*** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

Kiitti SS!
Ihan neljää vuotta ei yritetty, mutta puol vuotta meni ennen ku tärppäs uudellee! Se km oli meille molemmille kova paikka ja ei sit heti yritetty uutta, vaa opiskeltii miehen kanssa molemmat siinä välissä. Nyt ois kyllä ihana saada se pikkunen!

Sophia

Nirtsu :hug: mutta hyvä että asia on nyt selvä ja pääsette eteenpäin taas. Olen pahoillani menetyksestäsi... toivottavasti teillä pian nappaa uudelleen jos päätätte vielä lasta yrittää. :hug:

Sophia onnea ja tervetuloa!! :wave:

Suukkikselle tännekin että musta noi kuulostaa ihan normaaleilta kohdun kasvukivuilta. :) Ne ligamentit siellä venyy ja paukkuu kun mytty raivaa itselleen tilaa. :D

Blaah... ihan tylsä viikonloppu ollut kun siippa on työreissulla koko viikonlopun. :x Tulee huomenna kotiin... no on se hyvä että toisella meistä on töitä. Jospa sitä menis maate...
|O

EM ja dodo 9+4

Pika pikaa täältä taas...... :wave:
Katherine Kiva kuulla sinustakin taas!
Rupea vaan tarkkailemaan niitä liikkeitä. Täällä ainakin sanovat et rv30 eteen päin niitä kannattaa laskea. Mul ei oo vihlonu munasarjoja ollenkaan. Muita vihlomisia siis kyllä on ollut, eli kaikenmaailman suppareita: normaaleja kohdunsuulla, sukkapuikkoja ja et koko masu kovettuu. Sit niitä outoja vihlomisia kohtuun et tulee melkein itku... En tiiä mitä ne ovat, tulevat vasemmalle puolelle alakohtuun ja silloin jos kävelen liikaa. Sit on ollut niitä häppäriluu-kipuja ja niiden jälkeen et lihakset ovat siel kans kipeet........ Eli tuollaisia, mut et munasarjoja vihlois, niin ei...
Kantsii tietty kysyy neuvolassakin asiasta, ne ovat varmasti kaiken nähneet ja kuulleet.

Nirtsu Todellakin harmi et meni noin toi sun juttu. Tiedän kyllä miltä tuntuu kun viedään matto totaalisesti jalkojen alta. On aika vaikeaa ruveta uuden yritystä heti. Meilläkin tää olis ollut vika yritys. Tai ainakin luovaa taukoa olisin halunnut pitää. Ei sitä tietty tiedä vaikka joskus olisi mieli muuttunut. Toisaalta alkaa pikku hiljaa ikäkin tekee tehtävänsä, joten kauheen kauaa ei olisi voinut asiaa jättää.
Me nyt joudutaan turisemaan ilman sinua.
Ilmoittele aina kuitenkin miten menee. Olisihan se mukavaa saada sut taas tänne meidän mukaan, mutta katsotaan siis miten toivut & jaksatte.
Ei ole helppoa tuo, ei...

SS Olisko nuo sit kohdunkasvu kipuja? Mulla ainakin alkoi tulee noilla viikoilla kipuja kohtuun. Pahimmillaan olivat n rv16-18, millo kohtu kasvaa nopeaan.

Onnea Sophialle ja tervetuloa joukkoon!!!!!!!!!!!
Tarrasukkia ja limaa täältäkin sinne!!! Toivotaan et nyt mennään siis paremmalla onnella ja tämä on kiva pino asiaa seurata. :heart:
Laita muuten LA ja esim sairaalatieto kans tulee ja millo sait km: kk/vuosi... Ei tietty oo pakko, mut jos haluut... :ashamed: Täyttelen sit noi sun tiedot tonne listaan mukaan.
EM Mun mies on yleensä kotona viikonloppuisin vain päivisin, jos mul on tuuria. Neiti meni tapaamaan mummoaan, joten yksin minäkin täällä oon. Itseasiassa on ihanaa olla joskus yksin. Saa ajatella aivan rauhassa. :D
Taidan minäkin mennä pitkälleni.............

