¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Pikaiseen vain taas koneelle. Käyn aina nopsaan lukemassa teidänmuiden juttuja mutta monesti ei ole aikaa itse kirjoitella. Itsellä kamala flunssa meneillään. Ovista tässä odotellaan mutta en tiedä tunnistanko sitä edes. Tikkuja en halua ottaa viel käyttöön, koska pelkään et alan viel enemmän stressaamaan koko vauvatouhusta ja kierto venyy pitkäksi. Kolmosta yrittäessä jotenki tuli varmaan liikaa stressattua niin kierto meni ihan miten sattuu, menkoissa alkoi olla kahden kuukauden välejä, niin meni tosi vaikeaksi mitään ovista bongata. Mutta lopulta onneksi tärppikin kävi =)


Mutta ovista odotelessa ja bongailessa. kuulumisiin..
 
Ei ollu korvatulehdusta, onneks. :D Mahtaako olla sit hampaita lisää tulossa tai sit se nenän tukkoisuus kiusas niin paljon tai sit oli vaan mahanpuruja.... Tää on tämmöstä arvailua sitten. Itekki oon vielä niin vihree täs äitiydessä :ashamed:

Mites teillä muilla joilla on lapsi/lapsia ennestään, ni minkä ikäsiä?
Meillä siis toi esikoinen tossa vasta 10kk.

säde mä en kans oo koskaan ovista bongannu sillain et oisin selkeesti tuntenu jotain kipua tai muuta. Samoin toi limojen "tulkinta" on hyvin hyvin epäselvää... No eiks sen pitäis riittää jos siinä kierron puolivälissä jaksais "tehä sitä" 2-3 päivän välein. :p
 
:wave:

Teillä on ollut rankkaa hemuli81 kun on ollut katkonaisia öitä :hug: . Pikaista paranemista sinne.

Meillä tuo esikoinen on 2v3kk eli aikast iso jo, eli kyllä ois toinen jo tervetullut. Täällä on elelty kiireisiä aikoja, saapi nähdä miten keritään vällyjä heilutella kun illalla oon ihan rättipoikki :eek:
 



~~~~ PERJANTAI 24.10 ~~~~

hemuli81...........kp7/28?.........yk1....toinen toiveissa
säde83.............kp11/25-35....yk4....neljäs toiveissa
Selis..................kp11/30........yk7.....toinen haaveissa
Merkku..............kp12/27........yk3.....kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp12/30-35...yk2....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp12/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



 
Meillä vanhin täytti just 4v. toka on 2v6kk ja kolmas 9kk. Ajattelin et tänään ku sain miehen kellistettyä niin pitää nyt sitte alkaa tiiviisti tässä peittoja heiluttelee et ei menis se ovis ohi. Mulla ei ole lasketut ajat pitäny ihan paikkansa, ekan kohdalla aikaistettiin puoltoistaviikkoa ja tokaa myöhästytettiin viikko niin en sit oikein tiedä milloin niissäki ovis ois ollu ku kierroksi laskettiin sillo 28, hankalaa nämä epäsäännölliset menkat ku ei yhtään tiedä mitä tapahtuu ja milloin. Mutta nyt ku jaksais yritystä pitää yllä niin jospa se tärppi sattuis vaikkei oviksesta ihan tarkkaa tietoa olisikaan =)
 
Meilläki nukuttiin viime yönä paljon paremmin. Ihanaa, tänään on paljon pirteempi olo ja tätikin on lähtenyt meiltä viimeinkin joten jos tästä nyt jaksettais sitte ruveta hommiin :p

Sulla onki säde aika pienillä ikäeroilla noi lapsoset, teiän perheessä ei varmaan tuu aika pitkäks! :heart: Menoa ja meininkiä varmaan riittää.

Kauhee tuuli ulkona, en tiä viittiikö edes vaunulenkille lähtee. Jos sais ton vauvelin vaan jollain konstilla nukkumaan päikkärit sisällä.
 
Mä olinkin sitten malttamaton ja kävin tänään apteekista ostamassa ovistestejä. Ehä mä malttanu pysyä erossa niistä. On se kiva tietää kun on epäsäännöllinen kierto että koskakohan se ovis tässä kierrossa tulee.

Noh testasin sitten kotiin päästyäni, no hailakka viiva tuli. Joten ei ole vielä ovis lähellä. Mutta vasta kp 12 menossa. Huomenna lähdetään reissuun ja tullaan maanantaina. Taitaa sopivasti mennä niin että vasta kotiin päästyä olis toi ovis.
Silti en noihin testeihin uskalla niin 100% luottaa, että kyllä sen peiton täytyy heilua reissussakin :LOL:
 
:wave: , täällä humosti nukuttu yö takana ja kohta tarvis uudelleen lähteä töihin... Esikoinen yski yöllä ja mä aina heräsin....
Toivottavasti mulla olis ovis vasta ensi viikolla kun meille on viikonlopuksi tulossa yövieraita....
 
Kiva kuulla, että teillä Hemuli81 ei ollu korvatulehdusta! Se ei oo kiva jos pikkusella on korvat kipee.

Meillä esikoinen on 1 v 4 kk ja toinen olis kovasti jo odotettu :D Mullahan oli se keskenmeno keväällä ja jos se olis menny loppuunasti olis joulukuun alussa ollu LA :ashamed: Kun se keskenmeno haittasi elämää vielä kesälläkin niín nopeasti on aikaa vierähtäny..

Nyt on meillä taas tyttö kipee. Aamulla herätessä oli jo kuumetta :( Inhottavaa kun näin viikonlopuksi sairastuttiin. Tässä on nyt taas sama tilanne kun viime kierrossa. Siinäkin tyttö oli kipee ja lopulta koko perhe just oviksen aikoihin :headwall: Saa nähdä mitäs nyt?

Ei auta kuin kellähtää tytön viereen huilimaan :hug:

:wave: Viikonloppuja

Fi0na
 



