*** Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuussa Vol.1***

Olipas mukava kuulla MyAngelsista, kyllä ollaan odoteltu =)

Inhottavan kuulonen migreeni kyllä. Onneks vauva on kiltti :heart:

Mun kaverilla oli kanssa tosi inha migreeni, ja sairaalasta käskivät lopettamaan imetyksen ettei migreeni äidy vielä pahemmaksi. Ja sen imetyksen lopetuksen jälkeen hävis migreenikin ns. normaaliksi.

Toivottavasit löytävät "lääkkeen" tuohon sinun migreeniin.

Nyt vielä kun miikkis löytää tänne palstalle :wave:

heips!

Eipäs oo tullut taas kirjoteltua..

Ihan ekaks Myangelsille kovasti jaksuja migreenin kanssa, :hug: kiva kuitenkin kuulumsia lukea!

NP:
kiitos uudesta ihanasta pinosta!

olo ihan tööt kun on tullut taas muutama yö valvottua.. lähinnä tuon toisen koiran takia. ja veilen iski hirveä kurkku kipu ja viime yö meni sitäkin potiessa siihen päälle kun pikkuinen nujusi masussa ja potki rakkoa.. vähän väliä sai vessassa käydä |O
että tosi tahmee pv vaikka pojan kans kerhossa käytiin aamulla.

Nyt ei oikein jaksa muuta.. kipeille pikaista paranemista!

taidan käydä koirien kanssa kävelyllä ja sitten syömään.. jos vähän virkoais.

danjuska ja vilma 23+2

Heipsan,
yhdyn muiden mielipiteeseen, tosi mukavaa kuulla MyAngelsista! Harmitusten harmitus tuota sinun migreeniä! Kovasti jaksuja myös tältä suunnalta sen kanssa. :hug: Miten vauvan hoito sujuu tuon migreenin kourissa, onko sinulla siellä apujoukkoja? Ja jokos tytsyllä on nimi?

Orchidille ja Danjuskalle voimia taudin kouriin. Saisi ne pakkaset viimein tulla, niin lähtisi ne pahimmat flunssapöpötkin kiertämästä. Tällaiset vesikelit, blääh :(

Toiveellapa oli hieno massukuva profiilissa. Olet niin simpsakassa kunnossa =) Taisi teidän neuvolantädillä olla probeleemaa puhua englantia, kun halusi vain oman maan kieltä puhua? Toivottavasti seuraavalla kerralla asiat tulevat ymmärretyksi.

(.) Täällä tuli sen verran lunta, että pahimmat liukkaudet peittyi alle. Uskaltauduin sitten koirien kanssa "aamu"lenkille. Nousin aamulla laittamaan lapset koulutielle ja painuin sitten takaisin petiin heidän lähtönsä jälkeen.. Ja heräsin yhdentoista aikaan!
Jotenkin vaan nukutti..
Ihanaa tämä lomailu. Huomenna saa kerätä kaiken motivaation, että jaksaa raahautua työpaikalle. Tällä viikolla on kaksi työpäivää, samoin ensi viikolla. Sitten se loppuu kokonaan!

Kauankos NP sinulla työt vielä kestävät, kun ei ole enää pitkäkään aika h-hetkeen?

Missäs Nimra, tänään ei ole näkynyt? Juu, tämähän on samanlaista kuin sukulaisten soittelu, että joko joko..

Luminia ja neitokainen 31+4

On tullu taas rutkasti juttua ja uus pinokin, hieno pino NP!! :heart:
Mie varmaa sit copy pasteen sen suoraan kuha pääsen tänne taas :D Ku se o nii hiano!

Ny tosiaa vaa laskuja maksamas anoppilan koneel.. Eli taaskaa ei ehi lukee juttuja :ashamed: Palaillaa sit joskus ku saadaa se rakkine sielt huollosta.. Mieski menossa kertaamaan ens vkoks :(

Onnea Maisalle:flower::heart:!! Muuta en täs äkkii ehtinä huomaamaan..

