Ainahan voi pyytää....hölmö on se, joka maksaa, ei se, joka pyytää..Alkuperäinen kirjoittaja käytetyistä:ovat hyvässä kunnossa
Ainahan voi pyytää....hölmö on se, joka maksaa, ei se, joka pyytää..Alkuperäinen kirjoittaja käytetyistä:ovat hyvässä kunnossa
Vie esim. Karjala-keräykseen (vievät karjalan sairaaloihin tai lastenkoteihin), kierrätykseen...Alkuperäinen kirjoittaja qp.:kavereilla ei ole vauvoja tai tutuilla niin vaikea on antaa
No sulle en myis....Alkuperäinen kirjoittaja myymä:EURON KAPPALEELTA? ja joku hullu ostaa... ??Alkuperäinen kirjoittaja mii:mä aion pyytää euron kappaleelta.
Myyn eitettynä ja ostaja saa ostaa uudet tutit ja takuulla keittää pullot myös. Miksei vois käytettyä ostaa?
Mikä ero on kaverilta ilmaiseksi saadussa, tai kaupanpäälliseksi saadussa, kuin itse käytettynä ostetussa?
Uudet pullot on kuitenkin aika kalliita.
Tarviiko kierrätyksestä välttämättä maksaa? Onko se luonnon turmelua jos ne antaa ilmaiseksi tai vähän halvemmalla?Alkuperäinen kirjoittaja mii:No sulle en myis....Alkuperäinen kirjoittaja myymä:EURON KAPPALEELTA? ja joku hullu ostaa... ??Alkuperäinen kirjoittaja mii:mä aion pyytää euron kappaleelta.
Myyn eitettynä ja ostaja saa ostaa uudet tutit ja takuulla keittää pullot myös. Miksei vois käytettyä ostaa?
Mikä ero on kaverilta ilmaiseksi saadussa, tai kaupanpäälliseksi saadussa, kuin itse käytettynä ostetussa?
Mitäs ne maksaa kaupassa?
Miksi uuden veroiset pullot pitäis antaa ilmaiseksi?
Miksi joku, joka kierrättää ja säästää luontoa, on hullu?
annatko sä kaiken eteenpäin ilmaiseksi, jota et tarvitse?Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Tarviiko kierrätyksestä välttämättä maksaa? Onko se luonnon turmelua jos ne antaa ilmaiseksi tai vähän halvemmalla?Alkuperäinen kirjoittaja mii:No sulle en myis....Alkuperäinen kirjoittaja myymä:EURON KAPPALEELTA? ja joku hullu ostaa... ??Alkuperäinen kirjoittaja mii:mä aion pyytää euron kappaleelta.
Mä en vaan ymmärrä, että miks pitää jonkun 10 centin takia alkaa myymään yhtään mitään pikkuroinaa mitä ei itse tarvitse.Alkuperäinen kirjoittaja mii:annatko sä kaiken eteenpäin ilmaiseksi, jota et tarvitse?Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Tarviiko kierrätyksestä välttämättä maksaa? Onko se luonnon turmelua jos ne antaa ilmaiseksi tai vähän halvemmalla?Alkuperäinen kirjoittaja mii:No sulle en myis....Alkuperäinen kirjoittaja myymä:EURON KAPPALEELTA? ja joku hullu ostaa... ??Alkuperäinen kirjoittaja mii:mä aion pyytää euron kappaleelta.
Mikä erikois tuote tuttipullo on, ettei sitä sais myydä? Ne kun ei ole edes äitiyspakkauksesta, jonka myyminen myös on tabu.
Mitä sä oikein ajattelit? Että ne oli saastaisia, kun oli käytössä sun omilla lapsilla olleet?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja mä hölmö en tajunnu myydä meidän pulloja eteenpäin... vaan ostin jokaiselle omalle lapsellekin uudet pullot.. tyhmyydestä sakotetaan.
No euroahan mä sanoinkin pyytäväni. Sä olet aika seko, eka on hullu, jos maksaa euron, mutta sitten ei halvemmalla kannata edes myydä.Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Mä en vaan ymmärrä, että miks pitää jonkun 10 centin takia alkaa myymään yhtään mitään pikkuroinaa mitä ei itse tarvitse.Alkuperäinen kirjoittaja mii:annatko sä kaiken eteenpäin ilmaiseksi, jota et tarvitse?Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Tarviiko kierrätyksestä välttämättä maksaa? Onko se luonnon turmelua jos ne antaa ilmaiseksi tai vähän halvemmalla?Alkuperäinen kirjoittaja mii:No sulle en myis....Alkuperäinen kirjoittaja myymä:EURON KAPPALEELTA? ja joku hullu ostaa... ??Alkuperäinen kirjoittaja mii:mä aion pyytää euron kappaleelta.
Mikä erikois tuote tuttipullo on, ettei sitä sais myydä? Ne kun ei ole edes äitiyspakkauksesta, jonka myyminen myös on tabu.
sit se alkaa olee jo kannattavaa, jos joku todela maksaa euron/ pullo B)
musta ne oli niin kuluneita kun oli monesti keitetty ja käytetty.. pullolapsia meillä nääs.. mä heitin ne sitä mukaa pois kun pinta meni sellaseksi "halkeilevan" näköseksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä sä oikein ajattelit? Että ne oli saastaisia, kun oli käytössä sun omilla lapsilla olleet?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja mä hölmö en tajunnu myydä meidän pulloja eteenpäin... vaan ostin jokaiselle omalle lapsellekin uudet pullot.. tyhmyydestä sakotetaan.
Tuliko mieleesi, että kommenttini "kannattavuudesta" saattoi olla hieman sarkastinenAlkuperäinen kirjoittaja mii:No euroahan mä sanoinkin pyytäväni. Sä olet aika seko, eka on hullu, jos maksaa euron, mutta sitten ei halvemmalla kannata edes myydä.Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Mä en vaan ymmärrä, että miks pitää jonkun 10 centin takia alkaa myymään yhtään mitään pikkuroinaa mitä ei itse tarvitse.Alkuperäinen kirjoittaja mii:annatko sä kaiken eteenpäin ilmaiseksi, jota et tarvitse?Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Tarviiko kierrätyksestä välttämättä maksaa? Onko se luonnon turmelua jos ne antaa ilmaiseksi tai vähän halvemmalla?Alkuperäinen kirjoittaja mii:No sulle en myis....Alkuperäinen kirjoittaja myymä:EURON KAPPALEELTA? ja joku hullu ostaa... ??Alkuperäinen kirjoittaja mii:mä aion pyytää euron kappaleelta.
sit se alkaa olee jo kannattavaa, jos joku todela maksaa euron/ pullo B)
Oliko sulla oikeasti jotain annettavaa tähän keskusteluun?
en minäkään :xAlkuperäinen kirjoittaja liirah:Mä en ees ostais käytettyjä..