NP

Nii. En oikei tiiä voiko se kasvukipua olla ku se ol siis erittäin kivuliasta ja yhtäkkiä alko ja loppu aika äkkiä. Eli iha ku ois isketty puukolla tms. Eli tosi yhtäkkinen ja kova kipu.. Voihaa se tietty olla sitä kasvukipuaki..Mulla ku ei kokemust oikee oo mistää ko ens kertalaine oon :D

Good morning Finland =) !!

Ja eritoten meidän pino! Jonne on tullut uusia... sophia paljon tervetuloa!!! ihana juttu että kaiku näkyi ultrassa!! kaikki on hyvin :saint:

ensialkuun täytyy kyllä [/b]nirtsulle toivoa jostain ihmeen kaupalla voimia ja uskoa tulevaan... todella todella kurjan raastavaa aikaa joutuu käymään läpi... :hug: tuntuu niin kliseeltä sanoa, että älä menetä uskoasi urhea nainen! mutta niin haluan sanoa, koska uskomalla tulevaan on toivoa, ja toivossa sen salaisuus .. tsemppiä NIRTSU!!!

suukkosuulle[/b] voin sanoa itse istukan repeämisen kokeneena ( toki nekin voi olla yksilöllisiä..mutta... ) että tuo ei todellakaan ollut istukan repeäminen ja kaikki on hyvin!! juuri noi kamalatkin vihlasut, vaikka sulla onkin jo toinen kyseessä ja tiedät varmasti, niin kuuluu raskauteen!! se on vaan nyt erilaista sitten kun ekalla lapsella. Älä huoli pieni ystävä :hug:
( istukan revetessä kipu jatkui itellä tautisen kovana yli puoli tuntia eikä senkään jälkeen voinut kävellä... se kipu oli kovempaa kuin supistukset, mutta en ole kyllä loppuraskauden suppareita kokenut vielä... )

Tänään on niin harmaa, sateinen ja utuinen aamu... ihanaa :)
Pitkästä aikaa alotin päivän kahvikupilla koneen ääressä..niin kuin alkuraskaudessa tein melkein joka aamu, vaikka oisin töihinkin mennyt! nostalgista :saint:

Meidän kultanen touhuaa kovin masussa ja liikkeitä on paljon..mutta kamalaa miten pelko on päässä edelleen..miksi tämä netti onkaan keksitty!! luin täältä, joo..typerää...että jollain oli just 30viikon jälkeen alkanu liikkeet vähentyä ja vauva kuollut kohtuun syystä, joka ois pitäny rakenneultrassa näkyä... ja meille teki rakenteen sellanen harjottelijasta just kätilön hommiin siirtynyt hoitsu joka ennenkin mokaillut aika tavalla...sen mukaan kaikki oli kuitnekin hyvin silloin.. :snotty: kamalaa..miksei tää pelko lopu tai edes hellitä kun jo 30 viikko menossa..siis tuntuu samalta kuin alussakin... näin unta että terkka lähetti mut mielenterveys"huoneeseen" puhumaan näistä asioista...voi olla tarpeen kyllä... keskenmeno kummittelee vielä taustalla vaikka siitä on yli vuosi.. no ei se aikaa kato..

No...täytyy hakea lisää kahvia...

Voikaa hyvin äidit!! te olette nyt tärkeimpiä, älkää unohtako sitä!! ;)

Kathe ja kultsi 29+6

nullpoints kiitos kommentista!! voi olla kyllä että mullakin ne on suikkapuikkoja...vaikea ihan tarkkaan kohdistaa mihin kipu johtaa, mutta kuvittelisin että on munasarjojen kohilla..en oo kyllä anatomian mestari :saint:

menkkamainen juilinta on taas alkanut... tuttu just eilen sano että hällä jo 2kk ennen synnytystä alko menkkakivut ja normaalia oli...
kai se kaikki on normaalia..tuntuu siltä :LOL:

Huomenta päivää!

SS äkkisiä kipuja täälläkin oli. Luulen kans et kuten EM sanoi ligamentit siellä paukkuu... Onhan ne outoja kokemuksia ja AINA pysäyttävät. Itsekin aina jään ihmettelemään noita kaikkia, vaikka onhan tää jo toka kerta kun nää mennään läpi...

