Juu varmaan on Mun mielestä nuo oli niiin ihanat...Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Onks noi niinku tennareitten ja avokkaiden/korkokenkien risteytys :saint: ?
Juu, ei ihan perinteiset... Mut en oo miekäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika hassut :heart:
Jotenkin kivat.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Juu, ei ihan perinteiset... Mut en oo miekäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika hassut :heart:
No nehän oli tosi edulliset.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kirpparilta ostin ja maksoin hurrrjat 4?
Oon niitä vasta kerran pitäny ja ihan hyvät ne jalassa on... Tänään ne joutuu kunnon testiin kun meinaan laittaa ne töihin jalkaan
Niin oli, ei yhtään harmitaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No nehän oli tosi edulliset.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kirpparilta ostin ja maksoin hurrrjat 4?
Oon niitä vasta kerran pitäny ja ihan hyvät ne jalassa on... Tänään ne joutuu kunnon testiin kun meinaan laittaa ne töihin jalkaan
Anna mä arvaan, sulla useimmiten on ne kumpparit?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanko aikuisten oikeesti teidän ukot syttyy noista korkkareista? Luin jotain Elloksen korkkari-arvostelua nettisivuilta ja joku asiakas kertoi ukkonsa tarjonneen villin illan lakerikenkien tähden... Meillä ihan sama vaikutus, onko 10cm. korot tai kumpparit
No mulla ei ole ukkoa ja vaikka oliskin niin en mä ukkoa varten kenkiäni osta!!! Vaan siks että ite tykkään...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanko aikuisten oikeesti teidän ukot syttyy noista korkkareista? Luin jotain Elloksen korkkari-arvostelua nettisivuilta ja joku asiakas kertoi ukkonsa tarjonneen villin illan lakerikenkien tähden... Meillä ihan sama vaikutus, onko 10cm. korot tai kumpparit
Pointti oli se, että kengät ei innosta isäntääAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Anna mä arvaan, sulla useimmiten on ne kumpparit?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanko aikuisten oikeesti teidän ukot syttyy noista korkkareista? Luin jotain Elloksen korkkari-arvostelua nettisivuilta ja joku asiakas kertoi ukkonsa tarjonneen villin illan lakerikenkien tähden... Meillä ihan sama vaikutus, onko 10cm. korot tai kumpparit
Juu kyllä mäkin kelpaan vaikka pilkkihaalarissa. Mut oman itsen takia on kiva, kun on korkokengät.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pointti oli se, että kengät ei innosta isäntääAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Anna mä arvaan, sulla useimmiten on ne kumpparit?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanko aikuisten oikeesti teidän ukot syttyy noista korkkareista? Luin jotain Elloksen korkkari-arvostelua nettisivuilta ja joku asiakas kertoi ukkonsa tarjonneen villin illan lakerikenkien tähden... Meillä ihan sama vaikutus, onko 10cm. korot tai kumpparit