Hakutulokset

1. T

Harvinaisen kiukuista ja ilkeetä porukkaa tällä palstalla.

Jep, mäpäs lähden. Oon pari päivää lueskellut teidän juttuja, hölmömpää jengiä on vaikea löytää. Onneksi ei oo pakko katella, jatkakaa :D
  2. T

Kiitti Sörhis, samat sanat. :flower:
  3. T

Eipä ole onneksi oikeassa elämässä tullut vastaan moisia, mahtavatko sitten tänne purkaa oman turhautumisen ja veetutuksen? Eikö aikuisia ihmisiä hävetä aukoa päätä toisille, oli aiheena ihan mikä hyvänsä? :kieh: Onneksi ei tarvi päivittäin katella tuollaisia torspoja, olis kirveelle töitä..
  4. T

Oon niin onnellinen! :D

:heart: ihanaa =)
  5. T

Mikähän äijä mun synnytyksessä oli tuijottamassa??

Noh, tarkennetaan vähän yleisön pyynnöstä..ei ahterissa, vaan revassa, römpsässä, emättimessä, piirakassa :D Mahtoikohan tulla selväksi? Mä en meinaan keksi enää nimityksiä :p
  6. T

:D Jos se jonkun muun mies on ollut niin sääliksi käy, näky oli varmaan kuin kauhueleffasta :D Saattoi siinä tapauksessa äijä mennä bisselle ja jättää vaimokkeen yksikseen synnärille..
  7. T

Tota, mä synnytin. Pää oli tulossa. Ei ihan ekana tuu mieleen tehdä osallistujalistaa siinä vaiheessa..näin jälkeenpäin kyl kummastelen.
  8. T

No lähinnä mä oon tullut kans tulokseen et se oli talonmies. Eikä tää oo mikään vitsi.. Eikös noiden pitäis olla kuitenkin jonkin verran intiimejä tilanteita ettei sinne ihan kuka vaan pääse saapasteleen??
  9. T

Ei, imukuppi vaan..eikä se edes ollut mitenkään siististi pukeutunut vaan näytti lähinnä snägärijonosta tulleelta.. Häiritsee!
  10. T

Oon tässä miettinyt et mikä ihmeen jätkä siellä taustalla seisoi ponnistusvaiheessa, siviilivaatteissa eikä puhunut sanaakaan?? Tosin huoneessa oli 2 lääkäriä ja 4 kätilöä oman miehen lisäksi, ihme että ylipäätään huomasin..Voisko se olla siivooja? Putkimies? Kävi pikkasen häiritseen kun...
  11. T

alotus

Eiku katos varmistelin vaan ettei tulevaisuudessa tuu etikettivirhettä :xmas:
  12. T

alotus

Tota, saanko tähän tulla mukaan jos sulle haluu vastata? Vai pitääkö mun tehdä omalla nimellä oma vastausaloitusketjuhärdelli :p ?
  13. T

Oletko niin hetero kuin luulet-testi

62 % inhetero :D
  14. T

G: Lahjaksi puutarhatonttuja?

Ööh..minne laittaisin..hmm, varmaankin ensin varastoon ja antaisin eteenpäin :D
  15. T

G: Kuinka naisellisena pidät itseäsi asteikolla 0-10?

jaa-a, ulkonäöltä ehkä 8..luonne, käytös ja pukeutuminen 3 :ashamed:
  16. T

Korkea verenpaine??

Ei ole mun tietääkseni..outoja oireita, nyt puutuu jalat.
  17. T

Korkea verenpaine??

Asiasta tietävät, kertokaa tyhmemmälle jooko?
  18. T

Korkea verenpaine??

Voisko olla tämmöisiä oireita: kun hermostuu niin ohimoilla alkaa sykkiä suonet ja päähän koskee? joskus huippaa ja on paha olla? päätä "puristaa" ? Mut miten mulla vois olla verenpaineongelma? Mähän syön terveellisesti, liikun hurjan paljon, olen hyvässä kunnossa eikä ole ylipainoa tms...
  19. T

SUURI GALLUP:Oletko joskus pettänyt parisuhteessa? (pettämisellä tarkoitan nyt seksiä)

Olen, mutta en nykyisessä suhteessa. Enkä petä. Olen oppinut läksyni.

Yhteistyössä