Mä annoin ilmatteeks eteenpäin. Ostaisitko itse käytettyjä? Saahan niihin tietty uusia osia jne.Alkuperäinen kirjoittaja käytetyistä:ovat hyvässä kunnossa
vie konttiinAlkuperäinen kirjoittaja qp.:kavereilla ei ole vauvoja tai tutuilla niin vaikea on antaa
Aika suolanen hinta kahden lapsen tuttipulloista...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itse kun myin meidän tuttipullot (kahdella lapsella käytetyt),niin kappale hinnaksi tuli korkeintaan 50snt =)
Ei ole sellaistakaan täällä enkä viitsi lähteä sen takia ajamaan 40 kilometriäAlkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:vie konttiinAlkuperäinen kirjoittaja qp.:kavereilla ei ole vauvoja tai tutuilla niin vaikea on antaa
Miksi sä oot haalinut tuollaisen kasan kokeilematta ensin?Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:No mullakin olis tuolla kaapissa kymmenisen ainun ultiventtiä käyttämättömänä ja mietin mihin ne tunkisin ja sen verran arvokkaita olivat uutena et en mä ainakaan niitä ilmaiseks antas. Ulkonäöltään kuin uusia, ei kulumia eikä mitään.
EURON KAPPALEELTA? ja joku hullu ostaa... ??Alkuperäinen kirjoittaja mii:mä aion pyytää euron kappaleelta.
Myyn eitettynä ja ostaja saa ostaa uudet tutit ja takuulla keittää pullot myös. Miksei vois käytettyä ostaa?
Mikä ero on kaverilta ilmaiseksi saadussa, tai kaupanpäälliseksi saadussa, kuin itse käytettynä ostetussa?
Uudet pullot on kuitenkin aika kalliita.