Hakutulokset

1. T

Eipä ollut äijän röyhkeydellä rajaa !!!!!!!!!!

:o Häh?? :o V*ttu poliisille suoraan tuollaiset tilanteet, oli Audi tai ei |O
  2. T

Anoppi on sitten huolissaan

Niin kai..Jotenkin omatunto vaan soimaa, toinen tekee kahta työtä että saa lainan maksettua ja mä "leikin" pojan kanssa kotona..Siis ei olla kyllä eroamassa, mietin vaan mitä tapahtuisi jos niin kävisi.
  3. T

Anoppi on sitten huolissaan

Meillä mies maksaa lainan kokonaisuudessaan (on töissä) ja mä vastikkeen ja sähköt (oon kotona). Laina ja asunto kummankin nimissä, eli eron tullessa mä vissiin oon aika hyvissä asemissa? vaan olisko pokkaa vaatia puolia kämpästä kun en ole kerran siitä maksanutkaan?
  4. T

Miksihän tuolla bb ei ole ikinä oikeita MIEHIÄ

Se miestyyppi, jonka mä miellän kunnon mieheksi, ei edes hakisi tuohon ohjelmaan..
  5. T

työtön mies ja kotityöt

Ei hyvää päivää, taas näitä :headwall: Eikö se lapsi ole teidän yhteinen? samoin koti? Tuolla logiikalla myös kotityöt ja lapsenhoito on yhteistä, eikä mikään vapaavalintainen aktiviteetti. Meillä mies käy töissä, siivoaa, hoitaa lasta ja kokkaa ilman erillisiä pyyntöjä. Kummaahan se...
  6. T

Jos heitettäis romukoppaan kaikki normit ja muut, niin olisikohan elämä tollasta kuin BB?

Mut tuohan on ihan henkilökohtaista miten jokainen elämänsä näkee. Mäkin oon aikani remunnut ja enää ei huvita. Vaikka ei mua mikään estä, voisin mennä ihan vapaasti mutta ei kiinnosta. Ei siihen mikään äitiys tai moraali tai muiden määrittelemät normit vaikuta. Tietysti jokainen tavallaan...
  7. T

Jos heitettäis romukoppaan kaikki normit ja muut, niin olisikohan elämä tollasta kuin BB?

En mä usko että elämä muuttuisi..en mä ainakaan kaikkia päiviä vietä taistellen halujeni ja toisaalta opitun käytöksen ja moraalin välillä.
  8. T

uusi esittäytyy!

Moi :wave: Mäkin oon ihan uusi tulokas..
  9. T

MIkäs nyt on menossa? HÄÄVUOSI GALLUP !

Pumpulissa eletään täällä =)
  10. T

Auttakaa nyt, mä en jaksa enää kuunnella tuota lasta

Kiitos teille kaikille!! :flower: Helpottaa kun tietää ettei oo ihan yksin tän ongelman kanssa, ja ettei pojalla mitään isompaa "vikaa" ole =)
  11. T

Nokialla..aika pieni todennäköisyys että näin löytyis kaveri :D
  12. T

Meillä vaan vauhtia riittää, kun opettelee jo käveleen..sit kun ei saa koskea kukkiin, koirien kuppeihin, pistorasioihin, hellaan jne. niin raivo on valtava. Voi kun olisikin leikkikaveri :attn:
  13. T

Eli helpotusta ei siis ole luvassa lähiaikoina..huokaus tähän.. Mut joo, en kyllä aatellut kasvattaa hemmoteltua pikkuhirviöö, vaikka tuntuis niin paljon helpommalta vaan antaa periksi ja tehdä niinkuin toinen haluaa, noukkia sit se lelu lattialta vaikka sen sata kertaa..ehkä tää "tiukkuus"...
  14. T

Kaikilla taitaa sit olla varsin mukavat lapset ... :/
  15. T

Poika reilu 9 kk ja p**keleen kiukkuinen jos hetkeksikään jää yksin. Itkee ja räyhää muutenkin hirveesti, jos asiat ei mene just hänen halunsa mukaan.. Syöneenä ja nukkuneena ihana ja iloinen tapaus, mut varmaan 70 % ajasta sitä tuntuu ihan rehellisesti sanottuna v*tuttavan kaikki. Eikä oo...
  16. T

Paljonko voisi pyytää tuttipulloista

B) Vau, tätä en odottanut heti ekana kun palstalle tulin kurkkaamaan..
  17. T

Ristus mua ärsyttääääääää....

:D niinpä, arvaas mikä mulla oli mielessä kun nikkiä valitsin..pienet menkkaränkkäruokahimot.. ;)
  18. T

Ristus mua ärsyttääääääää....

..pikkusieluiset, omaan napaan tuijottavat, ilkeät, yksinkertaiset, tynnyrissä kasvaneet, rajoittuneet ja kaavoihin kangistuneet ihmiset :kieh: :kieh: Eikö voisi hyväksyä että koko maailma ei välttämättä toimi just oman pillin mukaan ja kaikkia asioita ei tarvitse tehdä juuri niin kuin...
  19. T

Joel,vaimo raskaana

Kiva juttu :o Jotkut tyypit pitäis vaan kylmästi viedä saunan taakse..ei paljon maailma menettäis.
  20. T

mikä hitto mun miestä vaivaa?

Höh, kannattais ennemmin kysyä mieheltä kuin täältä, eihän täällä kukaan teidän tilanteesta tiedä. Voisko olla stressiä töistä, masennusta tms. ? Kysy siltä suoraan.

Yhteistyössä