G: Pidätkö työstäsi? Kestikö kauan löytää se oikea työ?

  • Viestiketjun aloittaja evelly
  • Ensimmäinen viesti
Pidin ja rakastin työtäni erityislasten kanssa, se vaan on niin henkisesti uuvuttavaa. :| Olen myös ollut erilaisissa paikoissa siivoojana/laitoshuoltajana, koulunkäyntiavustajan työ kyllä voittaa kaikki nuo.
 
Mulla on aivan huipputyö :) Ja jo teininä aloittelin näillä samoilla hommilla eli aikaisin olen osannut valita hyvän ja kiinnostavan alan. Onneksi :)

Oon ollut monessa mukana enkä kyllä kaikista pitänyt kovinkaan paljoa. Toiset ovat olleet ihan kivoja hommia ja toiset sitten taas ei. Esim. saaralatyö oli lopulta aika tylsää/ahdistavaa.
 
Pidän!!

Oon pitkään tehny ravintolahommia ja ne sopikin hyvin ennen perhettä. Toissa kesänä huomasin et tää ala ei oo vaa mua varten ja sitten napsahtikin lähestulkoon mahdoton tsäkä ja pääsin myyjän hommiin vakkariksi, vaikka myyjän hommista ei oo kokemusta ja tonne on vaikee päästä.
 
En voisi kuvitellakaan tekeväni 30 vuotta tasan samaa hommaa. Pidän siitä ympäristöstä, missä olen nyt töissä ja yleisesti tehtäväkentästä. Olen ollut alalla noin 10 vuotta ja sinä aikana tehnyt hommia 5-6 eri toimenkuvalla, Eli noin 2 vuoden välein pitää työnkuva tarkastaa ja saada taas pikkaisen särmäkkäämpiä hommia. Jos työn osaa hyvin, niin on aika hankkia jotain haasteellisempaa.
 
pidin edellisestä työstä metallialalla. no nyt olkapää paskana ja pakollinen ammatin vaihto menossa. kyllä ottaa aivoon. ei mitään tietoa mitä alkas tekemään.... mikään ei kiibnnosta
 
Pidän, omituista kyllä.
Humanistinen ala sekä kuvataide kiinnostaisivat eniten, mutta päädyin täysin vastakkaiselle alalle. Näitä jälkimmäisiä pyrin harrastamaan, ja aihealueet riittävät koko loppuelämäksi :) ! Ammattini voi matkan varrella muuttuakin vielä moneen kertaan...
 

Yhteistyössä