Paraneeko murtunut sormi ilman lastaa???

Millainen hökötys sulla on? Joku yksilöllisesti värkätty malli vai joku perusmalli? Jos se on sulle muokattu vartavasten niin sitä voi muokata vielä paremmaksi, kun pyydät tekijän sitä muokkaamaan. Kannattaa pitää, jos haluat priima-sormen vielä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:
Millainen hökötys sulla on? Joku yksilöllisesti värkätty malli vai joku perusmalli? Jos se on sulle muokattu vartavasten niin sitä voi muokata vielä paremmaksi, kun pyydät tekijän sitä muokkaamaan. Kannattaa pitää, jos haluat priima-sormen vielä :)
Sellanen metallinen "muotoiltu lasta " alla, ja kaks sormee teipattu yhteen:
EIHÄN TOI HÄRVELI KÄDESSÄ VOI TEHÄ YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!!!
 
Nalletar
Mulla on murtunut sormia ja varpaita erittäin monta kertaa (mulla on huono luusto). Kyllä ne on sitten loppujen lopuksi parantuneet, vaikka en niitä ole asianmukaisesti hoitanut. Mutta on se sormi niin kipeä aluksi ettei sillä voi tehdä mitään ilman lastaakaan. Että anna olla edes aluksi.
 
yleensähän nuo lastat on just aika kookkaita ja niiden kans on vaikee/mahdoton toimia. Mutta kyllä mää pitäisin, kun olen töissä nähnyt vaikka ja mitä, miten se sormi sitten on, jos ei ole lastaa pidetty. Onks sitä leikattu vaan ihan lastoitettu? Ilmeisesti jälkimmäinen. Ja tietty siinä kädessä kummalla toimit pääsääntöisesti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:
yleensähän nuo lastat on just aika kookkaita ja niiden kans on vaikee/mahdoton toimia. Mutta kyllä mää pitäisin, kun olen töissä nähnyt vaikka ja mitä, miten se sormi sitten on, jos ei ole lastaa pidetty. Onks sitä leikattu vaan ihan lastoitettu? Ilmeisesti jälkimmäinen. Ja tietty siinä kädessä kummalla toimit pääsääntöisesti?
Joo tottakai on oikea käsi, mikä on se "parempi".
Ei tarvinnut muta kun lastoittaa, vaikka alkuun epäiltiin, että kämmenluutkin ovat murtuneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:
yleensähän nuo lastat on just aika kookkaita ja niiden kans on vaikee/mahdoton toimia. Mutta kyllä mää pitäisin, kun olen töissä nähnyt vaikka ja mitä, miten se sormi sitten on, jos ei ole lastaa pidetty. Onks sitä leikattu vaan ihan lastoitettu? Ilmeisesti jälkimmäinen. Ja tietty siinä kädessä kummalla toimit pääsääntöisesti?
Joo tottakai on oikea käsi, mikä on se "parempi".
Ei tarvinnut muta kun lastoittaa, vaikka alkuun epäiltiin, että kämmenluutkin ovat murtuneet.
Keski-/etusormi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:
yleensähän nuo lastat on just aika kookkaita ja niiden kans on vaikee/mahdoton toimia. Mutta kyllä mää pitäisin, kun olen töissä nähnyt vaikka ja mitä, miten se sormi sitten on, jos ei ole lastaa pidetty. Onks sitä leikattu vaan ihan lastoitettu? Ilmeisesti jälkimmäinen. Ja tietty siinä kädessä kummalla toimit pääsääntöisesti?
Joo tottakai on oikea käsi, mikä on se "parempi".
Ei tarvinnut muta kun lastoittaa, vaikka alkuun epäiltiin, että kämmenluutkin ovat murtuneet.
Keski-/etusormi?
Pikkurilli!!!!!
 
ja se sit nimettömän kans yhdessä nyt ilmeisesti. Koita vaan kestää ja teet sitten kaikki mahdolliset hommat vasemmalla. Eikä kyllä muutenkaan kannata rasittaa sitä kättä. Sulle varmaan annettiinkin kotihoito-ohjeet? Tyynyillä tuet yöksi käden koholle, kylmää käytät ja kipulääkettä jne.. Kauanko pitää pitää lastaa? Onks sulla joku jälkitarkastus siihen sormeen vai ite otat lastan pois, kun on tietty aika mennyt? Kyselyikä iski :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:
ja se sit nimettömän kans yhdessä nyt ilmeisesti. Koita vaan kestää ja teet sitten kaikki mahdolliset hommat vasemmalla. Eikä kyllä muutenkaan kannata rasittaa sitä kättä. Sulle varmaan annettiinkin kotihoito-ohjeet? Tyynyillä tuet yöksi käden koholle, kylmää käytät ja kipulääkettä jne.. Kauanko pitää pitää lastaa? Onks sulla joku jälkitarkastus siihen sormeen vai ite otat lastan pois, kun on tietty aika mennyt? Kyselyikä iski :)
Kaks viikkoo pitäs kestää lastaa, ja si uus kuvaus.
särkylääkettä vaan iiiso purkki!!!!!
 
tarsu80
mulla laitetettiin lasta oikeeseen peukaloon.röntgenlääkärit sanovat seur.pvänä että kuvatussa kohdassa ei näkynykään murtumaa mut sellasen lääkäri kuiteski diagnosoi edellisenä päivänä heti tapahtuman jälkeen.muuta ohjetta en saanu ku en pidät lastan 2 viikkoa ja otat kipulääkettä. nyt on kulunu 3,5 viikkoa ja otin itse nyt lastan pois mut peukalo on sairaan turvoksissa eikä siis taivu mihnkään. voisko olla kuiteski et paranee tai olla joku nivelvammakin, ootanko vai meenkö uudestaa lekuriin valittaa. ei enää kovin kipuile mutta tää turvotus on paha! kuuluuks asiaan ja kuin nopee nää paranee? en oo ikin ennen murtanu mitään.
 

Yhteistyössä