SS & mytty 21+4

snowball aika samoilla ajatuksilla taidetaan siis mennä noiden nimi juttujen kans... |O
Toive ja Tauski niin on vaan jäljellä 3 viikkoo ja 1 päivä tontun saapumiseen. Ihan nousee karvat pystyyn kun ajattelenkin. Mun täytyy jo nyt antaa teille ennakko varoitus, et tuun varmasti hermoamaan täällä aivan hulluna ennen sitä h-hetkeä. Viimeks kun menin niin naiivina tilanteeseen etten tietty mitä odottaa. Nyt kun tietää niin alkaa kylmä hiki nousee.... :x
Toive Se on vaikeeta kun ei tajuu... Tiedän tunteen kuinka turhauttavaa se voi olla, koska oon asunu 2 maassa poissa suomesta.... Ihmiset odottaa et sen maan kieltä on osattava. Monilla ei heru sympatiaa ollenkaan. Mut niin on varmasti monet suomalaisetkin Suomessa kun joku ulkomaalainen tulee maahan. Sellaista se vaan on.
Tauski Aika menee tosi nopsaan! Siis mulla on sellainen olo et vastahan mä olin rv25.... Huh, huh.... Sullakin on kivasti viikkoja jo kasassa. Pian on sinunkin vuoro! ;)
Herkkupeppu Niin ne kystat voi alkaa hullunakin kasvaa raskauden aikana. Ihan hyvä seurata vaan tilannetta. Kurja vaan et tollasii lisä jännityksen aiheita tulee matkalla... :headwall:
Orchid Teil laitellaan joulua. :xmas: Jos täällä sit ehkä ens viikolla? Toisaalta pitäis tehdä ekaks kunnon siivous ennen kuin katsii ne roinat esille raahata..... :/
MyAngels :heart: :heart: :heart: Täällä on toinen sinun kaipaaja! :heart: Kurjaa et tollanen migreeni sulla on. :( En osaa ollenkaan kuvitella mitä se on. Toivotaan et helpottais todellakin. :heart: Ihanalta vauvalta neiti kuulostaa. :p
Danjuskalle jaksuja flunssan kourissa...Mun tauti on vissiin katoamassa, paitsi et vielä yskityttää vähä. Mut onneks san nyt nukuttuu kuitenkin. :whistle:
Luminia Mulla alkaa virallinen äippäloma 17.12, eli 2 viikkoo ennen laskettuu aikaa (01.01). Mut mul on kertynyt niitä lomapäiviä, jotka mun pitää käyttää ennen sitä. Eli aikaisintaan tänä perjantaina siis pääsen vapaalle. Mut toi tyyppi joka hoitaa näitä juttui oli kiireinen viime viikon ja nyt sairas, joten en oo vielä varmistusta asiaan saanu. :headwall: Pelkään vaan et ne haluis rullata noita päiviä ens vuoteen et saan sit opiskelulomaa.... Tuskin kuitenkaan, koska sit on uudet lomapäivät taas tienattuna.... Eli pitäkää peukkui et perjantaina tosiaankin loppuu tää.... Kaipaan kauheesti et pääsisin ottaa päikkäreitä.... :ashamed:
Hei SS!!!!!!. Juu kopsaa vaan sit, niin minäkin silloin aluks tein. Joudut varmasti ihan tarpeeksi sit muuttelee tota muutenkin tammikuulle... kuuset pihalle ja joulupaprut.... :LOL:
Nyt taas hommiin......... :wave:

Pikaisesti pinoudun..

Eli huomenna on sitten eka ultra klo 10.30 ja jännittää niin paljon että olen itkenyt jo moneen kertaa tämän illan aikana. Olen vain niin varma ettei masussa ole kaikki kunnossa, huoh!

No huomiseen..

Leinikki ja Onnimuru rv 8+1 toistaiseksi..

Leinikki :hug: Kyllä se siitä. Arvaan kyllä et pelottaa. Muistan kun itse menin ekaan tarkastukseen itkun kanssa, kun mul oli kipuja ( 11+5). Ihan kauheeta se oli kun luulin et huonoja uutisia vaan tulee... :'( Mutta ei se niin mennytkään. Sulla on oikeus pelätä pahinta ja purkaa sydäntä täällä. Toivon täydestä sydämestäni et kaikki on niin kuin pitääkin. Mul on peukut pystyssä. ;) Tule sit kertomaan miten meni. :heart:

AAM
MyAngels :hug: migreenit on Niiin hanurista.. :( :hug: :hug: paljon jaksamista ja toivotaan että syy ja seuraus lue parannus löytyy... :|

