Mikähän äijä mun synnytyksessä oli tuijottamassa??

Alkuperäinen kirjoittaja TuplaJuusto:
No lähinnä mä oon tullut kans tulokseen et se oli talonmies. Eikä tää oo mikään vitsi..

Eikös noiden pitäis olla kuitenkin jonkin verran intiimejä tilanteita ettei sinne ihan kuka vaan pääse saapasteleen??
No melkein voisin varmasti sanoa, ettei taatusti ollut talonmies :) Jos siellä jokin ois vaatinu talonmiehen tarkastusta, se ois päässy paikalle ku sali on tyhjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Josko se oli jonkun toisen synnyttäjän mies, jonka kätilö oli vahingossa kometanut väärään saliin... Kaveri sitten vaan jähmetty sijoillensa, eikä uskaltanut kätilön komentoa uhmata.
No tää mullekin eka tuli mieleen, mutta sit jos kumminkin oli vaikka joku lastenlääkäri tai takapäivystäjä, kyllä nekin sentään yleensä lääkäritakin niskaansa vetää.
Jos se olikin koppari?
Kukas se sit on? Minä oon ite aina ottanut kopin, en oo moista kopparia ikin tajunnut pyytää paikalle. Onkohan hän nyt loukkaantunut? :ashamed:

Jep
Josko se oli jonkun toisen synnyttäjän mies, jonka kätilö oli vahingossa kometanut väärään saliin... Kaveri sitten vaan jähmetty sijoillensa, eikä uskaltanut kätilön komentoa uhmata.
No tää mullekin eka tuli mieleen, mutta sit jos kumminkin oli vaikka joku lastenlääkäri tai takapäivystäjä, kyllä nekin sentään yleensä lääkäritakin niskaansa vetää.
Jos se olikin koppari?
Joo, varmisti ykköskoppari ehkä. Tai ehkä sieppari? Missä asemassa se oli pesään nähden?

:D

Jos se olikin koppari?
Kukas se sit on? Minä oon ite aina ottanut kopin, en oo moista kopparia ikin tajunnut pyytää paikalle. Onkohan hän nyt loukkaantunut? :ashamed:
Se on se pesisräpylä kädessä seisova tyyppi joka on varmistamassa jos synnyttäjä ponnistaa lapsen takaseinälle asti....
Josko sulla oli piukat paikat, eivätkä olettaneet lapsen tulevan lennossa?

Jos se olikin koppari?
Se on se pesisräpylä kädessä seisova tyyppi joka on varmistamassa jos synnyttäjä ponnistaa lapsen takaseinälle asti....
Josko sulla oli piukat paikat, eivätkä olettaneet lapsen tulevan lennossa?
No en minä omia oo kopiksi ottanut, kun noitten muitten vaan :ashamed:

Jos se oli vaikka ambulanssi- tai helikopterikuski, valmiina kuljettamaan vauvaa tai äitiä. Tai jos se oli kirjailija/elokuvantekijä ottamassa mallia teokseensa, tosin hän tarvitsisi kyllä lupaa :/ Ehkäpä se oli vain toisen synnyttäjän mies, kuten joku jo aiemmin ehdotti ja salaa salissa.

Alkuperäinen kirjoittaja onnellisen kanan muna:
Miks ne kädet oli ahterissa? Mulla on 2 sektioo, ni en oo tienny, et sinnekki jotain laitetaan :eek:
Noh, tarkennetaan vähän yleisön pyynnöstä..ei ahterissa, vaan revassa, römpsässä, emättimessä, piirakassa :D

Mahtoikohan tulla selväksi? Mä en meinaan keksi enää nimityksiä :p

:LOL: Mä mietin kans mikä tyyppi mun synnytyksessä oikein oli, ja lopulta tulin tulokseen et se oli lastenlääkäri. Paitsi, että mun mielestä tämäkin katto mun kohdunkaulan tilanteen kätilön pyynnöstä (heittivät siinä jotain läppää toisilleen ja kysyi siis tämän lääkärin? mielipidettä...Näyttivät kyllä olevan erittäin hyviä kavereita keskenään). Siinä kohtaa meni vähän ohi...miksi lastenlääkäri? Tai sit mun mielikuvitus teki pahat tepposet. :LOL:

Yhteistyössä