Onnea
Sophia plussasta ja tervetuloa ketjuun mukaan :wave:
Snowball Onnea ultraan - Eiköhän siellä ole kaikki kunnossa :heart:
Danjuska Onnea potkuista - Ne on ihania, vaikka loppuajasta niistä meinaa jo ihan väsyä ja toivoo välillä ettei tulis... , mutta ne on IHANIA
Onnea siis niistä :heart:
Luminia Hyvä, että olet saanut lisää virtaa oloosi
SuukkoSuulle Mulla on ollut kanssa jos jonkinmoisia kipuja, kolotuksia, vihlontoja... mitä kaikkea niistä voisi nimitystä käyttää ja uskon, että ihan tosiaan on normaaleita kasvukipuja ja muita raskauteen liittyviä vihlontoja
Täällä ei omassa olossa mitään erikoisempaa... Kävely on tosiaan nykyään aikalailla rauhallista ja supistukset matkalla hiukan vielä rauhoittaa vauhtia
Väsymys on täällä tullut nyt päivittäiseen oloon..ja tuntuu, että kun on muutaman tunnin "riehunut" niin loppupäivä menis ihan sängyssä...nukkuen seuraavaan aamuun
Siis järkkyä, että tulee noin väsy, mutta kai se elimistökin jo on aika kovilla..
Kipuja on tosiaan tullut selkään, lonkkiin ja kylkiin.. , mutta ne on vain kestettävä =)
Nukkuminen onnistuu ...sanotaanko näin, että hyvinkin vaihtelevasti päivistä riippuen
ja joskus saa nukuttua 2 h putkeen ja joskus mennään max 30 min unilla (yhteenkyytiin)..., mutta siihen pätkäuneenhan on ihan hyvä vähän "totutella", että jaksaa sit yösyötöt ym
Kävin kelalla tänään ja kyllä teki mieli sanoa niille, että antakaa sen äitiysrahan olla ja pitäkää itsellänne!!!
:kieh: Siis niin inhoittavaa meininkiä... Haen päivärahaa viimeisen 6 kk tuloilla niin pitää olla täsmälleen 6 kk tuloista!! Ei siis käynyt palkkatodistus jossa näkyi pidempi aika.. :$ Mitähän merkitystä silläkin on, kun sama palkka..ja sitten pitää vielä viedä 4 eri lappua!!
jotka olisivat voineet kertoa jo aikaa sitten, kun soitin... Noh, olkoon... torstaina saan muut laput viimeistään ja sit samalla vien muut lappuset..ja osan onneksi lähettää tuo palkanlaskija
pisti vaan jotenkin vihaksi tuo virastojen tyyli.. kun itse pitäis osata kysyä joka piste ja pilkku.. :kieh: Helv¨**** sitä tietää mitä kaikkea pitää tietää, ottaa huomioon ?? Kun nyt ei kelvannutkaan ne laput mitkä aikaisemmin sanottiin..
Ei viitsis vaan "juoksennella" paikasta toiseen masun kanssa ja välillä pysähtyä, kun supisttaa niin, että...hyvä ettei vauva tipu jalkoväliin :ashamed: No työtäänhän he vaan tekee, mut jotenkin kaipas vaan hiukan ymmärrystä :snotty:
Meillä on jo (mun) vanhempienkin naapuri (jotka edelleen kaikkien perheemme jäsenten elämässä mukana) niin on tuonut meille (tulevaan mummolaan
) sängyn vauvalle ja on kuulemma ihan tohkeissaan (omien tyttöjensä kanssa, aikuisia perheellisiä ) uudesta tulokkaasta ja kovasti tekevät jo kaikki hankintoja
Voi kauhistus.... Mitähän kaikkea sinne oikein kertyy =) Mukavahan se, että on apua ja ystävällisiä ihmisiä - Täytyy jotenkin yrittää itse sitten muistaa heitä avunannostaan
Vaikka järjestää sellainen juhlaillallinen ja antaa kaikkien tutustua vauvaan
Oikein ajan kanssa .. Siinähän sitä onkin! Tekis kunnon
grilliruoan ja hyvät salaatit ja vähän viiniä...ym niin eiköhän siinä ole kiitosta ja sit saunaa porukalla... ja vaiks illalla sit porukalla vielä parisuhde peliä yksi erä
Mä olen alkanut nähdä kamalia painajaisia... Siis mulla on joka yö sama uni.. näen, että meille syntyy lapsi ja hän on vaikeasti vammainen, vaikka ollaan puhuttu, että sille ei voi mitään ja koskaan ei voi tietää varmaksi niin olen aivan hätääntynyt... Jotenkin pelkään sitä, vaikka eihän siinä ole pelättävää
ja jokainen lapsi on rakas ja tärkeä! Oli hänellä jotain tai ei
Mut jostain alitajunnasta tuo taas on tullut häiriköimään - Toivottavasti pian loppuu!!! :snotty:
Toinen ystäväni sai 11.10 pojan eli nyt on 4 raskaudesta 2 (tämän palstan ulkopuolella) saanut pojan
Vielä on jäljellä yksi ystävä ja me :heart: Saas nähdä tuleeko 2 + 2 vai 3+ 1 =) On se vaan ihanaa, kun tulee näitä uusia tyttöjä ja poikia!! :heart: Niin söpöjä ja suloisia!!!!
Nimra + PotkuNyrkkeilijä 32+2 (ultra 32+5)