Leinikki jänskättää sun puolesta :) eiköhän kaikki kuite mene hienosti.. :hug:

Tautisille jaksuja täältäkin paljon i feel foor juu !! :attn: Ääni on palannut jee soitin eilen pomolle ja hyvä ko oli että äänen tunnisti sen kahden sekunnin ajan kun sitä kuului :xmas: oli että joo oot vissiin vekka ; "joo" ja kähinää..*roh röh köh köh* joo ja pari päivää jos "käy".. :D nyt sentäs niin että pystyy keskustelemaan jopa puhelimessa.. luksusta ! oikeesti.. en vieläkään tiedä mikä virus on mutta TOIVON todellakin että tulis kunnon talvi niin että noi perkeleen vesikelit ja suurin osa pöpöistä kuolis pois !! |O
Joulu teki tulonsa ekana adventti ja jaksaa jatkaa saapumistaan ensi viikonloppuna :D ei kaikkea rohmuta kerralla, saa luvan kalenterinluukkujen avaus riittää (mulle ja pojalle).. jos ei oo masu tiellä ;) kuten ei mulla vielä ole hädin tuskin. Kavreille väänän sukat joululahjaksi ja niiden teko alkoi eilen ja eka varsin on jo kasassa, toivon vaan ettei sukka-projekti mene reisille.. :| joskus on tapana.. |O

Nyt jatkamaan neulosmista.. :wave:
Siijuu leitörs leidit ja vointeja.. ELÄMÄ VOITTAA !! :LOL: joskus.. :whistle:

AM & hippunen 20+1 :heart:

Heippa!

Olen kirjoitellut tuolla vauvahaavelijoiden puolella, eilen sain plussan testiin, IHANAA! Kun nyt vaan kaikki menisi tällä kertaa hyvin. Vielä ollaan niin alussa, että en oikein edes tiedä uskaltaisinko tälle puolelle vielä mitään edes kirjoitella, mutta kun pakko oli tulla edes vähän kurkkimaan mitä tällä puolella tapahtuu, niin samallahan sitä ilmoittelee itsestäänkin.

Toistaiseksi ei vielä muita oireita, paitsi tissikipu, auts! Aamulla suihkussakin oikeasti sattui. Mutta tätähän sitä itse on halunnut.. Ja nythän olo on vielä mahtava, kun pahoinvointi ei ole vielä alkanut, pitää vaan nauttia tästä tilasta!

Sini, rv 4+1

Uusi aamu, uusi plussa. :D
Paljon Onnea Sini ja tervetuloa joukkoomme!!!!!!!!!!!

Olisiko LA sitten n 11.08? Katselin tuossa et sit taitaa olla se suunnilleen. :ashamed: Laitan sinut heti tuonne listaan mukaan. :flower: Jos on tiedoissa jotain vikaa, niin ilmoittele! :wave:

Sini74 jes, hienoa! Tuhannesti onnea :flower: :heart:

Huomasin muuten NullPoints että multa puuttuu tuolta listasta ikä ja synnäri, eli saa lisätä sinne ikää 24.v ja synnäriksi TAYS. Jos sillä nyt on niin väliä...

Heipä hei taas pitkästä aikaa, joka päivä lueskelen juttujanne mut en kai oo sit kirjotus tyyppiä :) Jollakin muistaakseni oli täällä paha iskiaiskipu? En vaan kuolemakseni muista että kenellä. Mulle tullut kanssa ja pahana!! Oon äitiyslomaan asti saikulla sit. Itku on tullut muutamaan otteeseen kun on niin kipee. Onko tähän mitään apuja muuta kuin tuo vyö? ei se tunnu auttavan kyllä...

Sini74 Onneksi olkoon ihan hirmusesti. IHANAA!!

Täällä porukka sairastelee enemmän ja vähemmän, pikaista paranemista teille. Tähän Suomen kolkkaan ei ole tainnut virus vielä keretä kun ei ole porukka juurikaan sairaana...kai.. :D Itsekkin olen siis säästynyt.