Sulla alkaa katherine aamu samalla tavalla kuin mulla: kahvikuppi ja netti auki.
On se tosiaankin niin et aina voi mennä pieleen, oli missä vaiheessa tahansa raskaus menossa. Toisaalta en minä ainakaan halua koko ajan piruja maalata seinille, yritän ajatella positiivisesti et tässä nyt loppuun asti päästään kunnialla. Joskus hiipii nuo ajatukset mieleen kyllä. Osaksi syynä varmasti on noi km:t. Toisaalta on parempi olla realisti, kun elää pilvilinnassa...

(.) Olisi taas niin paljon tehtävää, mut on laiska olo.
Pakko on ryhdistäytyä nyt...

NullPoints ja Tirri 28+3

Onkoha muhu ny iskeny se raskausajan väsymys ko menin yhen-puol kahe mais unille ja heräsin vasta puol yheltä :LOL: Pitäsköhä sitä jatkossa pistää herätyskello soimaa, ettei nii paljo nuku.. :ashamed:

Ja kiitos kommenteistanne! Ja juu, kai ne sit o vaa tässä vaiheessa jo kovempia kipuja ku kohtuki sen verta isompi =) Edelline raskaus kummiskii meni kesken jo 7+5 vkoilla. Mut ei huolia, ei murheita! Sit ko vuotaa ni jos mie seuraava kerra vast sit murehin :D

SS & mytty 14+2 :heart:

moi

pikaisesti..

ihan ekaks pakko mainita että eilen tunsin vaavin ensimmiset kunnon pienen pienet potkut :D :heart: hetken aikaa mellasti ja sitten loppui..

SS: Aika normilta kuulostaa nuo kivut.. itsellä pysyneet parisen viikkoa poissa mutta taas tänä aamuna hyvä kun kävelemään pystyi.. ja sohvalta nousu viilti ja repi kamalasti.

Nirtsu:
Oletkin ollut mielessä ja piti jo eilen kysäistä että mitä teille mutta oltikon käynyt kirjoittelemassa. :hug: ja kaikkea hyvää jatkoon. Toivottavasti pian palaat tänne ja silloin kaikki menisi loppuun asti hyvin.

nyt ei ehdi muuta
danjuska ja toukka 16+1

Niin se vaan alkaa viikonloppu olemaan kohtapuoliin takanapäin.. :( Noh, onneksi on lomaa ensi viikko, paitsi että kaikenlaista tylsiä velvollisuuksia hoidettavana senkin aikana.. No pääasia ettei tarvitse töihin mennä.

Onpa mukavaa, että uusia tulee joukkoon kaiken aikaa. Sophialle tervetulotoivotukset!

Danjuskalle onnittelut ensipotkuista! On se vaan ihana tunne, kun vauva tulee todeksi sitäkin kautta ja ilmoittelee itsestään.

(.) Tuplattu rautakuuri taitaa purra, ihmeen energinen olo.
Tein reilun tunnin lenkin koiran kanssa metsässä
ja sitten haravoin vielä pari tuntia. Nyt onkin sauna lämpenemässä ja aion nauttia siitä piiiiiitkääään. Ja vielä ihan omassa rauhassa, lapset lähti mummilaan ja ukko on reissussa. Saas nähdä miten vaivainen olo on huomenna tuosta haravoinnista, voi olla että selkä ei kauheasti tykkää..

Olikos Toiveella tänä viikonloppuna se muutto, vai muistanko väärin?

MyAngels, kuinka teidän koirulit otti uuden perheenjäsenen vastaan?

Jep, nyt sinne saunaan, sitten loppuillaksi sohvalle teltsun ääreen..

Luminia rv24+2

Terve vaan sinne kerhon puolelle Eliisa ja Repa!!! :wave:
SS Mahtavat unet olit kyllä saanut!
Täällä on tosi rikkonaisia mun yöt vessareissujen, muun unettomuuden ja kuumuuden kanssa. Siis minusta on tullut nyt tosi kuuma "kalle", normaalisti tykkään lämpimistä tamineista yöksi, nyt tuntuu et kaikki on liikaa...

Danjuskalle Onnea potkuista!!!
Se on aivan loistavaa kun niitä alkaa tuntemaan.

