Hakutulokset

  1. Patalaiska

    Mitä miehesi tekee juuri nyt?

    Varmaan saunoo isänsä kanssa...
  2. Patalaiska

    Minkä ikäisille lapsille teidän mielestä tuo Huimala on hyvä?

    Ja onko tuo Huimala-klubi ilmainen kun en löydä mistään että maksais jotain?
  3. Patalaiska

    millainen miehesi on jos herätät sen?

    Ensin örisee ja tuhahtelee harmistuneena, mutta nousee sitten ihan reippaana. Ja näin minä voin jatkaa uniani tietäen että mies on herännyt ja huoltaa lapsien aamutoimet ;) :D
  4. Patalaiska

    Milloin olet juonut alkoholia viimeks,edes vähän?

    Tais olla maaliskuussa.
  5. Patalaiska

    Kuinka monta nimimerkkiä sulla on tälle palstalle?

    Mulla kaksi. Ja siksi tämä toinen koska minua niin nyppii kun huomaan erään ihmisen seuraavan kirjoituksiani täällä ja sitten levittelee niitä muualle :/ Tiedän toki että itse niitä asioitani täällä kerron mutta käy vaan mielessä että eikö tällä eräällä ihmisellä ole oikeasti muuta...
  6. Patalaiska

    Voi kauhia! (elämää)

    Niin no onhan se noinkin. Tuli vaan nyt jostain tollanen ajatus päähän ihan yks kaks.
  7. Patalaiska

    Voi kauhia! (elämää)

    Juuri tajusin että ei elämää todellakaan voi pitää itsestään selvyytenä. Eikä ketään ihmistä. Täällä itkeä pillitän ja mietin miten voin elää jokaisen päivän niin kuin se olisi viimeinen :'( Toisaalta alkoi hirveästi pelottamaan se että menetänkö ehkä juuri tänään jonkun läheisen...
  8. Patalaiska

    Eipäs mentykkään töihin..

    Peskää käsiä paljon PALJON!!! Monta monta MONTA kertaa päivässä ja syökää maitohappobakteeri tabuja.
  9. Patalaiska

    Tämän viestin myötä toivotan kaikille hyvää ja rauhallista joulua! Vetäydyn itse maalle joulun viettoon.

    Jouluinen maustekakku 4 dl vehnäjauhoja 2 dl sokeria 1 tl soodaa 1 tl kanelia 1 tl neilikkaa 0,5 tl inkivääriä 1 tl pomeranssin kuorta 1 rkl siirappia 100 g voisulaa 3 dl piimää tai kermaviiliä Sekoita kaikki kuivat aineet keskenään. Lisää siirappi ja voisula, sekoita. Lopuksi...
  10. Patalaiska

    Jos ystäväsi ilmoittaisi ettei pidä miehestäsi

    joo, sitä minäkin mietin että ois pitäny mieluummin tiedon itsellään vaikka toisillemme ollaankin kaikki aina kerrottu. ei kävisi mielessäkään että kertoisin moista hänelle. siis että mollaisin hänen miestään.
  11. Patalaiska

    Jos ystäväsi ilmoittaisi ettei pidä miehestäsi

    niin miten reagoisit? Siis todellakin sanoisi ettei pidä miehestäsi koska: hän on ystäväsi mielestä epämiellyttävän näköinen, miehesi nauru on hänestä kamala, eikä ystäväsi pidä miehesi jutuista. Aika kaksi jakoiset mietteet mulla tällä hetkellä :( Mies on minulle todella rakas mutta...
  12. Patalaiska

    Nyt kerron sinulle totuuden, netissä surffaaja

    No sinua voi kyllä sanoa tosikoksi. Tuo ei voi olla muuta.
  13. Patalaiska

    Nyt kerron sinulle totuuden, netissä surffaaja

    On ihan helvetin tylsä päivä :snotty: Vaikka en tiedä voiko päivä sanoo helvetilliseksi kun ei täällä kyllä liekit roihua, onneksi ;)
  14. Patalaiska

    Nyt kerron sinulle totuuden, netissä surffaaja

    Et voi surffatta netissä. Ajattele nyt itsekin. Surffaaminen tapahtuu aallokossa, siis vedessä. Etkä voi muutenkaan mennä nettiin. Sinähän istut siinä jakkarallasi, olet kodissasi/työpaikallasi. Aina kun ihmiset kuulevat toisen sanovan että surffasin netissä, he nauravat sinulle selkäsi...
  15. Patalaiska

    Tiskaatko käsin vai koneessa?

    Eli jos kone pesee niin sinähän niitä et sit pese ja jos sanot pesseesi koneellisen astioita ja näin ollen siis kone pessyt niin kaikki nauraa sulle selkäsi takana kun olet antanut koneen pestä astiat etkä ole niitä kunnolla käsin pessyt :o
  16. Patalaiska

    Paljonko laitatte rahaa lasten joululahjoihin?

    Neljän oman lapsen + kolmen kummilapsen lahjoihin menee noin tonni kun yks on aika kallis. Mutta jos sitä yhtä kallista ei lasketa niin sit menee ehkä noin kolmesataa.
  17. Patalaiska

    Galluppi: Saitko eilen?

    Sain. Oliko se joku yleinen saanti päivä :o :D Mut en tajua. Mies oli ihan erilainen kuin ennen. Hirveen raju ja oikeesti jopa sattui. Sanoinkin siitä ja vähän sit rauhallisemmin ja hellemmin mutta silti oli ihan kuin vierasta miestä ois saanu :whistle:

Yhteistyössä