Ihan piti heti aamusta tulla kurkkimaan että jokos se Leinikki ois ilmotellu ultra kuulumisia, jänskättää niin hänen puolestaan kun tollasia aavistuksia vielä. Toivottavasti kaikki on hyvin

Itsellänikin oli rakenneultra joku viikko sitten ja matkalla sairaalaan meinasin oksentaa. Oli ihan hirvee olo kun pelotti niin paljon, olin ihan varma että jotain on vialla. Vielä mitä, kaikki oli niin kuin pitääkin ja nyt oon maailman onnellisin odottava :D

Nimraa ei oo näkyny vähään aikaan, näkykö eilenkään. Jokohan se on menny :)

Uuna 22+1

Paljon onnee Sini74!! :flower:

Kiitti uudesta ihkusta pinosta NullPoits :D

Leinikille tsemppiä!! Toi jännittäminen/ pelkääminen on kauheeta ja ainaki itellä tuntu, että se ei lopu ollenkaa, mutta nyt ku on kolme ultraa käyny ja kaikki oli murulla hyvin, ni pystyy jo rentoutuu. :)

Voimia Miikkis migreenin kanssa taisteluun :hug:

(.) Mun maha on alkanu kasvamaa!! :D Ihan hassu fiilis! Aamullakaa ei saa vedettyä mahaa sisää enää niinku ennen :LOL: No, omat vaatteet menee kyl viel päälle, mut housut vähän kiristää. Väsymyski on poistunu ja on ihana vaa olla ja odottaa!!! :)
Vähän on kyl hermoja kiristelly se, ku tilasin sen dopplerin ja sitä ei oo kuulunu, näinköhän jää saamatta... :kieh:

Joulua odottelen, mut meil on ikävästi miehen kaa eri päivät vapaata, ainoastaa aatto on yhteistä. Onneks äiti ja sisko lupas tulla käymää, etten joudu kököttää joulun pyhiä iteksee kotona, täälläpäin ku ei asu mun sukulaisia, vaa miehen. No mä kyllä tuun niittenki kaa tosi hyvin juttuu, mut kuitenki sitä kaipaa omia sukulaisia joulun aikana. :ashamed:

Uuna, mäki mietin, että joko Nimralla on lähtö, mut ei ilmeisesti vielä, ei kai siihen enää kuitenkaa montaa päivää mee... :D

Hauskaa joulukuuta Kaikille!!!

Sophia ja Muru 14+1

Nimra
Täällä mä vielä olen... :ashamed:

s-anttu Mukava, että sinulle on ollut iloa tuosta kotidopplerista. Mä en uskaltanut sitä tilata itselleni, kun mä oisin varmaan kävellyt sen kanssa joka paikkaan... ja kuunnellut vartin välein, joten jätin raskauden normaaliin hermoiluun Hyvä kuulla kuitenkin että siellä sujuu mainiosti!

Allusmamma Tsemppiä sinne IHAN KAIKILLE ja PIKAISTA paranemista

Luminia Ihanaa, että olet voinut käydä lenkillä ja uimassa :heart: Mähän olen ollut niin paljon kipujen takia vaan kotona, että on oikeesti ihanaa, kun kuulee, että mitä te muut KYKENETTE tekemään Kyselit siitä, että joko jännittään niin EI jännitä :D Mä olen kuulemma neuvolatädinkin mukaan niin rauhallinen ja nauravainen, että EI NÄY HUOLEN HÄIVÄÄ Verenpainekin vaan laskee ja laskee :wave:

Snowball Ihanaa, että sinullakin on yhtä välittäviä kanssa kumppaneitä työssä kuin minulla :heart: Mähän olen siis raksalla niin eipä siellä olisi mitään raskasta tarvinnut tehdä, mutta tekevänä ihmisenä väänsin urakalla loppuun asti mitä nyt siellä kärsin olla, mutta jäin sitten suppailujen ja raskaan työn vuoksi sairauslomalla noin 3 vko ennen äloman alkamista. Kyllä mulle moni aina saarnas ja saarnas, että muista nyt ottaa rauhallisesti ja onko sulla ja vauvalla kaikki kunnossa.. Ihanaa, kun isot miehet on niin varovaisia.. Mä lopetin myös tuon tupruttelun niin osa arvasi siitä ja osa sit sanoi, että nyt sitten vahditaan, ettet polta ollenkaan :D

