Hakutulokset

1. S

Onko muita, jotka tilanneet kotidopplerin Kuuntelevauvaa.fi:stä, eikä tuotetta oo tullut?

Oon ite tilannut dopplerin kyseisestä firmasta ja hölmönä maksanut etukäteen, eikä tuotetta oo tullu, yli kolme viikkoo on menny. Tästä firmasta ei siis kannata muiden tilata!!! Yritysrekisteristä löytyy puh.numero, johon ei vastata, samoin ku ei sähköpostiinkaan. :kieh: No tyhmyydestä saa maksaa.
  2. S

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet marraskuussa***

Voi kuinka sulonen poika Pamu K!!! Paljon onnea ja onnea myös Luce ja Meritähti. :flower: Toivotaan että Jellona pysyy nyt mukana matkassa!! Kiitti kaikille ultraonnitteluista! ON: Nyt alkaa tuntuu, et jotkut farkut vähän kiristää alavatsasta, ei kyl viel niin paljone, et joutuis...
  3. S

oho, tuli vähän tummana... :laugh:
  4. S

Heippa! En oo mäkää kauheesti ehtiny/saanu aikaseks kirjotella, mut jos yrittäis parantaa tapansa. :) Paljon onnee kaikille uusille!!! Hassua huomata, että oma raskaus ei oo enää ihan alussa, ku noin paljon uusia on tullu. [/b]Nimra ihanaa, kohta on pikkunen kainalossa!!! :heart...
  5. S

Hurjalta kuulostaa Daizz! Toivottavasti tästä eteenpäin voit paremmin! :) Nimra, Kauhee se juttu, minkä olit lukenu! Ei pitäis lukee tommosii...Mä oon ihan samanlainen, luen liikaa netistä ja sit alkaa pelottaa. :| Mut tommoset on tosi harvinaisia, et ei varmaa tarvii huolehtii. EM on...
  6. S

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

Ihanaa, kun ultra meni hyvin ElinaMaria, onnea!!! :flower: Ite vielä odottelen np ultra aikaa, mutta sekin alkaa lähestymää.. :) Joo mäki katoin hetken, ku näin et oviksesta on puhetta.. :laugh: Kiva kuulla mukavia uutisia!!! Pidetää peukkuja! :p Kävin tänää sauvakävelee ja kyllä...
  7. S

Ihanaa, kun ultra meni hyvin ElinaMaria, onnea!!! :flower: Ite vielä odottelen np ultra aikaa, mutta sekin alkaa lähestymää.. :) Joo mäki katoin hetken, ku näin et oviksesta on puhetta.. :laugh: Kiva kuulla mukavia uutisia!!! Pidetää peukkuja! :p Kävin tänää sauvakävelee ja kyllä...
  8. S

**KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

Halauksia kaikille menetyksen kokeneille. :'( Mulla on ilmapallo-olo, siis ilmaaki on mahassa :laugh: ja turvotustaki löytyy.. Varsinki illalla. Närästää ja ällöttää, mutta ihanaa, et on oireita :D , ni ei tarvii koko ajan panikoida. MiNiMaM, aika jännät paikat, onnea ja koita kestää...
  9. S

**KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

Mahtuuko mukaan? Oon jonki verran kirjotellu tuolla km:n jälkee plussanneissa ja tulisin mielelläni tännekin mukaan! :) Eli yks km on takana ja esikoinen ois tulossa. Ikää 26 ja synnytyssairaala sks. La on menkkojen mukaan 2.6 joten sen voi laittaa, tulee ehkä vielä muuttumaan. Mulla oli...
  10. S

PALJON ONNEA ROUVA PIKKUMYY! Ihanaa, kun tulee lisää porukkaa!! Toiveen galluun: Meillä hiljeni myös makuuhuoneen puolella raskauden alettua. Johtuu varmaa osittain siitä, et oon ollu tosi väsyny ja jossai vaiheessa, ku tuli vuotoa, ni ei oikee uskaltanukkaa. Nyt mua ei kyllä enää pelota...
  11. S

Whisnefka, mullakin oli pientä vuotoa ja pelko km:stä oli kova, mutta onneks ultrassa näytti kaikki olevan hyvin, tosin alkio oli kuukautisista laskettuna pienempi, mutta mun kierto on ollu pidempi, joten se oli arvattavissa. Paljon tsemppiä ja voimia sinne! :hug: Joo, täälläki silmät kostu...
  12. S

Ai nii.. se mun km oli 5/04, meinas unohtuu :D
  13. S

Kiitti kaikille tervetulotoivotuksista! =) Ja ihanaa kuulla, kuinka tunnette ekoja liikkeitä, onnea niistä! En muistanu siihen ekaan viestiin laittaa tietoja, eli sairaala ois SKS ja LA 7.6. Pitkään pitäis vielä jaksaa odottaa! |O Mä oon alkanu kyttäämään oireita koko ajan. Vähän väliä...
  14. S

Kiitti SS! Ihan neljää vuotta ei yritetty, mutta puol vuotta meni ennen ku tärppäs uudellee! Se km oli meille molemmille kova paikka ja ei sit heti yritetty uutta, vaa opiskeltii miehen kanssa molemmat siinä välissä. Nyt ois kyllä ihana saada se pikkunen! Sophia
  15. S

Oon muutaman viikon taustaillu tätä palstaa ja liittyisin mielelläni seuraan, jos sopii! Keskustelut on täällä olleet niin lähellä omaa tilannettani. Vähän itsestä.. Oon 26-vuotias ja toista kertaa raskaana, ensimmäinen päättyi keskenmenoon noin neljä vuotta sitten. :( Nyt oon kuitenki...

Yhteistyössä