Mikähän äijä mun synnytyksessä oli tuijottamassa??

Oon tässä miettinyt et mikä ihmeen jätkä siellä taustalla seisoi ponnistusvaiheessa, siviilivaatteissa eikä puhunut sanaakaan??

Tosin huoneessa oli 2 lääkäriä ja 4 kätilöä oman miehen lisäksi, ihme että ylipäätään huomasin..Voisko se olla siivooja? Putkimies?

Kävi pikkasen häiritseen kun toisen kädet kyynärpäitä myöten meikän ahterissa niin joku vaan tuijottaa hiljaa taustalla :|

Veikkauksia?

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja TuplaJuusto:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Oliko käytössä mitään uusia "vempaimia", oisko ollut edustaja ?
Ei, imukuppi vaan..eikä se edes ollut mitenkään siististi pukeutunut vaan näytti lähinnä snägärijonosta tulleelta..

Häiritsee!
Olisitpa nähnyt kerran yhden meidän äitiä leikanneista lääkäreistä, sillä oli eripari tennaritkin jalassa :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TuplaJuusto:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks et kysyny et "kuka toi on"
Tota, mä synnytin. Pää oli tulossa.

Ei ihan ekana tuu mieleen tehdä osallistujalistaa siinä vaiheessa..näin jälkeenpäin kyl kummastelen.
oisit kysyny heti synnytyksen jälkeen kätilöltä et kuka siel oli

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Josko se oli jonkun toisen synnyttäjän mies, jonka kätilö oli vahingossa kometanut väärään saliin... Kaveri sitten vaan jähmetty sijoillensa, eikä uskaltanut kätilön komentoa uhmata.
No tää mullekin eka tuli mieleen, mutta sit jos kumminkin oli vaikka joku lastenlääkäri tai takapäivystäjä, kyllä nekin sentään yleensä lääkäritakin niskaansa vetää.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Josko se oli jonkun toisen synnyttäjän mies, jonka kätilö oli vahingossa kometanut väärään saliin... Kaveri sitten vaan jähmetty sijoillensa, eikä uskaltanut kätilön komentoa uhmata.
No tää mullekin eka tuli mieleen, mutta sit jos kumminkin oli vaikka joku lastenlääkäri tai takapäivystäjä, kyllä nekin sentään yleensä lääkäritakin niskaansa vetää.
Jos se olikin koppari?

Yhteistyössä