Nimistä olette puhuneet.. Meillä oli siis nuo etunimet valmiina Anni ja Aapo, mutta toisista nimistä EI hajuakaan :eek: Mä yritin miettiä ja etsiä ja miettiä ... isäntä miettiä ja mietti ja tuumas, että mä EN ainakaan keksi.. Sit kun yritin aikani pinnistellä niin tuumasin isännälle, että kysytään netissä mielipiteitä ja ehdotuksia ja sieltä me sitten toiset nimet keksittiin Linnea ja Elias :heart: eli Kaksplussan apu on siinäkin ollut RATKAISEVA :LOL:

Toive Mä kans veikkaan, että koe on ollut tuo rh-neg. Mullahan se on ja se on juurikin otettu 3 krt raskausaikana ja viimeisin siinä rv 36 ja negaa näyttää... eli siinä kans sit yx "ongelma" tulevaisuuteen...kun sehän vaikuttaa sit taas seuraavaan raskauteen ellen väärin muistele.. :snotty: Täällä ei kohta ole ollenkaan LUNTA ja vettä tulee varmasti ihan samalla lailla kuin sielläkin ...Tylsää, kun mä nautin sellaisesta VALKEASTA TALVESTA, mutta taitaa tulla musta joulu |O

Rintakumeista on ollut kans puhetta.. Mä en ole vielä ostellut, kun mulla on nännit jotenkin "pompannut" tuolta tuohon nöpsöttään niin olen ajatellut, että en osta varuiksi vaan sit jos tulee sen tarve, että vauva vetää suuhunsa pelkät nännit Eikä hoksaa ollenkaan imeä.. Noh, toivossa on hyvä elää!

Tauski Mukavaa ultra hetkeä - Se ON ihanaa, kun saa useammin kuin kerran nähdä pikkuisen :heart:

Herkkupeppu Hyvä, että sielläkin menee mukavasti eteenpäin :wave: Ja jokainenhan kertoo silloin kun itse haluaa ja on siihen valmis :heart:

Orchid jaksuja sinnekin !! Toivottavasti paranet pian :hug:

MyAngels MOIKKA ja IHANA kun kävit tervehtimässä - Mä täällä sua jo huhuilin aiemmin.. Tuo migreeni on omakohtaisella kokemuksella jotain aivan kamalaa, joten ymmärrän sinua oikein hyvin ja toivon PALJON JAKSAMISTA ja HYVÄÄ VOINTIA Ihanan kuuloinen typy teillä ja ONNEA vielä kertaalleen

Danjuska Jaksut sinne :hug:

Maisalle Suuret onnittelut vauvaantumisen johdosta!!

Leinikki Mukavaa ultra hetkeä ja kyllä siellä on kaikki kunnossa :heart:

Sini Tervetuloa ja kovasti vauvalimaa matkalle :wave:

Uuna Mulla oli se paha iskias ja mullahan pomot epäili jo, että mulla on veritulppa jalassa, kun se oli siis aivan JÄÄkylmä, kun EI tuntoa ja EI muuta kuin KAMALA kipu aamusta iltaan ja illasta aamuun.. veti selkään ja kävellä EI kyennyt 30 min pitempään ilman, että piti siinä välissä taas 15 min tauon Kunpa sulla helpottais se vaiva. Se on siis mulla ollut IHAN KAUHEE |O

Sophia Inhoittavaa, että on eriaikaan vapaata miehen kanssa.. Meillä oli kans silloin, kun olin siivoojana niin mä olin siis AINA töissä. Pitkiä päiviä, aina pyhät kun ei ketään ikinä kiinnostantu niitä tehdä, mut onneksi siitä selvittiin ja nyt on raskalla ollessa ollut vähän liiankin kanssa noita vapaita, kun meillähän on nuo pekkaset ja sit just kaikki mahdolliset vapaat muutenkin...

