Kuinka monta nimimerkkiä sulla on tälle palstalle?

Mulla kaksi.
Ja siksi tämä toinen koska minua niin nyppii kun huomaan erään ihmisen seuraavan kirjoituksiani täällä ja sitten levittelee niitä muualle :/ Tiedän toki että itse niitä asioitani täällä kerron mutta käy vaan mielessä että eikö tällä eräällä ihmisellä ole oikeasti muuta tekemistä kuin kytätä minun juttujani :eek: :headwall:
Muuten kun ei täällä sitten palstaile.

Joskus on kiva kirjoitella tänne tällä nimimerkillä tietäen ettei minua voi kukaan tunnistaa :whistle: (ja siis mielessä vain tämä yksi kyylä )
 
harmaana nyt
Tämähän tarkoittaa sitä että jos on useampi nikki niin voi leikkiä että omaa mielipidettä kannattaa usempi henkilö, siihen kun lisää vielä pari harmaata niin avot. Jonkun yksittäisin nikin mielipide on jyrätty 4-1 "enemmistöllä". Pitäisiköhän itsekin hankkia ja alkaa piinaamaan palstan eräiden vakkareiden kirjoituksia.

"En ole yksin tätä mieltä.."
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Tämähän tarkoittaa sitä että jos on useampi nikki niin voi leikkiä että omaa mielipidettä kannattaa usempi henkilö, siihen kun lisää vielä pari harmaata niin avot. Jonkun yksittäisin nikin mielipide on jyrätty 4-1 "enemmistöllä". Pitäisiköhän itsekin hankkia ja alkaa piinaamaan palstan eräiden vakkareiden kirjoituksia.

"En ole yksin tätä mieltä.."
No ei se noin käy.

Näkeväthän modet, jos kahdella eri nikillä ketjussa kirjoittelet ihan yhtälailla niin harmailta kuin kirjautuneilta.

Ja minun toisen nikkini voit vaikka tarkistaa, (kangasajuruoho) milloin viimeksi olen edes sisäänkirjautunut sillä.

(ja sillä kolmannella ei ole kirjoitettu yhtäainuttakaan viestiä muutoin kuin yksityisesti)
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Tämähän tarkoittaa sitä että jos on useampi nikki niin voi leikkiä että omaa mielipidettä kannattaa usempi henkilö, siihen kun lisää vielä pari harmaata niin avot. Jonkun yksittäisin nikin mielipide on jyrätty 4-1 "enemmistöllä". Pitäisiköhän itsekin hankkia ja alkaa piinaamaan palstan eräiden vakkareiden kirjoituksia.

"En ole yksin tätä mieltä.."
Modet jos saa ton selville,niin saat bannia.
 

Yhteistyössä