Meillä taas molemmat ollaan aika kenkäfriikkejä, ei kaikki voi syttyä kaikesta, sun miehes saattaa syttyä jostain ihan muusta =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pointti oli se, että kengät ei innosta isäntääAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Anna mä arvaan, sulla useimmiten on ne kumpparit?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanko aikuisten oikeesti teidän ukot syttyy noista korkkareista? Luin jotain Elloksen korkkari-arvostelua nettisivuilta ja joku asiakas kertoi ukkonsa tarjonneen villin illan lakerikenkien tähden... Meillä ihan sama vaikutus, onko 10cm. korot tai kumpparit
Karaokejuontajana. Ja yleensä kyllä seison Tosin tänään keikka sellasessa paikassa että voin välillä istahtaa ja lepuuttaa jalkojaAlkuperäinen kirjoittaja Missä olet töissä?:Meinaan kun tuollaset kengät laitat niin tuskin ainakan seisomatyötä teet?
Enpä tiedä millon on ollu muotia. Mä en muodin perässä juokse. Pidän vaatteita ja kenkiä mistä tykkään, viis siitä onko ne muodissa vai ei :wave:Alkuperäinen kirjoittaja mut:eikö tuollaiset olleet muotia pari vuotta sitten, ettei enää taida moni käyttää, itse en ainakaan laittaisi tuollaisia pissiskenkiä jalkaani vaikka koroista tykkäänkin.
Mä oon nyt vasta tässä lähiaikoina alkanu ostaa itelleni kaikenmoisia kenkiä...Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Hienot!!
Minulla on aika lailla tuota tyyliä punaiset, joissa ruskeat raidat
RRRRakastan kenkiä, nyt on tilauksessa tommoset:
http://cellbes.fi/Product/?mid=1139&pid=031934
Ja mä oon aina inhonnu tollasia kapeakärkisiä kenkiä Mutta nuo vaan nyt sattu kolahtamaan ja kovaaAlkuperäinen kirjoittaja Magister:Karseet :xmas:
Kengät on vähän sellanen juttu. Itselläkin monenmoisia kenkiäAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ja mä oon aina inhonnu tollasia kapeakärkisiä kenkiä Mutta nuo vaan nyt sattu kolahtamaan ja kovaaAlkuperäinen kirjoittaja Magister:Karseet :xmas:
Mä tosiaan nyt vasta innostunu, sinkkuuden huumassaAlkuperäinen kirjoittaja Magister:Kengät on vähän sellanen juttu. Itselläkin monenmoisia kenkiäAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ja mä oon aina inhonnu tollasia kapeakärkisiä kenkiä Mutta nuo vaan nyt sattu kolahtamaan ja kovaaAlkuperäinen kirjoittaja Magister:Karseet :xmas:
Aattelit sit, et jos kolahtais johonkin mieheenkin ja kovaa noi kengätAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä tosiaan nyt vasta innostunu, sinkkuuden huumassaAlkuperäinen kirjoittaja Magister:Kengät on vähän sellanen juttu. Itselläkin monenmoisia kenkiäAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ja mä oon aina inhonnu tollasia kapeakärkisiä kenkiä Mutta nuo vaan nyt sattu kolahtamaan ja kovaaAlkuperäinen kirjoittaja Magister:Karseet :xmas:
Kuten jo aikasemmin tuolla kirjotin niin en miehiä varten kenkiä osta... Mutta mikäs siinä jos joku sattus tykkäämäänAlkuperäinen kirjoittaja Magister:Aattelit sit, et jos kolahtais johonkin mieheenkin ja kovaa noi kengät