Luminia Ihanaa kun on jaksavampi olo.
Mulla menee toi päivittäin. Tänään joudun pakottaa luuni liikkeeseen......... :headwall:
(.) Taisin keksiä syyn miks mun häppäriluut ovat noin kipeet.
Tirri on vissiin menny pää alaspäin ja tunkee kallolleen tilaa....
Kävin kaverini luona ja hän kokeili mun vatsaa. Pää on siis alhaalla ja peppu pystyssä. Tuo siis selittäis kaiken. Jopa sen pistävän kivun mun kyljessä: Tirrin asento kun on vaihtunu, niin venyttää eri lihaksia ja ligamentteja...... Se vissiin vaihtoi paikkaa viime viikonloppuna, kun sillon oli tosi paljon ihme liikkumisia meneillään. Mulle on silleen aivan sama miten siellä ollaan, kunhan vaan kaikki on hyvin. :heart:

NullPoints ja Tirri 28+3

Juu saa nähä mite katkonaisia unia sit o ku on nii pitkäl ko sie NP! Et pittää ny viel nauttia ko voi :D Mut hyvi oon kieltämäti kyl nukkunu.. Jossai vaihees o ollu aika rauhatonta ja paljo unia nähny (osa painajaisia) yms. mut viime yö kyl oli rauhaisa =) Ei tarvinnu yhtää kertaa mennä ees veskii! Tosin kävin sillo ku mies heräs töihin menoo varte eli jotai viide mais.

Paljon onnea MyAngels ja Miikkis! Ja juuliakin oli saanut oman nyytin! :flower: :flower: :flower: Toivottavasti en unohtanut ketään..

Mullakin oli MyAngelsin jutuista sellanen olo, että tyttö tulisi. Ihanaa, että kovan tien kulkeneena kaikki on nyt mallillaan! Varmasti osaatte nauttia ilman sanomistakin, mutta silti - nauttikaa sydämenne pohjasta, ne kasvaa niin nopeasti! :heart:

Miikkiksen pojan pallerosta oli ihana kuva, kiitos kun saimme nähdä! :heart:

Uusille tervetuloa, ja pysykäähän täällä!

Itselle ei mitään ihmeellistä, liikkeet on jo kunnon tumautuksia ja vointi hyvä, ite vaan jotenkin on vieläkin epävarma, pelkään, ettei maha kasva tarpeeksi ja kaikkea. Esikoisesta kun maha meni yläkäyrillä koko ajan, tästä eka mittaus oli nyt vain himpun verran yli keskikäyrän.. Onko muilla useampilapsisilla mennyt näin päin?

Kovasti jo odotan joulukuun puoliväliä, kun aloitan äitiysloman, töissä olo vie mehut kokonaan ja paljon on muutakin puuhaa menossa. Siksi näin hiljaista palstalla, vaikka joka aamu kyllä kuulumiset luen. Ei vaan ehdi itse kirjoittaa, kun pitää jo työt aloittaa...

Kaikille mukavaa syksyä ja hyviä vointeja!

Helmis ja vaaveli 23+6

Onnea paljon minunkin puolestani nyytin saaneille :heart: :flower:

On ollut (mukamas) taas niin kiirus töissä, etten ole ehtinyt tänne mitään kirjoitella. Perjantaina olisi ultra koksissa, saa nähdä mitä sieltä löytyy... Hirvittää kyllä ihan pirusti, kun juuri viimeksi np-ultrassa todettiin, ettei sikiö ole elossa. Onneksi on käyty siinä varhaisultrassa, mutta silti se pistää miettimään... Kävin tossa viime viikolla neuvolassa, ja siitä jäi kyllä hyvä mieli. Kovasti se neuvolan täti kannusti ja on muutenkin tosi mukava. :D

Mukavaa päivää kaikille =)

Nimra
Onnea Sophia plussasta ja tervetuloa ketjuun mukaan :wave:

Snowball Onnea ultraan - Eiköhän siellä ole kaikki kunnossa :heart:

Danjuska Onnea potkuista - Ne on ihania, vaikka loppuajasta niistä meinaa jo ihan väsyä ja toivoo välillä ettei tulis... , mutta ne on IHANIA :p Onnea siis niistä :heart:

