Hakutulokset

  1. J

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    Ollaan molemmat -75 ja esikoisen pitäisi syntyä toukokuussa
  2. J

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Niiksu: minäkin jo mietin kovasti nimiä, muutama hyvä on keksitty, onneksi ollaan miehen kanssa samoilla linjoilla. Ei haluta tietää sukupuolta etukäteen, joten täytyy keksiä molempia nimiä. Lahdessa ei pääse rakenneultraan, joten olemme menossa 4D ultraan, millaisia kokemuksia teillä on siitä...
  3. J

    Mille viikoille pahoinvointisi on kestänyt?

    Pahoivointi kesti rv 6-10, en oksentanut, mutta kaikki ruoka (paitsi hedelmät) ällötti. Nyt rv 13 alkamassa.
  4. J

    Minkä ikäisinä olette saaneet ensimmäisen lapsenne?

    Esikoinen syntyy toukokuussa, jolloin olen 33v.
  5. J

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Ensimmäistä kun odotan, niin kaikki on niiin uutta ja ihmeellistä, eka ultra oli aika mahtava kokemus, en olisi uskonut että sormetkin jo pystyi erottamaan (rv 12+1) :) Kovin se olento siellä heilutteli ja liikkui. Therean: mullakin on laskettu aika 17.5. Nyt tuntuu kyllä mahtavalta, kun...
  6. J

    ASUINPAIKKAGALLUB

    Lahesta
  7. J

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    SuukkoSuulle: Kyllä minä tuolta toukokuun tuhisijoiden listalta löydyn, mitä listaa tarkoitat? Olen ihan uusi täällä joten en oikein tiedä mihin kaikkialle pitäisi "ilmoittautua". Harmi, ettei niitä sydänääniä sitten välttämättä vielä kuulu tai ei edes yritetä kuunnella. Aika moni täällä on...
  8. J

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    Onnea Sun Rise ja Talvis ja kaikki muutkin:) :heart: Itselläni loppui noin 2 viikkoa kestänyt pahoinvointi pari päivää sitten, huomenna ensimmäinen neuvola, rv 8+2 Kaverini Tampereelta sanoi, ettei ekalla Neuvolakäynnillä raskautta vahvistettu mitenkään? Olin luullut, että ainakin...
  9. J

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Mulla nyt rv 7+2 ja pahoinvointia ei oo ollu enää kahteen päivään, en oikein uskalla vielä uskoa, että sitä olis kestäny vaan viikon! Mutta kamalaa se oli, voimia kaikille !! Olen myös syönyt sitä Raskaus Multitabsia, aloitin seuraavana päivänä kun pahoinvointi alko ja uskon, että sillä B6...
  10. J

    Kuinka pitkä Työmatka-gallup ?

    1,5 km, aiemmin oli 10km. Nyt on kiva kun voi kävellä töihin.
  11. J

    avo/aviopuolisonne ammatteja

    ohjelmistosuunnittelija =nörtti :D
  12. J

    G: Juotko alkoholia raskausaikana?

    olen juonut pienen lasin viiniä ruuan kanssa, ja alkoholiton olut on kyllä hyvä keksintö, mies kuitenkin ottaa sen saunaoluen, vaikka muuten hänkin on lähes lopettanut juomisen, kun ei yksinään viitsi juoda.
  13. J

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Laskettu aika 17.5. Mulla on pienet rinnat ja odotan innolla jos sais edes vähäx aikaa "kunnon" rinnat :D Tänään oli ensimmäistä kertaa pientä pahoinvointia, lisäx hirveitä vilunväristyksiä ja väsymystä.
  14. J

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Laskettu aika 17.5. , Lahden suunnalta olen ja ensimmäistä odotetaan, ei olla vielä kerrottu kenellekään, mutta tuskin maltan odottaa (ensimmäinen lapsenlapsi kyseessä mun vanhemmille). Ei tunnu vielä itsellekään todelliselta, vaikka vatsassa nippaileekin jatkuvasti.
  15. J

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    Minä myös vm -75 ja yhteiseloa 15 vuotta takana, joista 11 kihloissa, naimisiin ei olla "ehditty", kumpikaan ei siitä traditiosta niin piittaa. Eka lapsi tulossa ens keväänä :wave:
  16. J

    Äipät vm-75

    Ensimmäistä odotetaan ensi kevääksi, Lahdessa asutaan. Aurinkoista syksyä kaikille parasta vuosikertaa oleville :hug:

Yhteistyössä