Kuinka usein teidän lapset on mummolassa yökylässä ?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Meillä esikoinen (3.5v) nykyään 1-2x/vko. Meillä ei ole moiseen tarvetta, tarve olisi ehkä 2x/vuosi, mutta esikoinen ja isovanhemmat haluavat, ja mikäs minä olen kieltämään jos kaikki kolme tykkäävät :)
Kuopus on tarvittaessa kun olen yön töissä (teen keikkaa hoitoalalla, hoitovapaalla omasta työstä) ja mieskin töissä.
Kaksi kertaa ollut kuopus sen takia että oltu viihteellä. On 1v.
Meillä kans 3,5 vuotias tyttö hoidossa noin 4-6 krt/vko.
Tarvetta ei olisi, mutta kun mummo, vaari ja tyttö näin haluavat niin ok.
 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Meillä esikoinen (3.5v) nykyään 1-2x/vko. Meillä ei ole moiseen tarvetta, tarve olisi ehkä 2x/vuosi, mutta esikoinen ja isovanhemmat haluavat, ja mikäs minä olen kieltämään jos kaikki kolme tykkäävät :)
Kuopus on tarvittaessa kun olen yön töissä (teen keikkaa hoitoalalla, hoitovapaalla omasta työstä) ja mieskin töissä.
Kaksi kertaa ollut kuopus sen takia että oltu viihteellä. On 1v.
Meillä kans 3,5 vuotias tyttö hoidossa noin 4-6 krt/vko.
Tarvetta ei olisi, mutta kun mummo, vaari ja tyttö näin haluavat niin ok.
kirjoitusvirhe.. siis 4-6 kertaa kuukaudessa!
 
Pyytäispä meilläkin isovanhemmat useammin yökylään. Yleensä pitää itse pyytää, että ottavat, ja silloin meillä yleensä on jotain "pakollista" menoa. Tyttö 3 vuotta ja on ollut samalla paikkakunnalla asuvilla isovanhemmilla yhteensä max 5 yötä. Toisilla isovanhemmilla, jotaka asuvat 400km päässä, on ollut kolme kertaa pidemmän pätkän, eli 2-3 yötä kerrallaan ilman meitä vanhempia.
 
JONSERED Karhunkantaja
Keskimäärin kerran vuodessa, veikkaan. Vanhin muksu on 12v, nuorin 5v, eikä kutsulistalla, sisarusten pyynnöstä ;) Ja viimeisen kahden, kolmen vuoden aikana ovat alkaneet yöpyillä isovanhemmilla. Sitä ennen kerran yhden yön, 8 vuotta sitten, kun jouduin jäämään sairaalaan sektion jälkeen.
 
Eipä ole mummolassa vietetty öitä vaikka kysytty on... aina on mummilla muita menoja tai serkut yökylässä. Olisi tosiaankin ihana viettää miehen kanssa joskus kahdestaan laatuaikaa. edellisestä kerrasta reilu kolme vuotta ja silloinkin naapuri tuli apuun ja otti muksut hoiviinsa muutamaksi tunniksi
 
en muista edes milloin viimeks, mutta nyt ovat. me ollaan lasten kanssa joka viikonloppu yötä mummolassa, joten harvoin lapset on siellä sit ilman minua. isän puolen mummolassa eivät yökyläile, mutta käyvät kaiketi isänsä kanssa muuten heitä tapaamassa.
 
Jaa, miten ois... Veikkaisin että muutaman kerran vuodessa. Ja kesälomilla ovat olleet viikon landella anopin ja apen kanssa. Mä en kauheesti pyytele apua, kun ei niillä kuitenkaan koskaan ole aikaa.
Omalta äiteeltä oon kysyny, mutta ei se jaksa nuita mun hirviöitä katella... Tekis meinaan hyvää jos vois olla rauhassa ja nollata.
 
0204
no meitin 4vee poika ei oo kertaakaan ollut mummolla yötä tai missää muuallakaan, eikä tuo 2veekään... 6vee on tainnut olla muutaman kerran elämäsä aikana.... NYT tuo 4vee innostus menee mummolle yöksi, mutta saas nähä kääntyykö kotia kohti auto
 
Nykyisin ovat harvemmin, mutta n. kerran kahdessa kuukaudessa. Välillä voi mennä pidempikin aika. Asutaan sen verta kaukana kuitenkin, ettei viitsi joka toinen viikko lähtee ajamaan ja on myös omat menot vkloppuisin. :) Pojat siis 5v ja 3v.
 

Yhteistyössä