¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Täällä ei minkäänlaisia tuntemuksia että ois tärpänny...ihan samanlaiset "oireet" kuin jokaisessa nega kierrossa :kieh: !Selis:Mulla on kans pitkä kierto, mutta ovisplussan oon saanu testiin aina kp 14..en tiiä mistä johtuu! Lieköhän se syynä mun tiputteluvuotoihin, jotka nyt kestäny jo vuoden...eli ovulaatio on n. 19pvä ennen kunnon vuodon alkua :/ !?
 



~~~~ SUNNUNTAI 2.11 ~~~~

hemuli81...........kp16/28?.........yk1...toinen toiveissa
Emmeliine.........kp18/28-34.....yk1
mymmyryy......kp 19/26..........tjot.....kolmas haaveissa
MAM2...............kp20/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp20/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp20/30........yk7......toinen haaveissa
Merkku..............kp21/27........yk3......kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp21/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp21/31-34....yk?.....toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



ma
ti
ke
to
pe
la
su





 
Tähän aikaan vapaaehtoisesti hereillä..
Mahakivut on niin valtavat, ettei voi nukkua. Ihan kuin tuonne ois puhallettu ilmapallo ja se käy kipeää..
En ihan heti usko et tärppi on käynyt mutta nämä kivut on kyllä :headwall:
 
Emmeliine, täällä kanssa hirveet oviskivut edellee.... Käveleminenkin sattuu, ei tarvii epäillä tuleeko se ovis vai ei kun ei voi olla huomaamatta.

MAM2, eikö tuo ole kuitenkin aika yksilöllistä kuinka pitkä väli on oviksen ja menkkojen välisellä ajalla. Normi on vissiin joku 12-16pv?

Mä yritän nyt vielä vikitellä tota miestä joskos vaikka vielä kerkeis siipat matkaan, vai onkohan se jo myöhäistä??

 
Jippii, sainhan sittten vielä miehen innostumaan. Täytyy toivoa vaan ettei ollut liian myöhäistä! Mä kun en oo koskaan tikuttanut sitä ovista ja en tiiä kuinka noi oireet menee. Niin eli en tiiä onko ovis ennen vai jälkeen kipujen.

Mites muilla, onko ovikset pongattu ja hyödynnetty?
 
Heipparallaa!
Voisin liittyä joukkoon huimaan! Elikkä kp 19/26 3. haaveissa (km:ja ollut enemmän kuin tarpeeksi, joten varovaisen toiveikkaana eletään) tjottailu aloitettu vasta viikko sitten (kun lääkäriltä lupa saatu). Ovis bongattu ultralla ja sitä sitten kovasti hyödynnettiin.
Nyt oireina väsymys ja vähän huono olo (hyvin oon kuvitellut oireet! :LOL: :LOL: :LOL: )
 
:wave: tervetuloa jännäilemään mymmyryy. Lisäilin sunt listaan!

Juu, ens viikollahan niitä oireita vasta alkaakin tulemaan :LOL: :LOL: , ainakin kuviteltuja oireita. Ja kyllähän me sitten tietty plussataan eiks joo!
 
Jaahans, tervetuloa uusille!

Varmaan Selis hyvin ehditte. Eikös toi ovulaatio sulla pidempi kiertolaisena osu tonne kp 20 tai jälkeen. Meillähän jäi "yritys" tasan yhteen kertaan. Lueskelin palstoilta, että jotkut ovat saaneet ovistestiin plussan jopa 4 pv ennen ovista, joten tiedä sitten, mehän romantisoitiin silloin o-plussapäivänä, ei muuten. .

Miten, eikö kukaan tunnusta päättäneensä testipäivää..?
 
Mä aatelin ensiks testaillas tolloin 11pv tiistain, mutta saapi nähdä. Ovis oli kuitenkin vasta nyt et jos malttaisin oottaa hiukan pitempään. Mulla esikoisen kohdalla plussa näkyi aika myöhäisessä vaiheessa, tosin silloin tjottailtiin etten voi sanoa varmaksi koska ovis oli.
 
Jee, mä oon nyt ollut ihan superaktiivinen ja kävin lenkilläkin äskön. On tää flunssa nyt viikon piinannut mua, mutta vihdoin pääsin taas liikkeelle. Koira oli ihan fiiliksissä kun otin remmin ja pannan käteen!
 
Flunssa on vihdoin hellittäny otteensa meistä, tai no mulla vielä yskää mut onneks ei vauvalla. Mies säästyi tältä taudilta.

Joo en kans oikeen tiiä minä päivänä toi ovis ois mahdollisesti ollu mut luulen et se on nyt ollu jo kuitenkin. Aktiivisia ollaan oltu kyllä peiton alla, et ei siitä oo kyllä kiinni. Katotaan jos tuuri käy. ;)
Testipäivä vois olla toi meiän jännäviikon sunnuntai eli 16.11 jos ei täti oo jo siihen mennessä meillä. Voi kauhee kun siihen on pitkä aika....

Esikosta mulla oli semmonen jännä varhaisoire kun HOMEEN maku suussa. Metallin maku on vissiin yleinen oire, mut mulla oli ihan selvä homeen maku monta viikkoa siinä alkuraskaudessa :x Ei ollu kauheen kiva.
 
Mä voin merkkailla huomiseen listaan noita testauspäiviä.

Mulla nippailee edelleen tonne kylkeen että ihan iloisin mielin oon ettei tänään myöhästytty. Eikös oo vielä niin et aamusti nainen on hedelmällisempi. Mä join saunan jälkeen mun yhen siiderin mikä on jäänyt kaappiin ettei mee huonoks, niin positiivisillä mielin mennään viikkoon 46!

Mua on nyt viimeaikoina hirveesti mietittyttänyt mun työ. Jos tuun raskaaks niin en tiiä mitenkä pitkään oikeen pystyn siellä olee. Kauheen tunnollisesti haluisin kuitenkin loppuun saakka olla, mutta se ei tule olemaan mahdollista. Tyhmää murehtia etukäteen, tarvis ensiks plussatakkin :LOL:
 



