Hakutulokset

  1. H

    km viikko sitten ja vieläkin pahoinvointi

    :hug: Mulla oli km 1.9 . :'( pahoinvointia oli senjälkeen satunnaisesti. Veikkaisin että ku sulla noin paljon HCG:tä vielä niin siksi aiheutuu pahoinvointia. Mulla kesti koko km:n jälkeinen vuoto+menkkavuoto 6 viikkoa yhteensä, nyt olen selvillä vesillä. Mutta suruahan ei minnee voi karkuun...
  2. H

    millaiset ja milloin kuukautiset km:n jälkeen

    mulla meni näköjään nyt kaikki o.k eli 5 päivää vuosin melkoisen runsaasti..tai oikeammin jumalattoman kovasti parina pv:nä, mut nyt oon ollu kaksi pv vuotamatta. Aika erillaisia menkkoja tulee km:n jälkeen näköjään. Mut nyt sitten olisin "selvillä vesillä" fyysisesti mutta henkinen puoli on...
  3. H

    ilmeisesti keskenkö??

    :( en osaa kertoa ku omalta osaltani ku meni kesken aikoinaan rv 7+...mul tuli syöksyvuotona lattialle veret ja sitten vuoti nätisti loput ulos. tosin mul oli selkäkipu ja kuumetta n.puol pv ja sitten ku tuli km niin ei sitten minkäänlaista kipua ollu vuodossa. Mutta kait se lekuri nyt tietää...
  4. H

    millaiset ja milloin kuukautiset km:n jälkeen

    :D menkathan ne oli ja runsaat. edelleen vuodan mutta jo voiton puolella. En ikinä olisi uskonut että vuoto voisi olla NIIN runsasta...ihan kuin km:ssä mutta jaettuna muutamalle päivälle vuotomäärä. Siis tuli pari isoa klönttiäkin...uskomatonta. Nyt näyttäisi kyl että ei heti ala vuotaa ku...
  5. H

    Varhainen km

    Riippuu miten raskausmateriaali on poistunut kohdustasi. En nyt jaska uskoa että sulla kestäisi kovinkaan kauaa jos sul varhainen km. Mull meni rv 10+ kesken ja 3 viikon päästä oli hcg 20 ja kaikki r.testit eivät ois enää näyttäneet raskautta. Kovin kait yksilöllistä kun toisilla menny 3 kk että...
  6. H

    millaiset ja milloin kuukautiset km:n jälkeen

    Eli sullakin aikamoista vuotoa Annemaarit. Mulla on menkat ja aikamoisesti vuotaa. :/ kait ne on sitten runsaat km:n jälkeen. Kipuja ei oo eikä lämpöä yms, mutta vuotaa kyl aika kivasti...tiiä häntä vuotaako jo "liikaa". :ashamed:
  7. H

    Keskenmeno ja jälkitarkastus

    Ei mullakaan määrätty minkäänlaista jälkitarkastusta km:n jälkeen. Spontaani km rv 10+. Olin ultrassa 2 krt ja kaksi HCG arvoa otettiin, mutta kaikki loppu siihen ku oli arvo 20. Nyt kait menkat päällä, aikamoista vuotoa. :( Mulla on ollu aikasemmin km rv 7+, niin silloin ei ollut mitään...
  8. H

    millaiset ja milloin kuukautiset km:n jälkeen

    Ilmeisesti alkoivat kuukautiset. :) Ei hurrata vielä, mutta millaiset ja milloin ovat olleet teiän kuukautiset km:n jälkeen? Mulla oli 3 vk vuotoja ja sitten 8 vrk vuodotonta ja nyt siis yli kuukausi km:stä...joten aikamoisen äkkiä olis sittenkin menkat(JOS nää ny on) ja alko aamulla kirkkaan...
  9. H

    ASUINPAIKKAGALLUB

    :wave: Pyhtää
  10. H

    kohtutulehduksen oireet?kokemuksia?