Luminia Hyvä, että olet saanut lisää virtaa oloosi :D

SuukkoSuulle Mulla on ollut kanssa jos jonkinmoisia kipuja, kolotuksia, vihlontoja... mitä kaikkea niistä voisi nimitystä käyttää ja uskon, että ihan tosiaan on normaaleita kasvukipuja ja muita raskauteen liittyviä vihlontoja :whistle:

Täällä ei omassa olossa mitään erikoisempaa... Kävely on tosiaan nykyään aikalailla rauhallista ja supistukset matkalla hiukan vielä rauhoittaa vauhtia :D Väsymys on täällä tullut nyt päivittäiseen oloon..ja tuntuu, että kun on muutaman tunnin "riehunut" niin loppupäivä menis ihan sängyssä...nukkuen seuraavaan aamuun :eek: Siis järkkyä, että tulee noin väsy, mutta kai se elimistökin jo on aika kovilla.. :whistle: Kipuja on tosiaan tullut selkään, lonkkiin ja kylkiin.. , mutta ne on vain kestettävä =)

Nukkuminen onnistuu ...sanotaanko näin, että hyvinkin vaihtelevasti päivistä riippuen :) ja joskus saa nukuttua 2 h putkeen ja joskus mennään max 30 min unilla (yhteenkyytiin)..., mutta siihen pätkäuneenhan on ihan hyvä vähän "totutella", että jaksaa sit yösyötöt ym :p

Kävin kelalla tänään ja kyllä teki mieli sanoa niille, että antakaa sen äitiysrahan olla ja pitäkää itsellänne!!! :eek: :kieh: Siis niin inhoittavaa meininkiä... Haen päivärahaa viimeisen 6 kk tuloilla niin pitää olla täsmälleen 6 kk tuloista!! Ei siis käynyt palkkatodistus jossa näkyi pidempi aika.. :$ Mitähän merkitystä silläkin on, kun sama palkka..ja sitten pitää vielä viedä 4 eri lappua!! :eek: jotka olisivat voineet kertoa jo aikaa sitten, kun soitin... Noh, olkoon... torstaina saan muut laput viimeistään ja sit samalla vien muut lappuset..ja osan onneksi lähettää tuo palkanlaskija :) pisti vaan jotenkin vihaksi tuo virastojen tyyli.. kun itse pitäis osata kysyä joka piste ja pilkku.. :kieh: Helv¨**** sitä tietää mitä kaikkea pitää tietää, ottaa huomioon ?? Kun nyt ei kelvannutkaan ne laput mitkä aikaisemmin sanottiin.. :( Ei viitsis vaan "juoksennella" paikasta toiseen masun kanssa ja välillä pysähtyä, kun supisttaa niin, että...hyvä ettei vauva tipu jalkoväliin :ashamed: No työtäänhän he vaan tekee, mut jotenkin kaipas vaan hiukan ymmärrystä :snotty:

Meillä on jo (mun) vanhempienkin naapuri (jotka edelleen kaikkien perheemme jäsenten elämässä mukana) niin on tuonut meille (tulevaan mummolaan :LOL: ) sängyn vauvalle ja on kuulemma ihan tohkeissaan (omien tyttöjensä kanssa, aikuisia perheellisiä ) uudesta tulokkaasta ja kovasti tekevät jo kaikki hankintoja :D Voi kauhistus.... Mitähän kaikkea sinne oikein kertyy =) Mukavahan se, että on apua ja ystävällisiä ihmisiä - Täytyy jotenkin yrittää itse sitten muistaa heitä avunannostaan :p Vaikka järjestää sellainen juhlaillallinen ja antaa kaikkien tutustua vauvaan :D Oikein ajan kanssa .. Siinähän sitä onkin! Tekis kunnon :D grilliruoan ja hyvät salaatit ja vähän viiniä...ym niin eiköhän siinä ole kiitosta ja sit saunaa porukalla... ja vaiks illalla sit porukalla vielä parisuhde peliä yksi erä :LOL:

