Paljonko voisi pyytää tuttipulloista

• Viestiketjun aloittaja käytetyistä
  • Ensimmäinen viesti
myymä
En ostaisi käytettyjä. Kavereilta voin OTTAA käytettyjä vastaan samalla tavalla kuin itse annoin kavereille eteenpäin..

Miks hitossa kaikesta pitää nyhtää rahaa?

No mullakin olis tuolla kaapissa kymmenisen ainun ultiventtiä käyttämättömänä ja mietin mihin ne tunkisin ja sen verran arvokkaita olivat uutena et en mä ainakaan niitä ilmaiseks antas. Ulkonäöltään kuin uusia, ei kulumia eikä mitään.

mii
mä aion pyytää euron kappaleelta.
Myyn eitettynä ja ostaja saa ostaa uudet tutit ja takuulla keittää pullot myös. Miksei vois käytettyä ostaa?
Mikä ero on kaverilta ilmaiseksi saadussa, tai kaupanpäälliseksi saadussa, kuin itse käytettynä ostetussa?
Uudet pullot on kuitenkin aika kalliita.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No mullakin olis tuolla kaapissa kymmenisen ainun ultiventtiä käyttämättömänä ja mietin mihin ne tunkisin ja sen verran arvokkaita olivat uutena et en mä ainakaan niitä ilmaiseks antas. Ulkonäöltään kuin uusia, ei kulumia eikä mitään.
Miksi sä oot haalinut tuollaisen kasan kokeilematta ensin?

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
mä aion pyytää euron kappaleelta.
Myyn eitettynä ja ostaja saa ostaa uudet tutit ja takuulla keittää pullot myös. Miksei vois käytettyä ostaa?
Mikä ero on kaverilta ilmaiseksi saadussa, tai kaupanpäälliseksi saadussa, kuin itse käytettynä ostetussa?
Uudet pullot on kuitenkin aika kalliita.
EURON KAPPALEELTA? ja joku hullu ostaa... :eek: ??

Yhteistyössä