    Km oli 1.9 ja rv 10+ . :'( Nyt 5 vrk:tta vuodotonta mutta alkoi eilen pieni särky alavatsalla. Ei vuotoa siis ja kuumetta (lämpöä oli 36.9-37.1), mutta voisiko olla kohtutulehduksen oire pelkästään tämä särky? Tuli mieleen kyllä että, voisiko olla kyseessä ihan kohdun palautuminen tai siis...
  11. H

    Raskaushormoonin määrä

    Olen jostain osiosta lukenut että jollain on noussut raskaushormoni km:n jälkeen...ei varmaan hyvä juttu, tietää kyl että kaikki ei oo o.k kropassa. :( Itselläni km:n jälkeen (spontaani) viikon jäkeen oli 190 ja siitä viikko 20 ja sitten loppui kontrolli. Raskaushormoonin pitää puolittua viikon...
  12. H

    1968 syntyneet

    :wave: täällä huhtikuu -68 myös!!!Ja yksi tyttö elokuulta-04!!! =)
  13. H

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    :( jo on meininkiä! eikö muuta kuin klamydia?Onko sull otettu raskaushormoonia kertaakaan tai tulehdusarvoja?Laittele viestiä kuin homma etenee!Alko kiinnostaa todella. Mulla loppu melkein kaikki vuoto just edellisestä torstain viestistä!!nyt ei pikkuhousun suojaakaan ja 4 vrk menossa. En silti...
  14. H

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    :'( vai nauraa . Ei mul mitään menkkoja voi olla. Taas tyrehty vuoto. oiskos eilen tunkenu vaan loputkin raskausmateriaalista kohtu ulos. En ymmärrä. Tai sit mul oli minimenkat. :laugh:
  15. H

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    :hug: . Kävin tuolla muilla sivuistoilla vähän selailemassa ja nää tarttu mun mukaan. Eli raskaushormoonia jos on vähän veressä (jollakin oli 48) niin hänellä oli menkat tullut. Toinen oli että voi olla ovista vaikka ns. km jälkivuotoa ja hormooneja kropassa. Kaavintaa ei tehdä jos hcg-arvo...
  16. H

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    ...siis mä en oottanut niitä vielä. Vai johtuuko että siellä oli viel pientä kohdussa joka vaan nyt tuli pikku vuotona ulkos?oli seassa yksi pienen pieni hyytymä. Entä kohtutulehduksen merkit? mutta eiks niin oo että hormoonit jos nollassa menkat alkaa?Ja ku mul niin alhanen se hormonitaso oli...
  17. H

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    :headwall: onkohan nää jo menkat?mulla oli siis km 1.9 ja ihan itsekseen on tullut ulos. Ja raskaushormoonit oli jo 20 tuol toista viikkoa sitten. Välillä oli sitä ruskeaa tuhrua..sitten alko limamainen vaal.punainen ja ihan sillo tuli "ulos" paperille kun "isolla asialla" vessassa. Nyt aamulla...
  18. H

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    mulla oli spontaani keskenmeno rv 10. Jatkotoimenpiteitä ei tarvittu vaan viime viikolla tsekattiin raskaushormoni joka oli vaan 20. Mutta sellasta ruskeeta oli viime viikolla ja sitten se loppu ja ny ei siteeseen tuu oikeestaan yhtään mitään, mutta kun välillä tulee sellasta hyvin vaaleen...
  19. H

    Kuinka paljon isit jaksavat leikkiä lastensa kanssa?

    Kuinka teillä jaksavat isukit leikkiä lastensa kanssa? Meillä ei isi jaksa kun tulee kotia töistä vaan alkaa sohvaperunaksi. :headwall:
  20. H

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    Olen ollut mieheni kanssa vuodesta 1984. Olen 40-vuotias ja mieheni 41-vuotias. Aika pitkä taival takana.

Yhteistyössä