~~~~ MAANANTAI 3.11 ~~~~

hemuli81...........kp17/28?.........yk1...toinen toiveissa
Emmeliine.........kp19/28-34.....yk1
mymmyryy......kp 20/26..........tjot.....kolmas haaveissa
MAM2...............kp21/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp21/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp21/30.........yk7......toinen haaveissa
typyli.................kp 22/~33 .....yk?.....toinen toiveissa
Merkku..............kp22/27........yk3......kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp22/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp22/31-34....yk?.....toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



ma 10.11:
ti 11.11:
ke 12.11: Selis
to 13.11:
pe 14.11: Merkku
la 15.11:
su 16.11: hemuli81, Fi0na

 
Täällä on myös peuhattu :D mutta vaikee sanoa, että uskoako tärppiin? Toivon sitä tietysti, mutta kun tippumisiakin on sattunu :/
Saa nähdä miten käy, jännää siitä ainakin tulee..

Kiva, kun uusia tulee mukaan :) elikkäs tervetuloa vaan mukaan!

Ja lisääpä Selis mullekkin testipäiväksi toi su sillon viimestään selvitellään totuus :kieh:

Fi0na
 
Alkuperäinen kirjoittaja Selis:



~~~~ MAANANTAI 3.11 ~~~~

hemuli81...........kp17/28?.........yk1...toinen toiveissa
Emmeliine.........kp19/28-34.....yk1
mymmyryy......kp 20/26..........tjot.....kolmas haaveissa
MAM2...............kp21/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp21/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp21/30........yk7......toinen haaveissa
Merkku..............kp22/27........yk3......kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp22/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp22/31-34....yk?.....toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



ma 10.11:
ti 11.11:
ke 12.11: Selis
to 13.11:
pe 14.11: Merkku
la 15.11:
su 16.11: hemuli81, Fi0na
 
No, niin, testipäivä päätetty, lainasin ja lisäsin itseni. Ellei menkat ala, niin ens viikon perjantaina testailen (eli siis tiistaina itseni tuntien B)

Kiva kuulla, että pinossa jotkut on yrittänyt raskautua ihan seksiä harrastamalla (Fiona ja hemuli oli ollut aktiivisia) Meillä kun jokatoinenpäivä- taktiikka on luisunut tähän jokatoinenviikko- taktiikkaan. Eli mä luotan siihen yhteen ainokaiseen kertaan.

Alavatsaa kyllä nipistää (NYT JO!!) tuttuun tapaan.

Tulkaas tytöt linjoille, mitä kuuluu?
 
Moikka!

Saanko liittyä seuraan. Olen lukenut palstoja innokkaasti, mut välttänyt kirjottelua ettei tämä nyt jo ihan armoton vauvakuume yltyis... :snotty: Elikäs meillä on entuudestaan yks tyttä (01/08) ja vaikka alunperin suunnittelin lapsille vähintään parin vuoden ikäeroa, iski mulle pari kuukautta sitten armoton vauvakuume. Ja kun mieskin näytti vihreää valoa, tässä sitä nyt ollaan... Imetän yhä, usemman kerran päivässä ja noin kerran yössä, eli se saattaa kyllä vaikeuttaa raskautumista. Menkat kuitenkin alkoi jo jokunen kuukausi sitten ja nyt on ollut aika pitkät kierrot 37 ja 33. Ovualatiokivut on ollut kyllä niin vahvat, että mä uskon jotain tapahtuvan. Lähinnä pelkään että tuo imetyksen aiheuttama hormoni (progesteroni vai mikä lie) saattais häiritä raskautumista. Mutta siis nyt menossa kp 22/~33 ja selvät ovulaatiokivut oli