Hakutulokset

1. R

Pääshän tänne

Meillä nukutaan |O |O Taas. PS. Vastaa ny mul..........
  2. R

Pääshän tänne

Eihän kaikkea voi muistaa..... Vai voiko???? *En mä ainakaan* :ashamed:
  3. R

Pääshän tänne

Sä oletkin loistava :xmas: :saint: :saint:
  4. R

Pääshän tänne

Kauppareisuun jälkeen en päässy edes tänne. Oli vaan plancoa :o :o Onneksi sain sitten kahviseuraa kaverista :D Ei tullut älyttömiä vieroitusoireita :saint: :saint:
  5. R

Mikä teidät saa tänään iloiseksi?

Suloinen :heart: Ja onnea uuteen kotiin samalla =)
  6. R

Voi kirosana!!! Tuli taas uusi vippilasku!!!!!

"Kivasti" tehty sun ex-ltä :/ Ja juu, menet tekemään tästäkin poliisille ilmoituksen Ja pahoin pelkään että menet vielä tämänkin jälkeen :| :/ Luin sun edellisenkin ketjun ...Huh huh mikä mies
  7. R

fortumista ja sähköjen katkaisusta utelua...

Eli , teillä oli päävirtakaappi =)
  8. R

Kirjasitteko te itse sähkönkäyttölukemat? Jos kirjasitte ja lähetitte itse , oli. Jos ette, teillä ei ollut päävirtakaappia.
  9. R

Sähköt katkaistaan päävirtakaapista. Ja se ei ole huoneistossa. Se on sama paikka mistä käydään lukemassa sähkönkulutuslukemat. Meidän talossa se on "pannuhuoneessa" ja rivareissa yleensä jonkun talon päädyssä.
  10. R

Palstaileeko ronttonen enää?

Ei. Vaeltava vompeli taitaa olla
  11. R

Palstaileeko ronttonen enää?

Palstailee , mutta uudella nikillä.
  12. R

Mitä joululahjaksi lasten kummeille?

Minä kummin-omituisuudessani olisin ikionnellinen , jos saisin sellaisen unimaskin. :saint: Joo, tiedän olevani kummallinen :D
  13. R

Terävä havainto

Nyt vihdoin ja viimein tuo tyttö tunnusti, että otsahiukset ovat liian pitkät :D Peilin edestä kuuluu huuto *Äitiiii, nää hiukset on liian pitkät, mä en näe mitään* Tosin hän olisi tahtonut kasvattaa tasapitkiksi hiuksensa :whistle: Voi olla , että mieli muuttuu vielä :whistle:
  14. R

kerrostaloissa eläjät!!

On ollut jo jonkun aikaa =)
  15. R

Mikä aamu

Mua tärisyttää, väsyttää, päähän sattuu ja kaikki muut mahdolliset variaatiot mitä flunssaan vaan liittyy. Ja kaiken kruuna se , että pää on aivan jumissa :/ Koska noi lääkkeet alkaa tehota??????? *Niistää nenää*
  16. R

Asiat joita kaipaan ajalta ennen lapsia

Piti oikein miettiä. Mutta ehkä sitä ,että pääsi lähtemään liikenteeseen kelloa katsomatta. Vaikka yöllä. Kaikki muut on kyllä onnistunut lapsenkin kanssa.
  17. R

Tohtorilla käyty

Mulla on hyvin harvoin keuhkoputkentulehdus, edellistä kertaa en edes muista.. On se hienoa että pitää ottaa ihan levon kannalta, kun on tuo pieni lomalla oleva lapsikin :/ Ja juu, on mieskin, mutta päivät töissä. Kun joku sitä kuitenkin kysyy :xmas:
  18. R

Tohtorilla käyty

Ja minulla on keuhkoputkentulehdus :| No nyt on lääkekuuri aloitettu ja toivotaan että tää menee nopeasti ohi. Tohtori käski mennä uudellee , jos vielä maanantaina olo on kurja .....
  19. R

MÄ testaan *älä avaa turhaan*

Samaa mäkin olin miettinyt. Nyt löysin ikivanhanketjun jossa oli ohjeet..... Ja niillä mäkin tumpelo sain ton onnistumaan :D
  20. R

MÄ testaan *älä avaa turhaan*

Testaa tuolla mun laittamalla kuvalla. ei mene kone sekaisin. :saint:

Yhteistyössä