millaiset ja milloin kuukautiset km:n jälkeen

Ilmeisesti alkoivat kuukautiset. :) Ei hurrata vielä, mutta millaiset ja milloin ovat olleet teiän kuukautiset km:n jälkeen? Mulla oli 3 vk vuotoja ja sitten 8 vrk vuodotonta ja nyt siis yli kuukausi km:stä...joten aikamoisen äkkiä olis sittenkin menkat(JOS nää ny on) ja alko aamulla kirkkaan punasella pienellä vuodolla jossa oli pari pientä hyytymää seassa.
Odotin jotakin syöksyvuotoa ja kamalia kipuja mutta ei oo oikeen ku pientä särkyä.
Jospa tää nyt jo siteiden ja veriklönttien kyttääminen loppuisi pikku hiljaa. Ja aika jänskästi sitten olisi aika aikataulussaan kiertokin vaikka oli spontaani keskenmeno. :hug: kaikille!
 
Mulla tuli menkat 28 päivää lääkkeellisestä tyhjennyksestä eli normaalin kierron puitteissa. Km vuoto ei ollut edes kunnolla loppunut kun menkat alkoivat ja pieni vuoto jatkui vielä kun menkkojen ois pitänyt loppua eli vuotoa yhteen putkeen reilu 6 vko :(
Vuodon pitkittymistä lukuunottamatta aika normaalit menkat.

Nyt toiset alkoi ihmeellisellä 5 päivän tuhruvuodolla ja kp 28 alkoi kunnon vuoto. Toivottavasti loppuvat edes normaalisti tällä kertaa :ashamed:
 
Eli sullakin aikamoista vuotoa Annemaarit. Mulla on menkat ja aikamoisesti vuotaa. :/ kait ne on sitten runsaat km:n jälkeen. Kipuja ei oo eikä lämpöä yms, mutta vuotaa kyl aika kivasti...tiiä häntä vuotaako jo "liikaa". :ashamed:
 
Kyllähän sitä sanotaan, että ekat menkat km:n jälkeen voi olla tavallista runsaammat. Mut jos runsas vuoto jatkuu pitkään, niin kannattaa varmaan ottaa yhteyttä lääkäriin. Noi on aina niin vaikeeta sanoa, että mikä on "normaalia"... Jaksamista sulle!
 
:D menkathan ne oli ja runsaat. edelleen vuodan mutta jo voiton puolella. En ikinä olisi uskonut että vuoto voisi olla NIIN runsasta...ihan kuin km:ssä mutta jaettuna muutamalle päivälle vuotomäärä. Siis tuli pari isoa klönttiäkin...uskomatonta. Nyt näyttäisi kyl että ei heti ala vuotaa ku pytylki käy joten uskon että olisin jo loppusuoralla.
 
Mulla oli keskeytynyt KM viisi viikkoa sitten, nyt kp3. Ei ole mitenkään erityisen runsaat kuukautiset, pikemminkin hieman niukemmat. Vatsaan ei satu eivätkä rinnat ole arat. :eek:

Mulla oli muutenkin vuoto todella niukkaa KM:n jälkeen. Kaikki raskausmateriaali (hyi, mikä sana) tuli itsestään pois.
 
mulla meni näköjään nyt kaikki o.k eli 5 päivää vuosin melkoisen runsaasti..tai oikeammin jumalattoman kovasti parina pv:nä, mut nyt oon ollu kaksi pv vuotamatta. Aika erillaisia menkkoja tulee km:n jälkeen näköjään. Mut nyt sitten olisin "selvillä vesillä" fyysisesti mutta henkinen puoli on riekaleina :( . Kun meinasin etten enää yritä lapsia kun 2 km:ää takana. :'(
 

Yhteistyössä