kp 18-19. Nyt siis se pahin vaihe menossa. Mä täällä kyllä kovasti elättelen toiveita, koska mulla on täysin samanlaisia tuntemuksia nivusissa kuin viime raskaudessa. Eli ovulaation jälkeen ei seuraavana päivänä mitään, mut sit sitä seuras parin päivän munasarjojen kolotukset ja jomotukset, melkeinpä kuin tuntis tuon munasolun tuolla munanjohtimessa vasemmalla.... (heh, mä tiedän että tä kuulostaa pimeeltä ja saattaa olla vaan kuumeisen toiveajattelua), mut anyway. Mun eka raskaus päättyi aikanaan keskenmenoon, mut kummassakin aiemmassa raskaudessa olen testannut positiivisen jo dpo8 herkällä testillä ja niin mä vaan ajattelin nytkin tehdä sit testin isänpäivän aamuna (dpo 9), jos vaikka sais varovaisia ilouutisia isänpäivälahjan lisäksi annettua... :ashamed:
 
Tervetuloa joukkoon typyli! Meillä onki sitte melkeen saman ikäset esikoiset, meiän vauveli on syntyny 12/07.

Oireita en parhaalla mielikuvituksellakaan pysty vielä keksimään :LOL: Katotaan kunhan tää viikko etenee ni eiköhän mielikuvitus lähe laukkaamaan... :ashamed:
R-testit tuli tänään postissa. Kun vielä sais pidettynsä näppinsä erossa niistä niin kauan et ois jotain järkee testatakki.
 
typyli, tervetuloa jännäilemään meidän kanssa :wave: . Onko eka yrityskerta? Merkkaan sen vaan listaan monesko yk on menossa.

Merkku, täällä on kanssa olevinaan nippaillut edelleen. Aamusti kyllä oli outoja tuntemuksia tuolla vasemmalla puolen, nyt nippailee koko alueelta.

Tää viikko on nyt ehkä piinaavin viikko kun ovis on ollut ja tarvii vaan oottaa et tärppäsköhän. Merkkasin itelleni ton keskiviikon testipäiväks kun kuitenkin sillon testaan, tunnen itteni sen verran hyvin :LOL: .
 
Selis, joo, eka varsinainen yrityskierto. Minipillerit jätin kyllä jo aikaa sitten pois kun ei sopinut, mutta käytettiin muuta ehkäsyä viime kiertoon saakka ja nyt tosiaan isäntä näytti vihreää valoa, vaikkakin ajatuksena ollut että tulee jos on tullakseen. Ekaa kun tehtiin vuosi, niin nyt ajateltiin ettei stressattais. Mut tosiaan täällä mä sitten salaa armottomasti kuumeilen... :LOL:

Tosiaan tämä aika oviksen jälkeen on se piinallisin. Tai varsinainen itsetutkiskeluhan alkaa noin. viikko ovulaatiosta, kun kiinnittymisen olis pitänyt tapahtua. mä olen oikeastaan aina viikon oviksen jälkeen aika toiveikas, varsinkin nyt kun on taas noita tuntemyksia, mitkä nyt kyllä tässä vaiheesa ennen edes mahdollista kiinnittymistä ei varmaan meinaa vielä mitään. No sit runsas viikko ovulaatiosta sitä etsiskelee oireita ja kyllähän niitä aina löytääkin ja mä aika usein tosiaan sorrun jo testaamaan ennen menkkojen alkua ja kyllähän sitä sit aina pettyy. Oikeastaan mulla tuo testailu on eräänlaista malttamattomuutta ja toisaalta itsensä valmistamista tädin tuloon. Mulla kun on noi positiiviset testit tullut aina suht varhain ja jollei siis tikussa plussaa dpo 9, olen jo heittänyt pyyhkeen naulaan ja varautunut tädin tuloon ja niinhän se on sitten aina sillon tullutkin. Vaikkei viime kierrosta vielä ollut yritystä, niin kyllä mä silloinkin sorruin jokusen testin tekemään. Niin halpoja kun noi netistä tilatut testit on ja sit jos niitä on akapin pohjalla niin sortuu käyttämään ennen aikojaan.... :snotty:
 



