Hakutulokset

1. S

***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

Ja hyvää juhannusta kaikille!!
  2. S

Synnytyskertomusta... Eli sillon tiistain ja keskiviikon välisenä yönä alko suppailee ja kestiki koko yön, mutta aamupäivällä laantu ja oli puolen tunnin välejäki, eli en päässy sillon vielä HS:n kanssa samana yönä lähtemää! Sit alko illalla taas siinä 8-9 aikaa supistelee säännöllisesti 10...
  3. S

Heippa! Tulin vaan ilmottelemaan, että meille syntyi poika parin yön supistelujen jälkeen vihdoin 11.6 viikolla 41+2. Synnytys oli pitkä reilu 19 tuntia, mutta hyvin meni, kerron joku päivä enemmän... Pituutta pojalla oli 52cm ja painoa 3620g, pipo 36cm. :heart: Nyt ollaan kotona, ihanaa...
  4. S

Kiitti tsempeistä, toivotaa Jennynen, et toi menkkakipu johtaa johonkin :hug: ettei turhaa tarvii valvoo :(
  5. S

voi prkl, jos nää mun koko yön kestäneet supparit nyt laantuu :kieh: Vähän on nimittäin helpottanu, tulee edellee, mut ei niin usein... :| kuiteski viel säännöllisii.. yö meniki valvoessa ja taidan kyl soittaa äitipolille kohta ja kysyy pääsiskö sinne vaiks näytille... Eli täällä ei oo päästy...
  6. S

joo hs täällä kans kärvistellää ja mietitää millon tulee lähtö... täs jo reilu kolme tuntii supistellu nyt välit n.6 min. ja en kyl meinaa uskoo, et pääsis oikeesti jo hakee sitä pientä kotii :snotty: toivotaa, et ei tarvi enää kirjotella isompia lukuja :kieh: Sophia 41+1
  7. S

tsemppiä Lissuli!! Täälläkin supistellu 10-15 min välein illan jo vähän aiempaa kipeemmin, toivotaa vaa ettei nyt lopu... :kieh: Kai näist kuitenki jotai hyötyy on. Nyt meen nukkuu :wave:
  8. S

Voi ku sulosia pikkusia Martsulilla ja Sisulla!!!!! :heart:
  9. S

Taas tullu vauvauutisia, Onnea martsuli ja lisbet! Täällä ei tapahdu mitää :/ Tää oottaminen on taas tänää jotenki syvältä, täytyy varmaa lähtee kohta pois kotoa, ni sais päivää jotai ohjelmaa. Mun mies on nyt vieny mua parina iltana lenkille, oikee ite pyytäny, et lähetääkö kävelee :D...
  10. S

Paljon Onnea liljahelena! Joo, alkaa kyllä käydä hermoon jokottelu täälläkin. Naapurit ja lähikaupan henkilökuntaki kyselly tänää... No kiva, että ihmiset on kiinnostuneita. Alkaa vaa tulla semmonen olo, et tekis mieli vältellä kaikkia puolituttuja. Talvis toi on kyl jo törkeetä käytöstä...
  11. S

Onnea Pikkuötökkä!! :flower: Täällä alkaa myös välillä hermostuttamaan varsinkin anopin neuvot siitä, millä vauva syntyis... |O Kävelyllä täytyis käydä ym. Mä oon varmasti kyllä liikkunu tarpeeks, viime viikolla pesin yks päivä 3-4 tuntii ikkunoita, mutta ei se vauva vielä haluu tulla. :|...
  12. S

Heippa! Jospa mäkin tulisin kärvistelemää tänne loppuajaks. Oon varmaa kerran tai pari alkuraskaudesta kirjotellu. Nyt tuntuu, et aika ei kulu millää :kieh: ja jotenki kaipaa samassa tilanteessa olevien seuraa :) Paljon onnea vauvautuneille!!! Eli viikkoja mullaki on jo kiitettävät 40+3...
  13. S

~Keskenmenon jälkeen plussanneet!! Tammikuu~*~

Täyty tulla viel kertoo, et ekat potkut tuntu äsken kädellä vatsan päältä, just ku pääsin sanomasta ettei viel tunnu :D Taas vähän rauhottaa mieltä, et kyllä siellä mahassa joku liikkuu :) Torstaina onki rakenneultra, sitä vähän jännitetää.. Kiva MeaMimosa että auttaa tänne purkaminen :hug...
  14. S

~Keskenmenon jälkeen plussanneet!! Tammikuu~*~

Heippa kaikille pitkästä aikaa! Tervetuloa uudet!! Tsemppiä MeaMimosa :hug: Mullaki oireita oli aika vähän ja ne vaihteli vähän päivästä riippuen. Oxford ihanaa ku vauva riehuu :laugh: Toi on varmaa tosi jännä fiilis, saada vauvan jalasta kiinni :D Mä niin haluisin tuntee niit...
  15. S

**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

ja taas onnistuin kirjottaa mustalla.. :laugh:
  16. S

Voi ei!! tääl on tullu huonoja uutisia nyt liian paljon. :'( Paljon Halauksia Leinikki, Meritähti ja Epskeps :hug: :hug: :hug: kiva, että on myös ilosia uutisia, onnea vauvoille ja tuoreille vanhemmille!! :flower: Ihania kuvia Nimra!! :heart: Mymmyryy koita jaksaa pahoinvoinnin...
  17. S

Voimia RouvaPikkuMyylle :hug: Tervetuloa minunki puolesta Nanniina :wave: Onnea mukavista ultrakuulumisista Kärppis ja Kleopatra :flower: s-anttu sä olit tuntenu jo liikkeitä varmasti ihanaa :D Mä ootan niitä niin kovasti, mut mitää ei viel tunnu, ehkä oon vähän malttamaton, esikoinen...
  18. S

Onko muita, jotka tilanneet kotidopplerin Kuuntelevauvaa.fi:stä, eikä tuotetta oo tullut?

No nyt oon saanu selvyyden siitä doplerista. Eli olin ilmeisesti laittanut osotetietoni väärin tuotetta tilatessani ja doppleri palas takas. Outoa, ettei asiaa kommentoitu mitenkää sillon, ku laitoin ekat s-postit menemää, vaa vasta nyt ku aloin olla jo näreissäni ja vaadin selitystä. :kieh...
  19. S

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuussa Vol.1***

Paljon onnee Sini74!! :flower: Kiitti uudesta ihkusta pinosta NullPoits :D Leinikille tsemppiä!! Toi jännittäminen/ pelkääminen on kauheeta ja ainaki itellä tuntu, että se ei lopu ollenkaa, mutta nyt ku on kolme ultraa käyny ja kaikki oli murulla hyvin, ni pystyy jo rentoutuu. :)...
  20. S

Onko muita, jotka tilanneet kotidopplerin Kuuntelevauvaa.fi:stä, eikä tuotetta oo tullut?

Joo mäki oon laittanu sinne vaatimuksia rahojen palauttamisesta, mutta mitää ei kuulu. Nyt laitan sinne, et oon ottanu yhteyttä kuluttajasuoja-virastoon, mihin jo tänää soitinki, ni jos se pistäis vauhtia. :kieh: No hyvä kuulla, et ootte saanu kuitenki ne laitteet joskus, ettei oo jääny...

Yhteistyössä