~~~~ LAUANTAI 25.10 ~~~~

hemuli81...........kp8/28?.........yk1....toinen toiveissa
säde83.............kp12/25-35....yk4....neljäs toiveissa
Selis..................kp12/30........yk7.....toinen haaveissa
Merkku..............kp13/27........yk3.....kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp13/30-35...yk2....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp13/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT





 
Huomenta.

Ovistesti anto tänään sitten aikasta vahvan plussan. Nyt sitten pupuilemaan seuraavat päivät ;)
Ainoa mutta... Me lähdetään tänään mun miehen äitin luokse ja tullaan sieltä maanantaina... Joten kivakiva... Muttei auta. Pupuilut on tehtävä =)

Nyt on ihan hyvä fiilis kun tietää että ovis on tulossa ja tietää ettei myöskään kierto veny älyttömiin mittoihin.

Nyt on hukkunu viikoissa kyllä. Mikäs viikko nyt onkaan menossa? Ei kun joo... 43 on nyt menossa... Mietin vaan jos koska täti tulee jos on tullakseen =)
 
Moi

Meillä vauva edelleen räkätaudissa ja nyt oon mäkin liittynyt sairastajien joukkoon :snotty: Tylsää. Miten näitä räkätauteja riittäkin, siit ei oo ku pari viikkoo ku viimeks sairastettiin. No toivotaan et edes mies säästyis tällä kertaa. Taitaa käydä niinku fionalle viime kierrossa. Toivottavasti teillä ois tässä kierrossa parempi tuuri.

Tänään on aloitettu sentään jo verryttely peiton alla. Tarttis nyt jaksaa flunssasta huolimatta olla aktiivinen muutaman päivän. Mä kun en sitä ovista ainakaan tähän mennessä oo tuntenu mitenkään.

Nyt seuraa tyhmä kysymys: onko sillä OIKEESTI merkitystä et jos nousee heti hommien jälkeen ylös vai pitäiskö sitte makoilla jonkun aikaa?
 