~~~~ TIISTAI 4.11 ~~~~

hemuli81...........kp18/28?.........yk1...toinen toiveissa
Emmeliine.........kp20/28-34.....yk1
mymmyryy......kp 21/26..........tjot.....kolmas haaveissa
MAM2...............kp22/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp22/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp22/30.........yk7......toinen haaveissa
typyli.................kp 23/~33 .....yk1.....toinen toiveissa
Merkku..............kp23/27........yk3......kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp23/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp23/31-34....yk?.....toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



ma 10.11:
ti 11.11:
ke 12.11: Selis
to 13.11:
pe 14.11: Merkku
la 15.11:
su 16.11: hemuli81, Fi0na



 
Kiitti Merkku kun lisäsit listaan ton testi päivän :)

Täällä on ollu omituinen olo. Vatsaa on vääntäny välillä tosi paljon ja ilmaa on vaikka muille jakaa :eek: Ihan on sellanen olo, että menkat alkais, mutta ei niiden nyt pitäs alkaa?
Eilen tein sitten vielä julmetun määrän korvapuusteja ja mitäpä se teki jo valmiiksi kipeälle mahalle..

Mitäs te joilla on lapsia meinaatte tehdä isälle lahjaksi? Itsellä täällä alkaa jo vaivaa mieltä, kun mietin mitä tehdä tytön kanssa. Hän kun on vielä aika pieni niin tarvii äidin apua ;)
Kakun leivon ja jotain hyvää ruokaa, mutta olisi se kiva jos tyttö olisi jotain itse tehnyt :heart:

Fi0na
 

Yhteistyössä