Omasta olosta.. Muuten täällä mennään ihan normaaleissa tunnelmissa.. ja kyselyitä EI ENÄÄ TULE, kun sanoin koko ajan kyseleville, että ILMOITUS TULEE KYLLÄ :snotty: EI tarvii kysellä JOKA PÄIVÄ |O

Joo, noh tässä on huomenna se äpoli aika ja siellä yritän noiden väärin mitattujen sokereiden takia ja oman huoleni takia, ettei vauva mahdu niin (ahdas lantio ) niin puhua itselleni tuon sektio ajan niin vältyttäis sit kaikilta ylimääräisiltä... mitä VOI tulla esim. imukuppi, pihti ja hätäsektio, kun nuo EI mua houkuta :x Mutta jos "varmana" tiedän, että isohko vauva mahtuu ahtaasta lantiosta niin ei muuta kun ponnistusta kehiin :wave: ja mielelläni synnyttäisin alakautta, mutta ei tosiaan tuo ahdas lantio ja iso vauva ole kovin houkutteleva yhtälö.. :whistle:

Mä olen tehnyt Disney-piirroksista vauvalle taulua :heart: :heart: Mä voin laittaa sit kuvia millaisia kuvia olen siihen isoon tauluun piirrellyt.. Ajateltiin miehen kanssa laittaa se tuohon pinniksen viereen niin siitä on vauvan kiva katsella. Siksi en ole täälläkään käynyt usein, koska nuo supistukset ja kivut menee ohi itseltä, kun keskittyy muuhun kuin niihin ...

Mä olen täällä valvonut ja valvonut jo monta yötä polttojen ja kipujen seassa, mutta eivät vieläkään ole monen tunnin ja säännöllisen keston myötä olleet niitä SYNNYTYSkipuja :headwall: ja siksi haluan myös alakerran tutkimuksen teettää polilla, että teidän mikä siellä on tilanne..eli joko nuo on aukaissut tuota ulkosuutakin :D Sit olis paikat hyvinkin valmiina.. :LOL: Muuta siellä ei tarviis enää tapahtuakaan :xmas: kun kaikki kaulat ja muut suut oli viimeksi auki ja paikat pehmeät :snotty:

kaikille jaksuja :wave:

Mä otan kyllä tän koneen sairaalaan, kun siellä on niin per*****tä nuo vierailut ym, että aika tulee muuten ihan liian pitkäksi, kun siellä ei saa käydä kun isäntä ja isovanhemmat huoneessa ja ajat on tosi tiukat |O ja muut vieraat pitää ottaa vastaan sit käytävillä, kahvilassa.. ym.. Tosi kökköä! :x

Mulla on siis noita suppailuja niin harkka kuin kovempiakin jo ihan koko ajan, mutta ei niillä synnyttämään lähdetä :kieh:

Moiii!

Apua kuinka paljon tullut tekstiä!!! :D No niin...

MyAngels: Ihana kuulla susta! Harmi, että migreeni riivaa :kieh: Mulla on vain kerran ollut yksi kohtaus ja sellanen aurajuttu ja oli yhtä helvettiä. En voi edes käsittää kuinka karsealta sulla mahtaa tuntua. Toivotaan, että saat siihen pian apua!!! :hug: Voi kun sun prinsessakin on jo 2kk... :heart:

Luminia: Tsemppiä viimeisiin työpäivä rutistuksiin! :wave: Lomailu on kyllä ihan mukavaa :D

Maisa: En tiedä käytkö täällä, mutta ONNEA uudesta perheenjäsenestä! :flower:

Leinikki: Kovasti tsemppiä ultraan!!! :hug: =) Tulehan sitten kertomaan meille hyviä uutisia, eikös!!! :wave:

Allusmamma: Sullakin puoliväli ylitetty, jahuu! :D :flower:

Sini74: Onnea plussasta ja tervetuloa tälle puolelle!!! :hug: :flower:

Uuna: Mukavaa, että rakenneultrassa kaikki hyvin. Itsekin meni oksun partaalla omaani kun jännitti ihan tajuttomasti!!! =)

Nimra: Voi sua muru! Hyvä ettei tuleva koitos sen kummemmin jännitä =) Mä puolestani myös toivon, että Mini voisi syntyä heti kun saavuttaa täysiaikaisuuden (rv 37+0?)...Alkanut välillä pyöriä vähän synkkiä ajatuksia :kieh: Mutta sulla on jo niin lähellä, että kyllä se pian sieltä saapuu :D Ja hyvä idis ottaa läppäri hospitaaliin. Me saadaan sitten lähes ensikäden tietoa susta! Jee! :D