Mä olen alkanut nähdä kamalia painajaisia... Siis mulla on joka yö sama uni.. näen, että meille syntyy lapsi ja hän on vaikeasti vammainen, vaikka ollaan puhuttu, että sille ei voi mitään ja koskaan ei voi tietää varmaksi niin olen aivan hätääntynyt... Jotenkin pelkään sitä, vaikka eihän siinä ole pelättävää :) ja jokainen lapsi on rakas ja tärkeä! Oli hänellä jotain tai ei :) Mut jostain alitajunnasta tuo taas on tullut häiriköimään - Toivottavasti pian loppuu!!! :snotty:

Toinen ystäväni sai 11.10 pojan eli nyt on 4 raskaudesta 2 (tämän palstan ulkopuolella) saanut pojan :D Vielä on jäljellä yksi ystävä ja me :heart: Saas nähdä tuleeko 2 + 2 vai 3+ 1 =) On se vaan ihanaa, kun tulee näitä uusia tyttöjä ja poikia!! :heart: Niin söpöjä ja suloisia!!!!

Nimra + PotkuNyrkkeilijä 32+2 (ultra 32+5)

Miusta tuntuu, et tunsin eile yöllä pienen pienen hipaisun!! :heart: :heart: Iha ko ois pieni hipasu koskettanu kohdun seinämää! Voi kumpa menis vkoja nopsaan ni sit vois vaikka tuntee hipasuja useamminki :flower: Hassua vaa sikälikin ku oon ensisynnyttäjä kummiskii. Noh, sit ko kunnol alkaa useammi tuntemaan ni tietää ainaki varmemmin, et oliko tuo jo liikkeiden tuntemista, mut uskosin nii =)

SS & mytty 14+3

Terppa flikat!

Luminia:Täällä muutto edessä vasta perjantaina =) Tulee kova kiirus kun en ole vieläkään edes ajatellut, mitä kaikkea pitäisi mukaan pakata :D Hyvä, että rauta on tehonnut ja olo energinen!

SuukkoSuulle: Minäkin tunsin juuri tasan 14+3 ekat "liikkeet" Ministä =) Mulla se tuntui sellaisena jännänä "värinä-kuplinnalta" ja toistui muutaman kerran. Välillä en huomannut muutamaan päivään mitään, mutta siitä ne sitten lisääntyi ja jo rv17 olivat jo selkeitä "muljautuksia". On kyllä mahtava fiilis kun tajusi, että sehän on vauveli kun siellä "kutittelee" :D Neuvolassa se varmistui, että kyseessä tosiaan oli silloin 14+3 Mini kun heille kuvailin millaiselta on tuntunut. Ekat vähäiset liikkeet merkattiin kortiin sitten 16+4. Olin itsekin yllättynyt (ja helpottunut), että tuntui niinkin aikaisin kun olin varautunut, että voi mennä jopa yli rv20 ennen kuin tuntuu missään miltään. Olet siis onnekas! =)

ON: Tänään töissä jälleen saikun jälkeen ja voi video kun olisi tehnyt mieli kääntyä heti takas kotiin...JÄLLEEN yksi katsahti mahaani päin ja sanoi: "Ihan kuin näyttäisi siltä, että vähän työtakki viimein jo vähän kiristää...Olen sua ihan tosissaan miettinyt ja ollut huolissani kasvaako se sun vauva siellä yhtään kun olet NIIN pieni". SIIS AAAARGH!!! :kieh: ONNEKSI olin siinä ultrassa niin tiedän tasan tarkkaan vauvan voivan oikein hyvin niin sain pidettyä räjähdyksen aisoissa! Enää 4 päivää niin kaasutan pois ja lujaa!

Muriseva Toive81 ja viaton pieni Mini 28+1 (poks oli eilen =) )

SuukkoSuulle: No ensisynnyttäjä olen minäkin...Siis nuohan ovat juuri niitä vauvan aiheuttamia eli liikkeitä...Siksi laitoin lainausmerkeissä kun ylittyy se rv20 niin sitten ovat jo liikkumista, ei vain enää hipaisuja...*MUOKS* ja siis tarkoitan siis sillä, että siis uskon täysin, että kyse on myös sun kohdalla vauvelin aiheuttamasta hipauksesta =) En siis missään nimessä yrittänyt väittää muuta!

hei teille!
Jouduin tänään käymään ultrassa, kun alkoi pieni verinen vuoto(todella vähäinen). Joka kyllä loppui melkein heti.
Pienellä sydän sykki. Mutta ei vastannut ihan viikkoja. Oli pienempi, mutta edelleen hengissä. apua! Ihan kamala tilanne! Edelleen vuoto on vähän kellertävää, mutta ei verta!