No siis... Mä jään ainakin makoilemaan, enkä mene pesulle. Luin lehdestä että näin pitää tehdä :D En sitten tiiä onko sillä oikeesti mitään merkitystä. Mutta yritystä ainakin on =) Kaikki talteen mitä vaan saadaan :D
 



~~~~ SUNNUNTAI 26.10 ~~~~

hemuli81...........kp9/28?.........yk1....toinen toiveissa
säde83.............kp13/25-35....yk4....neljäs toiveissa
Selis..................kp13/30........yk7.....toinen haaveissa
Merkku..............kp14/27........yk3.....kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp14/30-35...yk2....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp14/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT







 
hemuli81, kyllähän se melkoista vilinää päivät on, mutta siihenkin kun on niin tottunut =) Mielellään vielä se neljäs joukkoon mahtuis :heart: Itse en ole tainnu aikasempia yrittäessä sen kummemmin makoilla vaan aika pian olen pesulle mennyt, ja kolme kertaa on siitäkin huolimatta tärpännyt. Mutta tuskinpa siitä makoilusta haittaakaan on. Kaikki keinot on sallittuja :)

Meillä ollaanki ahkeraan peittoja heiluteltu kun mieskin on nyt sopivasti viikon lomalla. Jaksaa hänkin valvoa minun kanssa kun ei ole niitä vajaan viiden herätyksiä. Oviksesta kun ei itsellä täysin vamuutta ole niin aloiteltiin jo nyt tiiviimmät "harjoittelut" peittojen välissä et plussa saataisiin. Kun yks kierto synnytyksen jälkeen oli 24 ja kaks muuta tais olla n. 28 päivää niin ovis ois voinu vaik jo olla jos oliskin lyhyempi kierto. Kun ei tiedä niin pitää vain yrittää oikeaan aikaan harrastaa =)
 



~~~~ MAANANTAI 27.10 ~~~~

hemuli81...........kp10/28?.........yk1....toinen toiveissa
säde83.............kp14/25-35....yk4....neljäs toiveissa
Selis..................kp14/30........yk7.....toinen haaveissa
Merkku..............kp15/27........yk3.....kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp15/30-35...yk2....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp15/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT









 
No niin, viikonloppu vietetty flunssan merkeissä ja vielä vaan tauti jatkuu :snotty: Siitä huolimatta on hommiakin tehty, vaiks luulen kyllä et ovis on varmaan joskus tän viikon lopulla. Tossa oli alotus aiheesta "siittiöiden säilyvyys kohdussa" ja joku siellä väitti et jopa viikonki :eek: voi säilyä jos on hyvälaatuset siittiöt ja hyvät olosuhteet. Mitä ne sit ikinä tarkottaakaan. En taida uskoa..... Vaiks oishan se hyvä jos itelläki menis noin et säilyis noin kauan.

Mites vauvakuume saitteko hommia hoidettua anopin luona?

Selis kiitos kun jaksat listaa päivittää :flower:
 
