Kuinka monta nimimerkkiä sulla on tälle palstalle?

Mullakin taas voisi olla nicin vaihto.....ollut useampia, kun käynnyt täällä useamman vuoden ajan ja välillä tosi pitkiä pausseja kuukausien jopa vuosien niin joko nicci unohtunut tai salasana tai molemmat ja siksi pitänyt uusi kehitellä.

Nyt sit sain selville että yksi tuttavani seuraa kirjoituksiani ja levittää juttujani pihalla ja yhteisille tutuille.....väritetysti.... :(

Mieleni tekisi vaihtaa, mutta ärsyttää taas alkaa kaikki alusta.....ja ärsyttää jos tämän ihmisen takia pitää niin tehdä....mielessä ollut keksiä joku oiva juttu tänne jota sais alkaa levittää pihamaalla.... :whistle:
 
Vain tämä yksi, jota kyllä olen väliin vaihtanut. Nyt ollut pitkään sama, ja vaikka tuo perskärpänenkin löytyy niin enpä ole alkanu vaihtamaan! Jos näistä jutuista mitä tänne kirjoitan joku saa juorun aihetta, niin go baby! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Tämähän tarkoittaa sitä että jos on useampi nikki niin voi leikkiä että omaa mielipidettä kannattaa usempi henkilö, siihen kun lisää vielä pari harmaata niin avot. Jonkun yksittäisin nikin mielipide on jyrätty 4-1 "enemmistöllä". Pitäisiköhän itsekin hankkia ja alkaa piinaamaan palstan eräiden vakkareiden kirjoituksia.

"En ole yksin tätä mieltä.."
Samassa ketjussa usealla nimimerkillä esiintyminen on huonoa käytöstä!

Joskus voi silti olla "vähän" salaisempaa asiaa, jota ei halua vakinikillä kertoa, jos joku vaikka tunnistaisi.

"Sä kerroit siellä kaksplussalla nimimerkillä XXX, että sun mies sekstaa lampaitten kanssa. Tunnistin sun kirjoitustyylin."


 
harmaana nyt
mulla on kaksi, rekisteröin uuden nimimerkin tänne mitäs nyt osioon, olen kirjoitellut kauemmin tuonne yhteen toiseen osioon toisella nimimerkillä, siellä osallistun sellaiseen keskusteluun josta minut saattaa jopa tunnistaa.
 

Yhteistyössä