Oma napu: Olin aivan loppu eilisen shoppailun jäljiltä, mutta kivaa oli! Ostettiin Minille babysitteri, mobiili, tuttipulloja, pullotutteja, pulloharjaa, mikrosteriloija, pari rintakumia itselleni...Olikos siinä kaikki...Leikkimatto sai vielä jäädä ja rintapumppu kun en edes tiedä teenkö sillä sitten yhtään mitään. Saa mies sitten ostaa sellasen jos sitä tarviin. videokameraa etsittiin kun on sitten kiva vähän kuvata liikkuvaa kuvaakin kun/jos vauva on syntynyt =) Synnytystä en halua kuvattavan!!! Mutta vielä ei sopivaa (=edullista) kävellyt vastaan. Pistän muuten päivitetyn kuvan pinnasängystä ja vähän muistakin, ihan huviksein :D

Babysitteri ja turvakaukalo:

Minin ystäviä =) :

Ja meikäläinen takaapäin! :D

Ei siltä näytä, että raskaana ollaan! Mutta nyt taas syömään! Iski nälkä! Ollaan "kuulolla" =)

Toive81 ja Mini 35+3 :heart:

Eipä täältä hyviä uutisia tule... Alkio vastasi viikkoa 6+ ja lääkäri ei antanut paljoakaan toivoa. Itse kyllä mielestäni näin siellä selvän sykkeen. Se lääkäri oli muutenkin ihan surkea ja ultralaite vanha paska. Varasin ajan sitten 15 päivä Väestöliiton klinikalle, että siihen asti joudutaan jännittämään. Siellä sitten myöskin hoidetaan tutkimukset jos tämä kesken menee. Kunnalliselle puolelle en enää ikinä mene. Toivo kyllä meni tämän raskauden suhteen..

Mä oon ihan puhki ja toivon jo etten edes olisi raskaana. Sain jo viimeksi niin huonoa kohtelua kunnalliselta puolelta. En vain jaksa enää pettymyksiä.. ja vauva tuntuu aika toivottomalta haaveelta.

Rikki mennyt Leinikki... ja se siitä Onnimurusta.. Itkettää ja suututtaa...

:'( Leinikki :'( Ei kuulosta oikeen kivalta reissulta. |O Voihan kökkö. Voi kai noi viikotkin heittää aikas lailla tuossa vaiheessa? Jos ovulaatio olis ollutkin myöhemmin? Niin ja se kone surkee lekurin ohella? Jossittelen nyt vaan tietysti, kun en totuutta tiedä.... :ashamed:
Jotenkin vaan kun ei AINA voi tietää... En koskaan sanoisi et toivo on mennyt, kun se sit lopullisesti on mennyt, niin sit on..... Eli toivo parasta, mut pelkää pahinta, niinhän se on.... :hug:
Kyllä se on välistä sellaista vuoristorataa ettei olis tosikaan. Yhdyn tuohon kyllä et helpompi olisi olla ettei tulis raskaaksi ollenkaan, kuin tulee ja menee v-turalleen... Ja sit kun tulee raskaaksi, niin sit olisi niin et kaikki menis hienosti loppuun asti. Kun ei oo koskaan takeita tästä hommasta ollenkaan. Pettymyksiä on todellakin sen verran et meistä jokainen jaksaa ja kestää. Ei ihmisen psyyke kestä kaikkee.
Pidän peukut pystyssä et toi olis nyt tosiaankin väärä hälyytys... Oli miten oli, niin ehdottomasti pidä meidät tietoisina miten tässä nyt käy. Ihan paha mieli tuli sinun puolesta nyt, kun tuollaista jouduit kokemaan... Mut kirvestä ei heitetä kaivoon vielä. :hug:

Kiitos Np tsemppauksesta!Se äijä oli muutenkin tosi kovakourainen ja runteli mua sillä ultralaittella vaikka kuinka kauan ennen kuin näki siellä yhtään mitään. Ja mua on ultrattu alapäästä monen monituiset kerrat ja tiedän kyllä jos joku ei sitä hommaa osaa. Jäi tosi nöyryytetty olo... mutta en tosiaan usko että näin väärin että siellä alkion sisällä joku sykki rytmikkäästi, mutta se tyhmä lekuri ei siitä maininnut mitään. Itkettää ihan hirveästi... :'(

Yhteistyössä