Paljonko laitatte rahaa lasten joululahjoihin?

Gluteus maximus
n. 100 euroa kahdelle lapselle. yhdet isommat lahjat ostetaan yksi DVD-levy yhteiseksi ja pari kirjaa. Halvalla vielä päästään kun on niin pieniä ja sukulaiset lahjoo :whistle:
 
meidän malliin
meillä on ajatuksena, että lapset saavat jouluna muutenkin usealta taholta lahjoja, joten panostetaan noin euro/ikävuosi. Siis viisivuotiaalle vitosen lahja, kymppivuotiaalle 10e lahja.

Synttäreillä sitten satsataan vähän enemmän.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja meidän malliin:
meillä on ajatuksena, että lapset saavat jouluna muutenkin usealta taholta lahjoja, joten panostetaan noin euro/ikävuosi. Siis viisivuotiaalle vitosen lahja, kymppivuotiaalle 10e lahja.

Synttäreillä sitten satsataan vähän enemmän.
Mitäs eurolla saa yksivuotiaalle? Ihan vaan kysyn, kun minusta ei yhtään mitään.
 
meidän malliin
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja meidän malliin:
meillä on ajatuksena, että lapset saavat jouluna muutenkin usealta taholta lahjoja, joten panostetaan noin euro/ikävuosi. Siis viisivuotiaalle vitosen lahja, kymppivuotiaalle 10e lahja.

Synttäreillä sitten satsataan vähän enemmän.
Mitäs eurolla saa yksivuotiaalle? Ihan vaan kysyn, kun minusta ei yhtään mitään.
Minkäslaista lahjaa se yksivuotias arvostaa?
Meillä lahjotaan niitä yksivuotiaan vanhempia ennemmin :)
(mutta niiltä ei kyllä ikää kysytä eurovertailuun :) )
 
Kumikameli
Mulla menee varmaan aika paljon, kun oon ostanut molemmille uudet reimatec haalarit (en nääs kehtaa muuten taustailla täällä palstalla, kun luulette mua vielä huonoksi äidiksi), kurikset, kengät rattikelkat ja sit vielä sisävaatetta. Mitään pilpehööri romuja ja leluja en ala ostamaan, niitä tulee sitten muilta kuitenkin ihan riittämiin!
 

Yhteistyössä