Hakutulokset

  1. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Mä oon Stellina kuulluu ton saman kanssa. Mulla vaan kun punkun hajustakin heittää migreenin, niin oon joutunut tyytymään pelkkään greippimehuun. Jäi Veena viel vastaamatta (liikaa kysymyksiä ;) ) et sain 4 pvää saikkua, olin kovasti luulos et meen töihin tänään joka tapauksessa.. Hah-hah...
  2. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Digi81 tervetuloa mukaan!! Kinky Cat Mikä siellä on tilanne? Tarrasukkia paljon!! Risukasa Hyvät uutiset sait lekurilta!! Mikäs nyt on seuraava "etappi"? Miranda81 Pyörrytys on hyvä merkki!!! Eikös täällä kaikki plussaneet ovat valitellu sitä? Itelläkin se oli ainokainen merkki...
  3. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Pikaisesti vaan kuulumisia.. Tiinuli81 Nehän voi suranta ultrassa nostaa tota Puregonia, mulla ekassa oli vaivaiset 75 jossain välissä, ja se nostettiin kolmeensataan ja tulokset näky heti seuraavassa ultrassa. (.) Täällä ollaan maha turvoksissa jo kohtalaisen huonossa hapessa.. Punktio oli...
  4. M

    Kuinka usein teidän lapset on mummolassa yökylässä ?

    Eipä ole mummolassa vietetty öitä vaikka kysytty on... aina on mummilla muita menoja tai serkut yökylässä. Olisi tosiaankin ihana viettää miehen kanssa joskus kahdestaan laatuaikaa. edellisestä kerrasta reilu kolme vuotta ja silloinkin naapuri tuli apuun ja otti muksut hoiviinsa muutamaksi tunniksi
  5. M

    Kotiäidistä takaisin vuorotyöläiseksi?

    Miltäs vuoropäiväkoti kuulostaa? Saisitte tekin nukkua joskus. Pää ei kestä jos yövuorojen jälkeen pitää vielä valvoa ja nukkumaan pääsee joskus -jos pääsee- ennen seuraavaa työvuoroa. Itse ainakin tollaisina päivinä (lapset 3krt/vko hoidossa) huomaan että lapsetkin kärsii kun äiti on "vähän"...
  6. M

    Odotuksen odottajat!part II

    voi Stellina kuinka kauniita sanoja! Ihan tuli kyyneleet silmiin kun luin sun kirjoitusta. Vielä kerran isot onnittelut. Tarrasukkia en edes toivota, niin uskomaton alku että kyllä tuo mukana pysyy ilman toivotteluja. Iso rutistus :heart: Astrid Gonal-F pistetään kynällä (niinkuin...
  7. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Stellina Mä täällä hypin innoissani vaikka sattuu muniksiin ihan pirusti! Onnea :flower: Virtis Huh!Huh! Pikkasen varmaan pelästytti! Osasivatko sanoa mistä johtui? Hienoa että kaikki on hyvin ja toivottavasti myös pysyy hyvänä :heart: Anniette :hug: Tuo kyllä syö naista kun ensin...
  8. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Stellina aamulla apteekista testi!! Mars Mars!! ja Anniette kans uutta testiä. täähän alkaa menemään jännäksi!! Ja mitä tulee hoitoihin, mä kävin perhesuunnittelu-neuvolassa lääkärin tsekkauksessa joka laittoi lähetteen eteen päin. Mut käsittääkseni ihan terveyskeskuslääkäritkin laittaa...
  9. M

    Mitä tehdä kun teini alkaa riehumaan?

    Joo, en ihan noin sitä tarkoittanutkaan että se huutaminen on paras vaihtoehto ja ainoa keino näyttää negatiiviset tunteet. Mutta on olemassa aikas paljon meitä, joilla on tapana korottaa ääntään hermostuessaan.. Mä yritin myös tota äänen madaltamista, koska käytän sitä työelämässä paljonkin...
  10. M

    Mitä tehdä kun teini alkaa riehumaan?

