Hakutulokset

1. R

Pinkiiiiiii

Jokohan mun yksäri tuli perille??? Edellinen kun näköjään katosi bittiavaruuteen :snotty:
  2. R

Mitäs muu perhe touhuaa?

Mies nukkumassa :snotty: Lapsi katsoo jotain lastenelokuvaa tuolla toisessa huoneessa.
  3. R

Mitkä pyykinpesuaineet pitää vaatteiden värit kirkkaina?

Mä kanssa suosittelen kokeilemaan etikkaa huuhteluaineen korvikkeena. Meillä toimii ja sukatkin on nykyään pehmeät pesun jälkeen, ei ollut ennen. Lisään* Ja värit ovat kirkkaampia
  4. R

Mä olen veikkausvoittaja

Eheeei, se on mulle varattu B) B) Mä laitoin paririviä vetämään :xmas: Pitäähän sen rahan tulla rahan luokse :xmas: :xmas:
  5. R

Hampaiden pesusta

On meilläkin ensin aikuinen pessyt hampaat ja sitten lapsi itse. nYt vaan innostui ihan itse pesemään tuolla harjalla. Tosin aamulla ja illalla jompikumpi vanhemmista tarkistaa tuloksen. Edelleen.
  6. R

Mä olen veikkausvoittaja

Jee, kenosta oli eilen tullut 20 euroa B) B) B) Ja äsken tuli ässä-arvasta toiset 20 euroa :xmas: Nyt iski sijoitusongelmat vissiin :saint: :saint:
  7. R

Ostin taas uudet...

MÄ haluuun kanssa tuollaiset :xmas: Mulla on jo tuon tapaiset , mutta varrelliset valkoiset versiot B) B)
  8. R

Hampaiden pesusta

Meillä on käyty taistelua hampaidenpesusta kohta vuoden verran. Siis hampaat on kuitenkin pesty, vaikka kitinän kanssa . Mutta nyt... Isänsä suostui ostamaan sähköhammasharjan ja arvatkaa mitä?? Nyt saa toppuuttaa , ettei hampaita tarvitse pestä 8 kertaa päivässä :laugh: Kyseessähän...
  9. R

Oisko se jo iltakahvin aika?

Juu *Just hain mukillisen *
  10. R

mitä suunitelmia viikon

Yritän keksiä, miten tämä kuume/ lämmönnousu taltutetaa :/ Edelleen tuota lämpöä piisaa, mutta mistä ihmeestä :snotty:
  11. R

Jos sinun puolisosi on yksin päivän kotona, terveenä, niin huomaako sitä mistään?

Ei. Tai no lisää tiskiä on ja postit on nostettu pöydälle...
  12. R

G: Osaako miehesi käyttää pesukonetta?

Meillä myös näin :xmas: Tosin pakkotilanteessa osaa nytkin...
  13. R

Testatkaapa *tarotkorteista*

Miten toi voi olla noin "kohdillaan"??? :o Ihan alkoi hirvittämään
  14. R

Parvekkeella käyttäytyminen

Pitäshän sen isännöitsijänkin sitten puuttua vähän tehokkaammin esim. häätuhka tms. No toivottavasti kuitenkin helpottuu:) No maanantaina on puhelinlangat kuumana. Soitan isännöitsijälle avartavan puhelun.
  15. R

Kerrostalossahan minä.
  16. R

On puuttunut (Muissa asioissa, tosin) mutta puuttuminen ei ole tehonnut. Tai aina ehkä kk on rauhallisempaa ja sitten taas..... Edelleen on esim. vaunut käytävässä säilössä :/
  17. R

Kai se on taas tehtävä valitus isännöitsijälle.
  18. R

Omistus-asuntoja kaikki muut, paitsi tuo kyseinen asunto. Se on vuokrattu. :/
  19. R

Mikä on suotavaa käytöstä parvekkeella? Mua nimittäin ällöttää kympillä, kun yläkerrasta räitään alas, nakellaa palavat natsat alas ja heitetää pullojen korkin mäkeen |O Eikä noille voi henk.koht. mennä sanomaakaan, saattaa saada keklusta tai ihan rehellisesti turpaan. Kivat naapurit...
  20. R

Pääshän tänne

Öö, mihin ihmeeseen mä sitten laitoin sen viestin?????? Bittiavaruuteen vissiin :kieh:

Yhteistyössä