Hakutulokset

  1. M

    Buzzadorin puuroista

    Mulle on tullut 3 pyyntöä eri kampanjoihin sähiksellä ja tähän puuro-kampanjaan pääsinkin. En oo mitään tehnyt sen eteen, et siihen pääsin. Ja pöljä en tajunnut sitten ite hakee postista niitä puuroja :headwall: Meni puurot parempii suihin ;)
  2. M

    Buzzadorin puuroista

    No näin mä pelkäsinkin eli puurot ovat varmaan sitten palautuneet lähettäjälle, perskules.. Mailissa luki näin: "Saat ilmoituksen kotiin ja voit hakea paketin lähimmästä postikonttorista. Voit seurata lähetystä http://www.pannordic.com" Mä en edes tajunnu katsoa postin sivuilta sillä...
  3. M

    Buzzadorin puuroista

    tuli joo s-postiin ja siinä oli et tulee kotiin ilmoitus, kun voi hakee postista.. Ei mulle oo mitään muuta tullut kuin se s-posti, että pääsin mukaan ja puurot lähetetty. Ois pitänyt mailin mukaan tulla vkolla 43.
  4. M

    Buzzadorin puuroista

    :attn:
  5. M

    Buzzadorin puuroista

    siellä oli nestlen heti valmis puuro tyrkyllä buzzaajille. Onko muille puurot tulleet?
  6. M

    Buzzadorin puuroista

    Hei, ovatko muut tuossa mukana ja onko teille tullut jo ne puurot? Mulle ei ole mitään ilmoitusta tullut, että olisi postissa haettavissa ja aloin miettiä, että oisko mun ite pitänyt tajuta katsoa sen koodin perusteella milloin tulee postiin tuo mun paketti??
  7. M

    g:palautuksia vai mätkyjä?

    1600e ja aattelin tuohon toiseen eteiseen teetättää jonku pirun hienon liukupeiliovikaapiston. Ei kylläkään mitään tietoa paljonko sellaiset maksaa, mutta jospa tuolla jonkun sais :)
  8. M

    G: Pidätkö työstäsi? Kestikö kauan löytää se oikea työ?

    Mulla on aivan huipputyö :) Ja jo teininä aloittelin näillä samoilla hommilla eli aikaisin olen osannut valita hyvän ja kiinnostavan alan. Onneksi :) Oon ollut monessa mukana enkä kyllä kaikista pitänyt kovinkaan paljoa. Toiset ovat olleet ihan kivoja hommia ja toiset sitten taas ei. Esim...
  9. M

    Ostaistko nämä kengät?

    ihan karmeet :x
  10. M

    Mä olen ihan koukussa..

    Mää myös. Mun mieskin jo vitsailee, et kun lapset nukahtaa niin äippä alkaa lukeen palstaa.. Yleensä siihen meneekin sitten useampi tunti :whistle:
  11. M

    Paraneeko murtunut sormi ilman lastaa???

    ja se sit nimettömän kans yhdessä nyt ilmeisesti. Koita vaan kestää ja teet sitten kaikki mahdolliset hommat vasemmalla. Eikä kyllä muutenkaan kannata rasittaa sitä kättä. Sulle varmaan annettiinkin kotihoito-ohjeet? Tyynyillä tuet yöksi käden koholle, kylmää käytät ja kipulääkettä jne.. Kauanko...
  12. M

    Paraneeko murtunut sormi ilman lastaa???

    Keski-/etusormi?
  13. M

    Paraneeko murtunut sormi ilman lastaa???

    yleensähän nuo lastat on just aika kookkaita ja niiden kans on vaikee/mahdoton toimia. Mutta kyllä mää pitäisin, kun olen töissä nähnyt vaikka ja mitä, miten se sormi sitten on, jos ei ole lastaa pidetty. Onks sitä leikattu vaan ihan lastoitettu? Ilmeisesti jälkimmäinen. Ja tietty siinä kädessä...
  14. M

    Paraneeko murtunut sormi ilman lastaa???

    varpaaseen ei kyllä mitään lastoja saakaan, mutta sormeen saa :)
  15. M

    Paraneeko murtunut sormi ilman lastaa???

    Millainen hökötys sulla on? Joku yksilöllisesti värkätty malli vai joku perusmalli? Jos se on sulle muokattu vartavasten niin sitä voi muokata vielä paremmaksi, kun pyydät tekijän sitä muokkaamaan. Kannattaa pitää, jos haluat priima-sormen vielä :)
  16. M

    Kenen lapset saa nimipäivän 2010 almanakkaan ?

    Meidän nuorempi ei saa, kun on vissiinkin vain 8 saman nimistä suomessa, eikä taida koskaan saadakaan. Mutta vanhempi saa :)
  17. M

    Onks tein muiden taaperot kovia syömään?

    No ei todellakaan meillä syö hyvin, 3vee tyttö. Kauheita vääntöjä kaikki syönnit. Vois olla varmaan syömättä koko päivän.. Sihtikurkku ja nirso kuin mikä. Hyvin harvaa ruoka uppoaa. Hedelmiä, marjoja, kasviksia ei olleskaan. Ruuat mitä suostuu syömään voi laskea kahden käden sormin ja siinäkin...
  18. M

    Onko täällä ketään, joka on iltaisin/viikonloppuisin töissä niin, että lapset kotihoidossa?

    Mulla on mies päivät töissä 8-16 ja mulla tulee olemaan sit tammikuusta eteenpäin taas kolmena iltana jumpat ja sunnuntaina päivällä. Jumppaopena saan niin hyvän palkan tunnista, ettei tarvi mennä päivätöihin, kun sais saman liksan sieltä huomattavasti suuremmalla tuntimäärällä. Tietty iltatyötä...
  19. M

    Mites noi lastenvaate"jobbarit" onko toi laillistakaan?

    Siis pelkillä lastenvaatteilla? Vai mahdollisesti jotain muutakin?
  20. M

    Mites noi lastenvaate"jobbarit" onko toi laillistakaan?

    Siis missä? Huutiksessako? Onko kovinkin yleistä? Mä en kyllä ainakaan maksais mistään hm-vaatteesta täyttä hintaa/puoltakaan jossain huutiksessa, vaikka kuinka ois laput kiinni. Mutta ilmeisesti joku maksaa?

Yhteistyössä