Morjens!
Mulle on tullut oikea himo tuohon haravointiin, maltoin vasta tulla sisälle kun oli niin pimeää ettei enää nähnyt edes pihavalojen avulla..
Olenkohan ihan pimeä? :D Se on vaan niin hyvää pään nollaamista kaikista ajatuksista ja saa kroppaan liikettä.

SuukkoSuulle onnittelut ensihipaisuista! Tosi ihana juttu nuo ensiliikkeet. Hirmu paljoltihan se liikkeiden tunteminen riippuu esim.istukan paikasta, jospa sinulla on se "hyvällä" paikalla liikkeitä ajatellen. Minäkin olin tuntevinani (tunsin!) liikkeet ensi kerran juuri noihin aikoihin, ihan samalla tapaa kuin Toivekin kuvasi. Ja minulla on istukka edessä, jonka pitäisi liikkeiden tuntemista vaimentaa. Mutta tunnistin sen "poreilun" ja hipaisut. No, ensisynnyttäjä en ole. Vaikkakin edellisestä raskaudesta on niin kauan, etten oikein muista siitä mitään.

Ihanaa Nullpoints kun sinulla on tuollainen ystävä joka voi valaista asioita.. Minä olisin varmaan kyläilemässä yhtenään.. :p

Nimrallakin ihania ihmisiä lähellään. On se kyllä onni. Varsinkin kun olet kertonut että niin monenmoisia ihmisiä on sinunkin elämään kuulunut. On se sinunkin odotus jo tosi pitkällä! Melkein olet jo loppusuoralla! Taidat olla niitä seuraavia vauvanhakureissuun lähtijöitä kun Miikkis ja MyAngels omansa pyöräyttivät (mistähän tuokin sana muuten tulee?).. En ole tuota alkupään listaa vähään aikaan katsonutkaan, mutta "aktiivikirjoittajista" ainakin?

Snowballille tsemppiä perjantaihin :wave: Tulehan sitten kertomaan miten meni.

Helmitaustailijastakin mukavaa kuulla.

(.) Työreissu peruuntui, sain siitä tiedon heti aamusta ja ei kun saman tein soittamaan sitä aikaa 4D-ultraan. Kun ainoa aika mikä minulle sopi että viikot olivat kohtuuden rajoissa, meni tuon reissun kanssa päällekäin.. Nyt sitten sain sen ajan, oli vielä jäljellä! Ihanaa.. Vielä. Ennen kuin alkaa se jännittäminen.. :|

Jeps, nyt suihkuun ja iltapalalle. Masuasukki aloitti iltajumpan saman tein kun äiti malttoin pysähtyä.. Jytkii edelleen kovasti tuonne alakertaan, joten ilmeisesti tykkää istua möllöttää mahassa.. Tosi mukavaa etenkin yöaikaan, kun vessassa saa ravata koko ajan! :eek:

Mukavaa viikon alkua,

Luminia 24+3

Kiitti kaikille tervetulotoivotuksista! =) Ja ihanaa kuulla, kuinka tunnette ekoja liikkeitä, onnea niistä!

En muistanu siihen ekaan viestiin laittaa tietoja, eli sairaala ois SKS ja LA 7.6. Pitkään pitäis vielä jaksaa odottaa! |O

Mä oon alkanu kyttäämään oireita koko ajan. Vähän väliä tuntuu, että ne on kadonnu johonki :LOL: Ainoo on väsymys, joka ei varmasti tunnu katoavan. Heräsin just päikkäreiltä... ;)

Aika hassua, sain just ennen omaa raskautta tietää, että veljen vaimo odottaa myös, ja sen jälkeen tuli tieto miehen veljen perheeseen tulevasta vauvasta ja nyt sitten äsken sisko soitti, että seki on raskaana! Meille on siis tulossa serkkuja, ihanaa! :heart:

Sophia ja Muru 6+1

Yhteistyössä