1
mymmyryy......kp 25/26..........tjot.....kolmas haaveissa
MAM2...............kp26/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp26/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp26/30.........yk7......toinen haaveissa
typyli.................kp27/~33 .....yk1.....toinen toiveissa
Merkku..............kp26/27........yk3......kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp27/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp27/31-34....yk?.....toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET






UUTEEN KIERTOON






TESTIPÄIVÄT


ma 10.11: MAM2
ti 11.11:
ke 12.11: Selis, Säde
to 13.11: vauvakuume83, Emmeliine
pe 14.11: Merkku
la 15.11:
su 16.11: hemuli81, Fi0na, eevin äiti




:ashamed: :ashamed: :wave: :wave:
 
Itse ajattelin kans huomenna testailla, olis pari mammaksin herkkää testiä, herkkyys 10. Huomen olis kp27 (kierto nyt synnytyksen jälkeen ollu 24-28), en tiedä kannattaisko testata ku plussat tullu aiemminkin myöhään. Välillä on ollu menkkatuntemuksia mut sit ne on kuitenki kadonneet. Tuhrua on myös tullu, aamuisin yleensä vähän rusehtavaa vuotoa ja sitte ei koko päivänä mitään. Ihanaa olis kyllä ku joku sais plussan isänpäivän kunniaksi, itse en usko sitä saavani.

Peukut teille pystyssä Typyli ja MaM2 :)

En osaa eritellä et onko itsellä jotain mahdollisia oireita ku edelleen täällä kovassa flunssassa ollaan, kolottaa muutenki joka paikkaan. Eilen viel nyrjäytin niskani niin ettei päätä kärsiny kääntää ollenkaan :|

Mutta huomiseen, ja toivotaan et joku plussaa!!
 
Vau, huomennahan on monta testailijaa! Peukkuja Typyli, MAM2 ja säde83! Tulkaa hetimiten sitten ilmottelemaan :D .

Merkku, mä muutin sun kp:t tonne listaan. Aina välillähän niissä menee sekasin, siks must nää listat on hyvii kun voi ain tarkastaa.

Oltiin kylässä tänään ja pari kuppia join kahvia, kolmas meni väkisin alas. Mä en voi olla juomatta kun aina ruetaan heti epäilemään jos en juo.

MAM2, nythän ois sopiva aika plussata kun on saman verran yrityskertoja kun ekalla kerralla :LOL: . On se vaan niin että toiset tulee helpommin raskaaks kun toiset, niin se vaan on!

mymmyryylläkin on huomenna jännät paikat, toivottavasti ei tulis tätiä.

Nippailut on nyt taas jatkunut mahassa, saapi nähä. Kn on ollut välil kiinni ja kova ja päinvastoin, siitä ei kyllä saa mitään selvää.
 

Yhteistyössä