Juu, oon nyt vaan äkkiä käytyt päivittelemässä listoja. Meillä oli viikonloppuna vieraita ja en oikeen kerennyt koneelle. Ja en sitten viitti mainostaa että vauvakuumeilen netissä.
Flunssa myöskin iskenyt tänne ja esikoisella on korvatulehdus, että kipeenä ollaan. Nyt tarvisi jaksaa raahautua kauppaan, ihan on voimat pois. Täällä ei oo pahemmin peitot heilunut viimepäivinä täytyy kattella joskos illalla jaksais kun ovis varmaan on ihan näinä päivinä.
 



~~~~ TIISTAI 28.10 ~~~~

hemuli81...........kp11/28?.........yk1....toinen toiveissa
Emmeline.........kp13/28-34.....yk1
säde83.............kp15/25-35....yk4....neljäs toiveissa
Selis..................kp15/30........yk7.....toinen haaveissa
Merkku..............kp16/27........yk3.....kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp16/30-35...yk2....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp16/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



 
No onpas viikot menny nopee, kun nyt alkaa olla h-hetket käsillä :D jo aika monella.
Itselläkin limaa pukkaa ja luulen, että ovis olis tällä viikolla ?!
Mies on jo ihan täpinöissä ja minä olen ollut se vaisumpi osapuoli :whistle: En tiedä mistä johtuu..

Tyttökin alkaa parantua tai tänä aamuna ei ollu enää kuumetta. Aluksi lääkäri epäili vauvarokkoa, mutta ei vaan näppyjä näy. Mutta yskää on vielä ja yöllä on sellasii ikäviä yskimiskohtauksia :|
Alkaa vaan nämä sisäpäivät tympiä :headwall: 5 päivää sisällä ja olen jo ihan mökkihöperö.
Onneksi pappa tuli katsomaan eilen tyttöä, että pääsi kauppaan.

Fi0na
 
Meillä taitaa koko pinon porukka olla enemmän tai vähemmän kipeenä. Mulla ja vauvalla ainaki flunssa jyllää edelleen. Kuumeessa ei oo kyllä oltu ollenkaan.

Fiona oo onnellinen et miehes on innostunu! Meillä on niin et ei miehelle kannata paljon ovisjutuista puhua, ettei mee pakkopullaks. Sitä ei sais tekemään mitään jos menis sanoo et "mä luulen et ovis ois tässä lähipäivinä, et nyt tarttis olla ahkerana sängyssä" :LOL:
Parempi ku ei puhu mitään otollisista ajankohdista, koittaa muuten vaan sit houkutella sitä hommiin sillon ku itestä tuntuu et vois olla hyvä hetki. :ashamed:
 
Tervetuloa Emmeliine! Lisäsin sunt listaan, esikoistakon kuumeilet??

Vähän on tänään ollut nippailuja, onneks eilen ahkerasti heiluteltiin peittoja vaikka oonkin kipeenä.


Ollaanpa me kaikki nyt oltu kipeinä, flunssaa pukkaa kaikille!
 
Liitynpä minäkin nyt taas viikkopinoon, vaikka lupasin itelleni et tässä kuussa en pinoile :LOL: ! Eli täällä kp 15 kiero yleensä 30-33, pikkukakkonen haaveissa ja yk 13....Esikoiselle ikää on kertynyt 2v5kk ja siis vuosi on nyt yritetty laittaa uutta tulokasta alulle...huaah.. :| .
Ovisplussan sain digitaalisella eilen ja kivut oli tosi kovat, hyvä kun pysty kävelemään!! Mulla oli tosin kypsynyt 2 munarakkulaa (ultrassa katottu) clomien avulla eli siitä varmaan johtu extra kipuilut. Vielä tänään on jomotellut ja kaipa sitä pitää vielä tänään peittoja heilutella :) .
Mutta kyllä jo toivoisi että tärppäis! Olin jo valmiina lääkärillä aukiolotutkimuksessa, mutta hän sanoi ettei kannata vielä tehdä kun näyttäis olevan niin hyvä ovis tuloillaan, että jos nyt VIHDOINKIN!!! Jos ei tärppiä tässä kuussa niin alkaa tarkemmat tutkimukset :'( .
 
Täälläkin ollaan kovassa nuhassa ja yskässä :( Lapset ovat onneksi terveitä.

Osaisko joku kertoa et mistä voi johtua vai alkaako mulla tosiaan nyt jo menkat, ei kestä jos alkaa. Johan tässä on sen viikon verran kuivilla saanu ollaki ku edellinen vuotoki oli niin pitkä, 6 tai 9 päivää, riippuu miten laskee. Siis ongelma on et huomasin eilen yhdellä vessareissulla et paperiin jäi aavistus punertavaa vuotoa, samoin tänään kerran. Vuoto on kenties valkkariin sekoittunut hyvin vaaleaa ja niukkaa. Mistähän se tämä vois johtua, onkohan kroppa ihan totaalisen sekaisin jos näin älyttömän lyhyitä kiertoja on :(
 

Yhteistyössä