Raskaushormoonin määrä

Hei vaan.

Onko kellään tietoa, että onko km:n jälkeen mahdollista, että raskaushormoonin määrä nousee? Minulla alkoi viime viikolla vuoto, josta km-epäily. Nyt kontrollilabrassa arvo noussut reilulla 1000 viime viikosta, mutta ei ihan tuplaantunut.
Tämä odottelu on niin hermoja raastavaa :(
 
Minulla oli sama tilanne vuosi sitten, kuukauden hcg testien ja ultrassa ramppailujen jälkeen raskaus löytyi kohdun ulkopuolelta.
Yhteensä 2kk meni, että hcg oli taas normaali.

Parempaa onnea sinulle!
 
Olen jostain osiosta lukenut että jollain on noussut raskaushormoni km:n jälkeen...ei varmaan hyvä juttu, tietää kyl että kaikki ei oo o.k kropassa. :( Itselläni km:n jälkeen (spontaani) viikon jäkeen oli 190 ja siitä viikko 20 ja sitten loppui kontrolli. Raskaushormoonin pitää puolittua viikon välein(tosin joku sanoi että joka toinen pv?) mutta pääasiallisesti siis LASKEA eikä nousta km:ssä, koska raskausmateriaaliahan on sitä enemmän kohdussa mitä enemmän näyttää tää hormooni. Kohdun ulkopuolinen raskaus ehkäpä sul..en tiiä. Yritähä pärjäillä :hug:
 
Minulla oli myös kohdunulkoinen kesällä, ja hCg oli jo ensimmäisellä testauksella niin korkea, että mut määrättiin metotreksaattihoitoon. Sitten hormonin määrä vielä viikon päästä nousi, joten sain toisen piikin. Sitten suurinpiirtein puolittui viikon välein...
Voimia :hug:
 

Yhteistyössä