    Ollaanko me Piina nyt hirveän huonoja äitejä? Läheks mun kans vihan hallinta kurssille?? :laugh: Mä olen kyllä kanssa oppinut hillitsemään aikas hyvin itseäni, mutta joskus vaan lipsahtaa. Ja hei, kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu. mikään ei oo niin tyhjentävää kun keskellä korpea karjua...
  11. M

    G: milloin víimeksi kävit baarissa?

    2006 loppuvuodesta.. Hui!! Ja sekin oli äijän firman joku gaalaillallinen..
  12. M

    Mitä tehdä kun teini alkaa riehumaan?

    Varmaankin ap tarkoitti että kiva kuulla että muissakin perheissä sorrutaan huutamiseen. En ole siitä kauhean ylpeä, mutta täällä kun on kaksi tuliluonteista persoonaa vastakkain, joskus sitä vaan kipinät lentelee... Ja kyllä, kylmä suihku piristi. Meillä kun muutenkin harrastetaan avantouintia...
  13. M

    Mitä tehdä kun teini alkaa riehumaan?

    ^ Ja onhan se murrosikä myös hormonaalinen muutos.. että se siitä vanhempien korvienvälistä..
  14. M

    Mitä tehdä kun teini alkaa riehumaan?

    Meillä teinimonsteri alkoi vuosi sitten heittelemään mua erinäisillä tavaroilla (stereoiden kajarit), nimittelemään yms yms .Siinä ei paljon voinut odotella että tyttö rauhottuu.. Likka tiukkaan otteeseen ja jääkylmään suihkuun. Siellä sitten molemmat hytistiin ja viilenneltiin tunteitamme...
  15. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Sannulille oikein antoisaa lomaa! Mulla on yks kaveripariskunta, jotka kärsii lapsettomuudesta, ja niiden molemmat pojat on saaneet alkunsa etelän auringossa ;) Risukasa 7,44 yliopiston apteekin laskurin mukaan.. Ihan pikkasen nauran täällä sun labrakäynnille.. Mulle käy yleensä aina jotain...
  16. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Joo, samalla on menty. Edellisessä IVF:ssä määrät heitteli 300n ja 75n välillä (todellisia soutaa-huopaa annoksia).. Nyt tää lääkäri sanoi että haluaa pitää määrän tasaisena, koska turha on kroppaa kiusaa isoilla heittelyillä. Kelpas mulle selitykseksi.
  17. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Tiinuli81 Eilen kävin ultraamassa; 3+6 10-12 millisiä. Ja yksi 16 millinen :wave: Limis ysimillinen :D Hyvältä näyttää, sano lekuri. 225 Puregonia ja Menopuria sen 75. Näillä näkymin maanantaina olis punktio, perjantaina sitten varmistuu. Ja siirto varmaan on sitten keskiviikkona, mut enhän...
  18. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Kinky Cat Käärin täällä hihoja jo valmiiksi ylös, sano vaan osoite niin oon menossa!! Todella tekopyhää! Mulla on mies jonkinasteen uskovainen, muttei kertaakaan oo sanonu poikittaista sanaa hoidoista. Alkuun pelkäsin ihan hulluna et miten suhtautuu, mutta sanoi vaan että moinen lääketieteen...
  19. M

    Odotuksen odottajat!part II

    Ja niin.. Jotain jäi.. Osiris Suostuitko kummiksi? Mä sivuutin just kaverin kysymyksen kans ja jätin vastaamatta. Kyllä niin syletti kun kaveri ilmoitti että "oho, en tajua kuinka näin kävi" ja toinen kommentti "luojan kiitos ei tarvii lähteä töihin kun poika täyttää kohta kolme. Lottovoitto"...
  20. M

    Odotuksen odottajat!part II

    :hug: negoista. Niitä tuli nyt kyllä aivan liian paljon. :'( Älä Stellina luovuta vielä. Mä negasin tuon ekan IVF:n kanssa pitkään, ja positiivinen se kuitenkin oli. Ketäs täällä viellä piinailee? Pantalaimon? Mikä on meininki? Pikaisesti vaan luit viestit, on taas netti pykinyt oikein...

Yhteistyössä