ilmeisesti keskenkö??

eli mulla alkoi vuoto ruskealla tuhrulla ja sitä oli pari päivää. ja sitten tuli verta jota on tullut nyt jonkun verran 3 päivää.
kävin lääkärissä ja ultrassa näkyi se sikiöpussi vai mikä se nyt onkaan. mutta lääkäri ei kuullut kaikua.(sanoi kyllä ultran olevan vanha jottei ole kovin tarkka). epäili että olisi alkava keskenmeno.


voiko keskenmeno olla ilman kipuja ja todella runsasta vuotoa?

viikkoja minulla on nytten menkoista laskiessa 7.

kuin pitkään voi vuotaa niukemmin ennen kunnon vuotoa?

niin, ja hCG arvo oli 4151

toivottavasti joku saa selon tästä =)
 
:( en osaa kertoa ku omalta osaltani ku meni kesken aikoinaan rv 7+...mul tuli syöksyvuotona lattialle veret ja sitten vuoti nätisti loput ulos. tosin mul oli selkäkipu ja kuumetta n.puol pv ja sitten ku tuli km niin ei sitten minkäänlaista kipua ollu vuodossa. Mutta kait se lekuri nyt tietää sitten..tai ei...mut tää viime kuun km alkoi taas tollasella tuhrulla (rv 10+) .....ja sitten pikku vuotoa ja sitten alkokin hurjat vuodot. Noh, toisilla ollu vuotoa alkuraskaudessa ja raskaus kuitenkin jatkunut.
 
Mulla km vkoilla 7+5 ja vuoto oli aika lailla normaalia menkkavuotoa (sitä runsaampaa mitä mulla tulee pari pvää enne ku sit taas vaa tiputtelee). Ainoo ero oli, et alkio tuli siteeseen ja hyytymiä oli joukossa jonkin verran. Kipuja ei juurikaan ollut.

Toivotaan, et kaikki ois siltikin hyvin! :hug:
 

Yhteistyössä