mitä suunitelmia viikon

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
lopulle?mulla tämä viikonloppu vapaa,mies lähtee kavereitten kanssa mökille laittamaan syyskuntoon ja vie samalla lapset mummolaan.huomenna näen kavereita käydään rauhassa syömässä.mietin pitkään että annanko ton 10 kuisen mukaan,mutta äitini halusi kaikki kolme viikonlopuksi sinne.

Mies lähtee juhliin lauantaina ja ajattelin lasten kanssa mennä uimaan ja johonkin kivaan ravinteliin syömään. Illalla olisi kiva saada joku kaveri sitten seuraksi katsomaan sinkkuelämää kun sen ajattelin vuokrata.

Sunnuntaina ulkoilua ja löhöilyä =)

Viimeiset vaalirutistukset juhlineen, partsan hallituksen kokous, tytön 3 v synttärit, raksaamista, siivota pitäis ja leipoa jossain välissä, tänään ois laumailta... onhan tässä, sais olla pidempi viikonloppu tällä kertaa taas.

tänään lapset menee mummulle kun mies vie mut syömään (eilen oli synttärit...), huomenna mun äitin synttärit ja illalla katsomaan showhat (j.valtee ja o.heiskanen), sunnuntaina me and i kutsut ja illalla kummipojan synttärit. Aikamoinen viikonloppu, harvoin näin paljon menoa! Hauskaa!!!

tossuliini
Tämän illan vaan olen ja huomenaamulla imuroin ekana tän kämpän kun oon herännyt ja syönyt aamupalan ja sitten avaan koneen ja etin piparitaikinareseptin ja alan vääntää piparitaikinaa. Huomenna sitten muuten lähtee kesäkengät eteisestä varastoon kun on luvattu jo ens viikolle lunta ja pakkasta.

Tänään vaan ollaan, ehkä käydään mummolassa.
Huomenna mies on harrastuksen parissa varmaan koko päivän, me poitsun kaa kyläillään ja rentoudutaan ja nukutaan =) Illalla sit saunotaan ja herkutellaan koko perhe.
Sunnuntaille ollaan suunnittelemassa jotain kivaa koko perheelle, varmaan joku retki tai sellaista.

Yhteistyössä