Jos ystäväsi ilmoittaisi ettei pidä miehestäsi

niin miten reagoisit?
Siis todellakin sanoisi ettei pidä miehestäsi koska:
hän on ystäväsi mielestä epämiellyttävän näköinen,
miehesi nauru on hänestä kamala,
eikä ystäväsi pidä miehesi jutuista.

Aika kaksi jakoiset mietteet mulla tällä hetkellä :(

Mies on minulle todella rakas mutta en haluaisi menettää hyvää ystävääkään.

Mutta mies ei ole minulle millään tapaa epämiellyttävä ja hän sentään aina tukee minua ja on minun puolella.

Ystäväni ei tunnu enää ystävältä.
 
joo, sitä minäkin mietin että ois pitäny mieluummin tiedon itsellään vaikka toisillemme ollaankin kaikki aina kerrottu.
ei kävisi mielessäkään että kertoisin moista hänelle. siis että mollaisin hänen miestään.
 
Ei munkaan paras ystävä pidä mun miehestä, eikä mies hänestä. Syy ystävällä on se, että oon meidän parisuhteen ongelmia purkanut hänelle, ja hänen mielestään ansaitsisin parempaa. Mies ei taas pidä ystävästäni, koska uskoo hänen yrittävän naittaa mua kaikille muille. Mä yritän tulla asian kanssa toimeen, ongelmia aiheuttaa vain se, ettei voida koskaan käydä yhdessä ulkona tms.
 
Nuo mainitsemasi asiat on tosi typeriä syitä olla pitämättä ihmisestä,typerä nauru, epämiellyttävä ulkonäkö...

Erittäin ajattelematonta sanoa tuollaista ystävän miehestä. Että eipä olis mun ystäväni tuollaisten kommenttien jälkeen.
 
PahaSilmä
Ajattelisin, että kaveri on jotenkin kade. valintani olisi aika selkeä, eli oman miehen seura alkaisi vaikuttaa paljon paljon kiinnostavammalta, kuin tollasen hölmön kaverin.

Joskus asiat voi pitää omana tietonaan, vaikka kaikista ei pitäisi.
 
mie
Itse asiassa mulla on montaki ystävää, jotka eivät ainakaan seurusteluaikanamme pitäneet miehestäni!:( Ei nuitten ulkonäköjuttujen yms. takia vaan eivät yksinkertaisesti muka voineet hyväksyä miestäni hänen menneisyytensä takia!! Tämä oli minulle tosi vaikea pala, koska itse kuitenkin rakastin/rakastan miestäni todella paljon. Tämän asian takia olin menettää monta hyvää ystävääni... tällä hetkellä olen näitten ystävieni kanssa väleissä, mutta mies ei pidä heistä eikä halua nähdä heitä. Eikä mikään ihme...
 
Joo-o, tuttua on. Tosin ei me enää olla ystäviäkään. Enkä ole enää kyseisen miehen kanssakaan.

Mutta ei se kyllä kivalta tuntunut. Kaiken lisäks rupes sitten jatkuvasti valittamaan siitä miehestä että mitä se tekee väärin ja miks mä oon sen kanssa ja jne.. Joka kerta kun nähtiin niin aina sama virsi. Sit mä yks päivä totesin että ole mitä mieltä olet mutta mäkään en tykkää susta enää.
Sitä ennen oltiin kuin paita ja peppu melkein 9vuotta.
Ei sitä jaksanut kuunnella.
 
Tilli
No siis jos joku ei mun miehestä pidä niin se on sen ongelma. Meilläkin on ystäväpiirissä tapauksia, joissa ei oikein toimeen tulla, mutta ne on rehdisti sanottu ja selvitetty.
 
No ei se olisi mun ongelma jos ystävä ei pidä MUN miehestä. En mäkään pidä kaikista ystävien tai tuttavien miehistä. Toimeen pitää silti yrittää tulla. Niinkun etten halua myöskään olla huonoissa väleissäkään niiden kanssa vaikken pidäkään heistä.
 
hiukan eri asia
TOSI HYVÄ YSTÄVÄ ei laukoisi tuollaisia suustaan. Miettiä voi mitä tahansa, mutta ääneen ei tarvitse sanoa. Noin mitättömistä asioista turha kommentoida. Eri asia jos miehesi olisi esim. väkivaltainen tai tehnyt rikoksia tai istuisi vankilassa raiskauksesta jne.
 
Mun ystävillä ei ole tapana noin arvostella. Ystäväni saattaisivat kyllä asiallisesti sanoa, jostain asiasta mistä ei miehestäni pidä ja kunnioittaisisin heidän mielipidettään. Itsekin olen sanonut yhden ystävälleni etten tietystä piirteestä hänenen miehessään (nykyään ex) tykkää. Uskon että ystäväni arvosti rehellistä mielipidettäni kuitenkin enemmän, kuin jos olisi valehdellut tai jättänyt sanomatta. Sanoin kyllä samalla piirteitä (yritin keksiä) joista taasen pidin.
 
narsku
Alkuperäinen kirjoittaja Patalaiska:
niin miten reagoisit?
Siis todellakin sanoisi ettei pidä miehestäsi koska:
hän on ystäväsi mielestä epämiellyttävän näköinen,
miehesi nauru on hänestä kamala,
eikä ystäväsi pidä miehesi jutuista.

Aika kaksi jakoiset mietteet mulla tällä hetkellä :(

Mies on minulle todella rakas mutta en haluaisi menettää hyvää ystävääkään.

Mutta mies ei ole minulle millään tapaa epämiellyttävä ja hän sentään aina tukee minua ja on minun puolella.

Ystäväni ei tunnu enää ystävältä.
olisin kenties hiukan tyytyväinen.
eipähän tavitsisi miettiä, että rakastuuko "ystäväni" tälläkin kertaa mieheeni.

Minähän miehen kanssa elän, ei ystäväni.
Ystäväni ei tarvitse mieheni kanssa viettää aikaa (ottaen huomioon, etten itse aina miestä joka paikkaan raahaa..), joten ei luulisi olevan iso ongelma, vaikkei miehestäni pidäkään :)
 

Yhteistyössä