Onko täällä ketään, joka on iltaisin/viikonloppuisin töissä niin, että lapset kotihoidossa?

Mulla on mies päivät töissä 8-16 ja mulla tulee olemaan sit tammikuusta eteenpäin taas kolmena iltana jumpat ja sunnuntaina päivällä. Jumppaopena saan niin hyvän palkan tunnista, ettei tarvi mennä päivätöihin, kun sais saman liksan sieltä huomattavasti suuremmalla tuntimäärällä. Tietty iltatyötä eikä paljoa ehditä miehen kanssa nähdä, mutta ei voi mitään. Kuitenkin mun lemppari työ ja siitä en luovu :)
 
Oon 10 vuotta tehnyt iltatöitä ja lasten kans päivät. Välillä hiukan ramasee, mut näin ollen lapset saa olla kotona ja saadaan vähän lisätienestejä. Ravintolat, hoitoala, esittelijän työ, puhelinmyynti tulevat ekana mieleen ja aikataulultaan tuo viimeksi mainittu inhimillisin.
 
Minni
Minä tein vuoden verran ilta-ja vkonlopputöitä myyjänä (iltalisän kanssa n.15e/h) klo 16-21.30 (n.20h/vko) ja ainakin meille tämä oli rahallisesti ERITTÄIN kannattavaa (2 lasta kotihoidossa). Nyt olen samassa paikassa kokopäiväisesti ja lapset tarhassa, koska nuorempikin täyttää just kohta 3v.
 

Yhteistyössä